به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما میزان مخاطبان مجموعههای تلویزیونی ماه رمضان امسال نسبت به مجموعههای تلویزیونی رمضان سال ۹۷، هشت و نیم درصد افزایش داشته است و رضایت مخاطبان سریالهای امسال نسبت به سال گذشته نیز رشد بیش از ۱۱ درصدی را نشان میدهد.
بر این اساس در میان سه مجموعه جدید تلویزیونی که از شبکههای یک، دو و سه پخش میشود تا پانزدهم رمضان مجموعه تلویزیونی « برادرجان » از شبکه سه سیما بیشترین مخاطب و میزان رضایت را به خود اختصاص داده است.
بعد از مجموعه تلویزیونی «برادر جان» شبکه سه، مجموعههای تلویزیونی « دلدار » از شبکه دو و « از یادها رفته » از شبکه یک سیما با فاصلهای اندک از یکدیگر در رتبههای دوم و سوم جذب و میزان رضایت مخاطب قرار گرفتهاند.
بر اساس این نظرسنجی زنان ۶۴ درصد و مردان ۴۶ درصد بیننده حداقل یکی از مجموعههای تلویزیونی جدید رمضان امسال بودهاند و درواقع خانمها ۱۲ درصد بیشتر از آقایان پای سریالهای رمضانی تلویزیون نشستهاند.
مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در این نظرسنجی فقط به بینندگان سریالهای تلویزیونی ماه مبارک رمضان پرداخته است و در پایان این ماه در نظرسنجی دیگر ارزیابی مردم از کل برنامههای رمضانی را اعلام خواهد کرد.