مسابقه هیجان‌انگیز فورد GT و شورولت کوروت ZR1


مسابقه هیجان‌انگیز فورد GT و شورولت کوروت ZR1

در بطن شورولت کوروت ZR1 2019 پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار با قدرت 755 اسب بخار و گشتاور 968 نیوتون متر جا خوش کرده است. قطعاً با وجود چنین نیروگاه توانمندی، کوروت همانند محصولات پرفورمنس آمریکایی شتاب می‌گیرد. کانال یوتیوب درگ تایمز اخیراً فورد GT را در برابر کوروت ZR1 قرار داده و اگرچه... The post مسابقه هیجان‌انگیز فورد GT و...

در بطن شورولت کوروت ZR1 2019 پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار با قدرت 755 اسب بخار و گشتاور 968 نیوتون متر جا خوش کرده است. قطعاً با وجود چنین نیروگاه توانمندی، کوروت همانند محصولات پرفورمنس آمریکایی شتاب می‌گیرد.

مسابقه هیجان‌انگیز فورد GT و شورولت کوروت ZR1
کانال یوتیوب درگ تایمز اخیراً فورد GT را در برابر کوروت ZR1 قرار داده و اگرچه کوروت فاصله‌ی قدرت مناسبی با فورد دارد اما برخلاف انتظاراتی که داریم نتوانسته از عهده‌ی GT برآید.

مسابقه هیجان‌انگیز فورد GT و شورولت کوروت ZR1
سیستم لانچ کنترل فورد GT در اولین مسابقه عملکرد بی‌نقصی داشته و استارت خوبی را رقم می‌زند. در مقام مقایسه باید گفت کوروت ZR1 هرزگردی زیادی داشته و از حریف هم‌وطن عقب می‌افتد.

مسابقه هیجان‌انگیز فورد GT و شورولت کوروت ZR1
اما مسابقه دوم بسیار جالب‌تر است. این بار هر دو خودرو در درگ رولینگ شرکت می‌کنند و اینجاست که کوروت مزیت واضح خود را نشان می‌دهد.

اگرچه کوروت از پیشرانه‌ی 8 سیلندر بزرگی برخوردار بوده اما فورد GT دارای پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.5 لیتری توئین توربو در وسط ساختار خود است. این پیشرانه خروجی 647 اسبی و گشتاور 745 نیوتون متری داشته و از یک گیربکس دوکلاچه سریع سود می‌برد.

مسابقه هیجان‌انگیز فورد GT و شورولت کوروت ZR1
این ویدئو نشان می‌دهد که قدرت پیشرانه تنها فاکتور تعیین کننده در مسابقه درگ نیست و وزن و کشش نیز نقش مهمی در برتری یک خودرو بازی می‌کنند.

[دانلود ویدئو]



توسعه فناوری و جهش تولید با محوریت نوآوری