مدگردی با تیلور سویفت همیشه جذاب
تیلور سویفت ، خواننده خوش چهره و معروف این روزهای استیج است که به عنوان مدل و فعال کسب و کار در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان نیز فعالیت می کند. وی از جمله سلبریتی های آمریکا محسوب می شود که کلکسیون مد ولباس و جواهرات و همچنین رژیم غذایی و تکنیک های آرایشش، […]
تیلور سویفت ، خواننده خوش چهره و معروف این روزهای استیج است که به عنوان مدل و فعال کسب و کار در حوزه محصولات آرایشی و بهداشتی بانوان نیز فعالیت می کند. وی از جمله سلبریتی های آمریکا محسوب می شود که کلکسیون مد ولباس و جواهرات و همچنین رژیم غذایی و تکنیک های آرایشش، همواره مورد توجه رسانه های سبک زندگی و مد قرار دارد.
در سرویس مد گردی امروز لوکس تهران، مروری داریم بر زندگی تیلور سویفت ملقب به تی سویزل از لنز فشن.
با ما همراه باشید.
داستان تیلور سویفت
تیلور سویفت صد و هفتاد و پنج سانتیمتری، به واسطه فعالیت های گسترده در عرصه موسیقی و همچنین فروش محصولات آرایشی با برند خودش، بیش از ۲۸۰ میلیون دلار ثروت دارد و در فهرست ثروتمند ترین جوانان زیر ۳۰ سال جهان قرار دارد. او تنها خواننده جوان آمریکایی است که ۳ بار رکورد فروش یک میلیون آلبوم را در نخستین هفته فعالیتش ثبت کرد. اکتبر ۲۰۰۶ میلادی بود که تیلور ، آلبوم تیلور سویفت را منتشر شد. آهنگ ترانه ما، یکی از پر مخاطب ترین آهنگ هایی بود که در نخستین سال فعالیت هایش با استقبال گسترده مواجه شد و در فهرست داغ ترین ترانه های کانتری رسید.
(کلکسیونی از اکسسوری ها و استایل های خیابانی تیلور سویفت )
(ویدیویی برای معرفی سومین آلبوم تیلور سویفت )
گسترش فعالیت تیلور سویفت از سال های اخر نخستین دهه هزاره سوم به اوج رسید به گونه ای با انتشار آلبوم بی باک در سال ۲۰۰۸ میلادی، بار دیگر به فهرست پر مخاطب های بیلبورد رسید. تگ آهنگ های داستان عشق و تو به من تعلق داری، سبب معروفیت آهنگ و همچنین برگزاری موفقیت آمیز تور جهانی کنسرت های تیلور سویفت شد. بی باک سبب شد تا تیلور جوان برنده جایز گرمی بهترین آلبوم سال در ۲۰۰۸ میلادی شود.
(موی بلوند صاف، بخشی از ساختار مد و لباس تیلور سویفت در سالهای اخیر بوده است)
آلبوم سوم تیلور سویفت با نام حالا صحبت کن، ۲ سال بعد از موفقیت دومین آلبوم در اختیار هوادارانش قرار گرفت که در نخستین هفته انتشار، بیش از ۱ میلیون نسخه از آن در ایالات متحده آمریکا فروش رفت. ترانه پست از این آلبوم توانست دو جایزه گرمی را شکار کند.
(تصویر آلبوم تیلور سویفت به نام reputation که در نخستین هفته انتشار، بیش از ۴۰۰ هزار نسخه فروش را ثبت کرد)
(تصویری از آلبوم RED تیلور سویفت )
در سال ۲۰۱۲ میلادی و کمی پس از برگزاری المپیک لندن، شاهد انتشار چهارمین آلبوم سویفت به نام سرخ هستیم. این آلبوم نیز در نخستین هفته انتشار، بیش از ۱.۲ میلیون نسخه فروش کرد و نشان داد که تی سویزل ، روش کسب و کار برای نوجوانان و جوانان عاشق موسیقی کانتری را به خوبی می داند. در سال ۲۰۱۴ میلادی، پنجمین آلبوم تیلور سویفت به نام ۱۹۸۹ منتشر شد. این نخستین آلبوم pop وی بود در هفته نخست انتشارش بیش از ۱.۵ میلیون فروش را در کارنامه ثبت کرد. دو ترانه فضای خالی و از ذهنم پاک کن سبب شد که این آلبوم شهرت بسیاری پیدا کند و بارها دانلود شود. سه جایزه گرمی برای تی سویزل جوان در سال ۲۰۱۶ میلادی، بار دیگر او را در میان برترین خواننده های پاپ جهان قرار داد.
(تبلیغ تیلور سویفت برای محصولات آرایشی خود با نام INCREDIBLE THINGS)
در ترانه هایی که تیلور سویفت ظرف یک دهه اخیر خوانده است، شاهد بیان تجربیات زندگی او هستیم. انجمن مشاهیر تصنیف سازان آمریکا بارها بخاطر ترانه های مفهومی تی سویزل ، وی را مورد ستایش قرار داد. بیش از ۲۵ جایزه در حوزه موسیقی، سبب شد تا تیلور سویفت ، یکی از پر مخاطب ترین خواننده های جوان این کشور باشد و به همین نسبت، مخاطبان فراوانی را در اینستاگرام به خود اختصاص دهد.
(رونمایی از آلبوم ۱۹۸۹ تی سویزل )
فروش بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه آلبوم و نسخه دیجیتالی تیلور سویفت ، رکوردی در دنیای استیج مطرح می شود. حضور وی را در فیلم ها و سریال های معدودی شاهد هستیم که از ان جمله میتوان به سریال CSI و فیلم روز ولنتاین و لوراکس و بخشنده اشاره کرد.
این دختر پنسیلوانیایی، بارها روی جلد مجلات معروف مد و لباس جهان قرار گرفت. بارها توسط People.com در فهرست زیباترین زنان جهان معرفی شد و برخی از مجلات مانند Cosmo Girl او را به عنوان دختر سال ۲۰۰۸ میلادی انتخاب کردند.
(تصویری از استایل ها و مد تیلور سویفت روی استیج های سال ۲۰۱۴ میلادی)
محصولات مد و لباس تیلور سویفت به موازات شهرت جهانی اش نیز گسترش یافت. او نیز همچون جنیفر لوپر که با برند JLO شناخته می شود یا کیم کارداشیان با برند KKW، از اواخر سال ۲۰۰۸ میلادی، وارد دنیای مد شد. عروسکی به نام JAKKS PACIFIC نخستین محصولی بود که با حمایت این خواننده جوان وارد بازار شد. اگر چه تی سویزل به عنوان سفیر تبلیغاتی برند LEI JEANS مشاهده می شود، اما از سال ۲۰۰۹ میلادی با برند لباس L.E.I وارد دنیای جدی مد شد.
همکاری وی با شرکت الیزابت آردن در سال ۲۰۱۰ میلادی سبب شد تا عطر WONDERSTRUCK که الهام بخش از آهنگ Enchanted است روانه بازار شود. این آهنگ در آلبوم حالا صحبت کن (speak now) تیلور سویفت منتشر شده بود و با استقبال جهانی مواجه شد.
عطرهای تیلور سویفت
تا کنون ۵ عطر از برند تیلور سویفت روانه بازار شده است. عطر زنانه تیلور سویفت به نام استار لایت یکی از آنهاست. عطر INCREDIBLE THINGS دومین عطری بود که روانه بازار شد و با استقبال مخاطبانش مواجه شد. عطر وانداستراک تیلور سویفت سومین عطر وی بود. دو عطر دیگر که طراحی متفاوتی داشت با نام: واندر استراک و تیلور سویفت در سال های اخیر روانه بازار شد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این عطر به این نشانی مراجعه کنید.
(تصویر جعبه زیبا و صورتی رنگ عطر STARLIGHT TAYLOR SWIFT که عنوان MUSICAL EDITION بر روی آن درج شده است)
(محصولات دیگری از جمله لوازم حمام برای بانوان نیز با برند INCREDIBLE THINGS از تیلور سویفت جوان روانه بازار شد)
عطر زنانه TAYLOR SWIFT MADE OF STARLIGHT محصولی منحصر به فرد با بسته بندی مشابه جعبه آلبوم موسیقی RED ایشان است که کولاکی به پار کرد. رایحه میوه و تازه آن همراه با لطافتی از رایحه هلو و زرد آلو، سبب شده تا حس گرمایی خاصی از این عطر احساس شود. در مشخصات این عطر آمده است که در رایحه آغازین، شاهد رایحه زرد آلود و برگ ماندارین هستیم که پس از گذشت مدتی، به شکوفه پرتقال و پیچ امین الدوله که از گیاهان معطر است، تغییر می کند.
این عطر در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد و فروش نسبتا خوبی را در کارنامه دارد. ماندگاری ۶ ساعته از این عطر ثبت شده است.
عطر TAYLOR SWIFT INCREDIBLE THINGS از جمله عطرهای پر مخاطب تیلور سویفت است که ترکیبی از گلبرگ های مخملی و هاله ای از وانیل و مشک است. بطری این عطر دارای طرح های رنگین و نیم رخ زیبایی از تی سویزل جوان بوده که طرح متفاوتی را به جعبه آن می بخشد. رایحه آغازین آن گریپ فروت است که پس از مدتی به ارکیده و وانیل، تغییر می کند. رایحه شیرین اینکردیبل (باور نکردنی) سبب شده تا ۱۰۰ میل باورنکردنی از برند تیلور سویفت را شاهد باشیم. برای کسانی که طب گرم دارند، این عطر توصیه می شود.
(تصویر عطر واندراستراک انگانتد تیلور سویفت که در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شد. در این سایت میتوانید مشخصات فنی برای خرید این عطر نسبتا ارزان را مشاهده کنید)
عطر WONDERSTRUCK ENCHANTED تیلور سویفت همکاری مشترکی بین تیلور و شرکت آردن بود که طبق مشخصات فنی اش، برای رمانتیک ها توصیه می شود. رایحه ای اعجاب انگیز با تن تند و گرمی از وانیل و توت های وحشی که ان را انتخاب خوبی برای لاکچری گردهای عاشق رایحه های خاص می کند. رایحه آغازین این عطر، توت وحشی است که پس از مدتی به گل چامپاگا و وانیل تغییر می یابد. پراکندگی متوسط و ماندگی ۶ ساعته از جمله قابلیتهای عطر است. این عطر رایحه تند دارد و برای کسانی که طبع گرم دارند، گزینه خوبی محسوب می شود. این عطر محصول سال ۲۰۱۲ میلادی سویفت است.
(مدهای رنگارنگ بخشی از سبک زندگی فشن تی سویزل را تشکیل می دهد)
مدگردی با تیلور سویفت
تیلور سویفت امروزه در قامت یک سلبریتی تمام عیار و فعال در عرصه موسیقی و کسب و کار ظاهر شده است و به نظر می رسد، فضای سایبر و جادوی شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و توییتر و البته یوتیوب بسیار وی را در این مسیر همراهی کرده است. برخی از ویدئو کلیپ های ایشان در یوتیوب، برترین پرتال به اشتراک گذاری فایل ویدئویی با بیش از ۱ میلیارد بار بازدید مشاهده شده است که رکوردی در این پرتال پر بیننده با صدها میلیون ویدئو به شمار می رود.
( تیلور سویفت علاقه زیادی به رنگ قرمز دارد و رنگ رژ لب محبوبش هم قرمز هست و اخیرا هم سفیر تبلیغاتی برند RED هم شده است)
(تحلیلی که مجلات سبک زندگی درباره طراحی مد و لباس تیلور سویفت جوان و خوش چهره در استایل های خیابانی منتشر کرده اند)
تیلور سویفت به هر حال، شهروند دهکده جهانی محسوب می شود. دهکده ای که عصر دیجیتال مک لوهانی زمینه را برای تعامل گسترده کاربران با یکدیگر در فضای سایبر فراهم کرده است. تی سویزل بخشی از سبک زندگی روزانه اش را به شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام اختصاص می دهد. وی ظرف ۳ سال اخیر، بیش از ۹۰۰ پست در این شبکه به اشتراک گذاشته است و تنها سلبریتی دنیای موسیقی به شمار می رود که شمار دنبال کننده گانش (followers) از مرز ۱۲۰ میلیون مخاطب قرا تر رفته است. دختر متولد سال ۱۹۸۹ میلادی، امروزه با گربه سفید پشمالو اش که تصاویر سلفی بسیاری با آن گرفته است، از اینستاگرام به عنوان رسانه ای گسترده برای تعامل با مخاطبانش استفاده می کند.
(تصویر صفحه شخصی تیلور سویفت در اینستاگرام با حدود ۸۰ میلیون فالوور را مشاهده میکنیم که پیش از زمانی است که او بخاطر انتشار آلبوم جدیدش، کلیه تصاویر خود را پاک کرد)
(۱۹ آگوست ۲۰۱۷ میلادی بود که تیلور سویفت در اقدامی شگفت انگیز ، هوادارانش را شوکه کرد و کلیه تصاویری که ظرف ۴ سال اخیر بر روی اینستاگرامش منتشر کرده بود را حذف کرد. در بالا، تصویر خبری که دیلی میلی انگلستان منتشر کرد را مشاهده میکنید)
(تصویر اینستاگرام ۱۰۲ میلیون فالوری تیلور سویفت پس از پاک کردن کلیه تصاویر)
(تصویر اینستاگرام تیلور سویفت در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی. برای اطلاعات بیشتر به این لینک بروید)
(تصویر بازتاب های گسترده انتشار آلبوم جدید تیلور سویفت که در قالب پست هایی در اینستاگرام وی منتشر شده است)
(فوتوشوتی جدید از تی سویزل که توسط عکاس اختصاصی اش ماریلین متیوس گرفته شده است)
(از جدید ترین فوتوشوت های تیلور سویفت )
(تصویر سلفی ایی که تیلور سویفت و گربه اش چند روز پیش از انتشار آلبوم REPUTATION منتشر کرد و نوشت: منتظرش هستیم!)
(شمارش معکوس تیلور سویفت برای انتشار REPUTATION)
(آلبوم جدید تیلور سویفت بر روی بدنه اتوبوس های شهری پاریس)
(تصاویری از زمان ظبط جدید ترین آلبوم تیلور سویفت )
فایل های ۶۰ ثانیه ای اینستاگرام به تیلور سویفت فرصت داده تا هر از گاهی با مخاطبانش درباره موضوعات مختلف صحبت کند. می خواهد درباره کنسرت های جنجالی اش باشد،می خواهد درباره حمایت از محیط زیست باشد،می خواهد درباره لوازم آرایشی جدید به نام خودش باشد. در سبک زندگی تی سویزل ، گفت و گو با کاربران و مخاطبان و هوادارانش در سراسر جهان، یک اصل غیر قابل انکار است که وی به آن توجه بسیاری دارد و این خصیصه در خیلی از سلبریتی های هم عصر ایشان دیده نمی شود.
ارتباط ویدئویی با هواداران،بخشی از سبک زندگی دیجیتالی تیلور سویفت را تشکیل می دهد و به نظر می رسد وی از این ابزار به عنوان برگ برنده برای بسط و گسترش روابط اقتصادی و تعاملات تبلیغاتی خود در عرصه مد و لباس و موسیقی استفاده می کند. همانند روشی که مادر جاستین بیبر، خواننده جوان و میلیونر کانادایی برای توسعه فعالیت های پسرش در یوتیوب انجام داد. در واقع فضای دیجیتالی، امروزه فضایی برای معرفی بیش تر و بهتر سلبریتی ها به طیف های گوناگون مخاطبان در سراسر جهان به شمار می رود و استفاده از این ابزار ها بخش جدایی ناپذیر از سبک زندگی فوق ستاره های پرده نقره ای و اسیتج ها می باشد.
(از کلکسبون سلفی های تیلور سویفت )
تیلور سویفت عاشق سلفی بازی هست، اما مانند کیم کارداشیان، ملکه سلفی باز های دنیا که بسیار علاقمند به سلفی گرفتن لحظه به لحظه از خود هست، نیست. تیلور سویفت عاشق سلفی هست، اما مانند کیم و پاریس هیلتون، معتاد شبکه های اجتماعی و جنبش سلفی گرفتن نیست. تیلور سویفت با میمیک چهره خاص و جذابش اما با قدی به نسبت کوتاه، عاشق کفش های پاشنه بلند طلایی پولک دار است که بار ها وی را در مراسم گوناگون و هم چنین اجراهای خاصش در کنسرت ها مشاهده می کنیم.
تیلور سویفت به نسبت خیلی از سلبریتی ها، در اینستاگرام و روبروی فلاش دوربین ها،چهره خسته و بی روح ندارد و تلاش می کند همانند نیمار، فوق ستاره برزیلی بارسلونای اسپانیا، با ادا و شکلک های مختلف، سلفی بگیرد و در اینترنت به اشتراک بگذارد. سلفی های با شکلک تی سویزل را قبلا در سرویس چهره های روزیاتو معرفی کردیم که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به آن مراجعه کنید.
به نظر می رسد، سلفی های تی سویزل در حالات مختلف چه شخصی و چه در جمع دوستان،ابزاری برای تعامل بیشتر و بهتر او با جامعه هوادارانش باشد. ده ها هزار کامنت و میلیون ها لایکی که بر سلفی های ایشان داده می شود، نشان دهنده اهمیت رسانه سلفی برای رسانه ایی به نام تیلور سویفت است. رسانه ایی که سبب شده تا برخی از سلفی های ایشان با بازتاب های خبری گسترده ای نیز مواجه شود و مجلات مد و لباس و تبلیغات، زمینه انعکاس خبری آن و تحلیل های متفاوت روی آن ها را در دستور کار قرار دهند.
بر خلاف خیلی از سلبریتی ها، تی سویزل جوان علاقه خاصی به آشپزی دارد و بخشی از سبک زندگی ایشان در طول ماه به آشپزی به خصوص کیک و شیرینی ختم می شود. در تصویری که ایشان ماه گذشته منتشر کرد، تصویر سینی داغ تازه خارج شده از فر خانه ایشان به نمایش گذاشته شد که کوکی هایی تزیین شده را نشان می داد و البته توان مندی تیلور سویفت در شیرینی سازی که به قول خودش: دوست قدیمی ام هست!
(تصویر دست پخت تیلور سویفت در تولید شیرینی خانگی. عکس مربوط به زمانی هست که او هنوز صفحه اینستاگرامش را پاک نکرده است و شاید شما خوش شانس هستید که دست پخت ایشان را مشاهده میکنید!)
سوئیفت، عکس روی جلد چندین مجله بودهاست. او cover girl مجلهٔ blender بودهاست؛ که در پانزدهمین سالگرد این مجله یکی از دو خوانندهٔ کانتری بوده که این مجله به آنها پرداختهاست. وی در مجلهٔ PEOPLE.COM در لیست زیباترین اشخاص سالهای ۲۰۰۸و۲۰۰۹و۲۰۱۰ بودهاست. همچنین، به عنوان نفر پنجاه و هفتم درلیست جذابترینترین خانمهای سال ۲۰۰۸ مجله maxim، نفر پنجاهم در سال ۲۰۰۹ و نفر سی و یکم در سال ۲۰۱۰ انتخاب شد. Cosmo Girl سوئیفت را به عنوان دختر سال ۲۰۰۸ انتخاب کرد. وی توسط مجله مجله رولینگ استون به عنوان یکی از The RS 100:Agents of Change انتخاب شد. سوئیفت کاندیدای نامزدی مجله تایمز در لیست TIMEs “۲۰۰۹ The Time 100 Finalists” شد، که بر مبنای رایگیری اینترنتی میباشد. مجلهٔ پیپل سوئیفت را به عنوان یکی از بیست و پنج نفر جالب سال ۲۰۰۹ انتخاب کرد.
تیلور سویفت تا کنون ازدواج رسمی نکرده است. ساکن پنت هاوس محله شهر نشویل در تنسی آمریکا، سالانه بیش از ۲۰ میلیون دلار درآمد دارد و سبک زندگی اش با موسیقی و برند های آرایشی و بهداشتی و تبلیغات صنعت فشن می گذرد. گفته شده که تی سویزل در سال ۲۰۰۸ با خوانندهٔ پاپ جو جوناس ارتباط دوستی برقرار کرد که رابطهٔ آنها دراکتبر همان سال به پایان رسید، و در سال ۲۰۰۹ با تیلور لاتنر دوست بود. از اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۰ او با جیک جیلنهال در ارتباط بود که خیلی دوان نیاورد.
(حضور بر روی جلد مجلات معروف مد و لباس دنیا، بخشی از سبک زندگی رسانه ای تیلور سویفت را تشکیل می دهد)
تیلور سویفت به زیبایی چهره و سلامت پوست صاف و سفیدش اهمیت زیادی می دهد. وی اگر چه لوازم آرایش زیادی با برند خود دارد، اما در استفاده از لوازم آرایش خیلی محتاطانه عمل کرده و این را در مصاحبه هایش عنوان کرده است. تیلور سویفت شیوه خاصی در آرایش مو هایش دارد و معمولا آن ها را نمی بافد و جایی گفته بود که از سشوار برای خشک کردنش استفاده نمی کند و سعی می کند تا با جریان هوا، خشک شود. خشک کردن مو با سشورا،باعث آسیب به مو و ریختن آن می شود. وی پیش از اجرای کنسرت هایش، همواره با فر دهنده مو، کمی مو هایش را حالت می دهد.
رژ لب قرمز، همانن سلفی گرفتن، بخش جدایی ناپذیر از زندگی تیلور سویفت را تشکیل می دهد. ما اکثرا تی سویزل را با رژ لب قرمز رنگ می بینیم که گویا کنتراست خوبی با چهره و لباس های جذابش دارد. برندی که وی از آن استفاده می کند: the cover girl lip perfection هست. تیلور سویفت عاشق کرم پوست BODY SHOP COCUNUT هست که همواره پیش از خروج از منزل از آن استفاده کرده و هنگاام خواب نیز از مرطوب کننده بهره می برد.
(تصویری از تناسب مدل مو و گوشواره الماس تیلور سویفت )
تیلور سویفت بر خلاف خیلی از سلبریتی ها، همواره وزن ثابتی داشته است و دنبال رژیم های غذایی خاصی نیست. وی پر خور هست اما به ورزش علاقه زیادی نشان می دهد. حذف نوشابه های قند دار و مصرف زیاد آب در طول روز، بخشی از سبک زندگی خانم خواننده را تشکیل داده است.
تیلور لوازم آرایشی متعددی تحت نام خود دارد.
(تصویر یکی از تبلیغات تیلور سویفت برای عطر خود تحت نام wonderstruck) که در ابتدای گفتار معرفی کردیم)
پرفیوم های تیلور سویفت که هر ساله با اسامی و استایل های مختلفی عرضه می شود، با استقبال گسترده طرفداران ایشان در سراسر جهان مواجه شده است که البته قیمت های به نسبت بالایی هم دارد.
کلکسیون جواهرات تیلور سویفت
در گزارشی به بررسی کلکسیون طلا و جواهرات جذاب خوش تراش این چهره موسیقی جهان اشاره خواهیم کرد. اما در این گفتار نیز گشتی در جعبه جواهرات وی را شاهد باشید. به هر حال، سبک زندگی این بازیگر و خواننده جذاب آمریکا، با کلکسیونی از طلا و جواهرات و اکسسوری های رنگارنگ و گران قیمت نیز همراه است. وی همواره در مراسم هنری با کلکسیون جذاش که با لباس های خاص طراحی شده توسط مشاوران مد و لباسش ست شده است، حاضر می شود.
حتما بخوانید : گشتی در جواهرات تیلور سوئیفت
(تصویر یکی از کلکسیون گوشواره های جذاب تیلور سویفت که با برند Norman Silverman است)
برند های سوترا و لوراین شوارتز، از جمله برند های مورد علاقه خانم جذاب استیج بوده و به نظر می رسد، جواهرات گران قیمت الماس که با سنگ های قیمتی ظریف کاری شده است و در تناسب با سنگ هایی که روی لباس های پر زرق و برقش می باشد، بخشی از سبک لباس پوشیدن و استایل های رسمی ایشان را شامل می شود. مقوله ای که در اکثر سلبریتی ها دیده می شود. سایت های بسیاری در اینترنت برای فروش بدلی طلا و جواهراتی که ایشان به تن می کند، راه اندازی شده است.
(تصویری از کلکسیون طلا و جواهرات تیلور سویفت را مشاهده می کنید که حلقه سه تکه که با رنگ لباس بلند بدون آستین تیلور سویفت در مراسم گرمی ۲۰۱۵ میلادی ست شده است و شکوه خاصی را تداعی میکند)
(کلکسیون طلا و جواهرات جذاب تیلور سویفت در مراسم گرمی ۲۰۱۶ میلادی به انتخاب Vouyage)
سایت TAYLORSWIFT.COM بخشی به نام STORE دارد که آنجا میتوانید انواع و اقسام محصولاتی که تحت برند ایشان منتشر می شود را خریداری کنید. همچنین طلا و جواهرات و اکسسوری ها و حتی پوشاکی که وی در مراسم رسمی و استایل های خیابانی بر تن می کند در این درگاه در دسترس لاکچری گردها و مد بازها قرار دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.
(شکوه گوشواره های خوشه ای الماس با سنگ های قیمتی بنفش که بخشی از کلکسیون طلا و جواهرات تیلور سویفت را در سال ۲۰۱۵ میلادی به نمایش گذاشت)
(حرف S که ابتدای نام خانوادگی سویفت است، بر روی گردن بندی با زنجیر طلا ایشان مشاهده می شود)
(گردن بندی مرصع از سنگ های قیمتی ظریف کاری شده تیلور سویفت که در مراسم گرمی رونمایی کرد و طرحی باشکوه از لوران شوارتز آلمانی است)
(از کلکسیون گوشواره های جذاب تیلور سویفت که ایشان را در مراسم گلدون گلوب ۲۰۱۵ و گرمی ۲۰۱۴ نشان می دهد)
به نظر می رسد سبک زندگی تیلور سویفت روی ۴ مقوله متمرکز شده است:
۱-استفاده از شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام برای انتشار فایل های ویدوویی جهت ارتباط با جامعه گسترده هوادارانش به صورت چند بار در ماه که تاثیر زیادی در پیش برد فعالیت های تبلیغاتی ایشان دارد.
۲-استفاده از رسانه ایی به نام سلفی جهت گسترده کردن روابط دوستانه و بازتاب خبری دادن به پست هایی که در شبکه های اجتماعی می گذارد.
۳-استفاده محدود از لوازم آرایش برای حفظ جذابیت و حساسیت پوست سفید خود که می تواند برای دختر خانم های جوان این سبک آرایش و توجه به پوست، مهم باشد.
۴-برند سازی از نام خود هم چون کسب و کاری که مدونا دنبال می کند و حضوری فعال در عرصه لوازم آرایشی و به خصوص مد و لباس.
۵-برای کسانی که در رشته های مد و لباس، مدیریت، بازاریابی، کسب و کارهای لاکچری و همچنین کارآفرینی و توسعه برند فعال هستد، مطالعه بر روی استراتژی های کسب و کار تیلور سویفت در حوزه لاکچری و لوازم آرایشی و بهداشتی همچون رویه ای که مدونا، خواننده و هنرپیشه معروف هالیوود در کسب و کارش دارد، میتواند نکته های جالبی را به ارمغان آورد.
نشریه معروف فوربس در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۷ میلادی در مقاله ای با عنوان: درس های کسب و کار از تیلور سویفت ، به بیان استراتژی های کسب و کار این فعال مد و لباس و استیج جهان پرداخت که مطالعه آن را به دانشجویان و علاقمندان طراحی استراتژی های لاکچری توصیه میکنیم.
(تصویر مقاله فوربس درباره رازهای کسب و کار تی سویزل . مقاله نویس فوربس، بخشی از موفقیت تیلور سویفت را در استراتژی بازاریابی و تبلیغات متمرکز بر شبکه های اجتماعی می داند که در تحلیل های Variety هم به آن اشاره شده است. البته همکاری با شرکت رسانه ای UPSهم برای عرضه گسترده محصولات بی تاثیر نبوده است. همکاری تیلور سویفت جوان با کمپانی AT T آمریکا برای فروش ویدیوهای تیلور سویفت در قالب: TAYLOR SWIFT NOW در این موفقیت تاثیر گذار بوده است)
یکی از زمینه های موفقیت تیلور را باید حضور فعال ان در هشتگ های مد به خصوص در هشتگ سویفت یا SWIFTIES دانست که برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید. البته نباید فراموش کرد که همکاری تیلور سویفت با غول های دنیای فناوری و موسیقی یعنی Apple و Spotify در موفقیت های جهانی محصولاتش بی تاثیر نبوده است.
رازهای زیبایی تیلور سویفت
خیلی ها دوست دارند بدانند که رازهای زیبایی تیلور سویفت جوان موفق در کسب و کار چیست. به نظر می رسد که بخشی از این زیبایی به صورت طبیعی در اختیار او قرار دارد که سبب شده تا چهره کاریزماتیک و خاصی را در ذهن تداعی کند.
پوست نرم و صاف و البته روشن او باعث می شود که خیلی نیازی به استفاده از کرم پودرهای شیمایی نداشته باشد. البته او به استفاده از ماسک های صورت طبیعی علاقه فراوانی دارد. موهای فر بلوند تیلور سویفت همیشه بر جذابیت و میمیک چهره اش تاثیر گذار بوده است.
(ده ها هزار صفحه در اینترنت درباره رازهای سلامت و بهداشت پوست و مو و زیبایی تیلور سویفت به تولید محتوا پرداخته اند که همه در یک موضوع مشترک هستند: سبک زندگی سالم و طبیعی! مقوله ای که بانوان جوان و عاشقان لاکچری گردی و طول عمر بالا و جذابیت، می بایست به آن توجه کرده و با دنیای رنگارنگ نوشابه های گاز دار و مواد غذایی با افزودنی برای همیشه خداحافظی کنند)
او را بر خلاف کیم کارداشیان که مدام در حال گریم و آرایش میبینیم، بیش از آنکه با آرایش های غلیظ مشاهده کنیم، با رژ لب قرمز رنگ همیشگی و مو صاف میبینیم. تی سویزل در مصاحبه هایی، مادرش را معلم خود در آرایش و سبک زندگی سالم معرفی میکند و معتقد است که شیوه درست لباس پوشیدن و آرایش را از وی یاد گرفته است. تیلور سویفت از برند KATE SOMERVILLE که مرطوب کننده پوست است زیاد بهره می برد.
مدل خط چشم او، بر گرفته از استایل صورتش که حالت گربه ای دارد بوده و به همین خاطر، به مدل خط چشم گربه ای شهرت دارد. یکی از زمینه هایی که سبب شده تا همیشه مو بلوند تیلور سویفت را شاهد باشیم، عدم استفاد مکرر تیلور سویفت از سشوار است و ترجیح می دهد که موها به صورت طبیعی خشک شود. موضوعی که برای بهداشت مو و پوست بسیار تاکید شده است.
برای آشنایی با رزهای زیبایی و آرایش تیلور سویفت به این لینک مراجعه کنید. در سایت معروف لاکچری بازهای خوش استایل: STYLECASTER نیز درباره رازهای زیبایی او مطالب جالبی ارائه شده است که مطالعه آن را توصیه میکنیم.
دنیای مد و لباس و لاکچری گردی را همواره با سرویس مدگردی لوکس تهران دنبال کنید و نظرات خود را درباره مد و لباس و زیبایی تیلور سویفت از طریق کامنت یا کانال های ما در شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.