شرکت کارما دو مدل ویژه از سدان هیبریدی رِوِرو GT را برای ادای احترام به هواپیمای جنگندهٔ P-15 موستانگ معرفی کرده است. این هواپیما یک جنگندهٔ تک موتوره بود که در سال 1940 در کالیفرنیا ساخته میشد. این خودروها در اصل دو نمونهٔ پیشتولید از رورو GT هستند. کارما میخواهد رورو GT مثل جنگندهٔ P-15 سرعت عالی و بُرد زیادی داشته باشد. هردو مدل ویژهٔ این خودرو رنگ خاصی دارند که از رنگهای زرد، خاکستری و نقرهای هواپیماهای موستانگ الهام گرفته است. این دو سدان هیبریدی آخر هفتهٔ گذشته در هتل مشهور Fontainebleau Miami در فلوریدا به نمایش درآمدند و سپس در رالی 4800 کیلومتری GoldRush شرکت کردند.
این رالی از میامی در فلوریدا آغاز شده و در آستین تگزاس به پایان میرسد. در این رالی، دو رورو GT ویژه مجموعاً نُه روز در راه هستند. این سدان هیبریدی به دو موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً 536 اسب بخار قدرت دارند. انرژی موردنیاز این موتورها نیز توسط یک پکیج باطری لیتیوم یون 28 کیلووات ساعتی تأمین میشود که در میانهٔ خودرو نصب شدهاند. با هر بار شارژ کامل این باطریها، رورو GT میتواند تا 130 کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند؛ اما در کنار موتورهای الکتریکی، یک پیشرانهٔ سه سیلندر توربوشارژ جدید هم قرار دارد که از بامو گرفته شده است.
این پیشرانه در اصل نقش یک ژنراتور را دارد که بُرد کلی خودرو را افزایش میدهد بهگونهای که با استفاده از موتور بنزینی، مجموع بُرد ماشین به 580 کیلومتر میرسد. رورو GT که جایگزینی برای فیسکر کارما محسوب میشود، به لطف این قوای محرکه ظرف تنها 4.5 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت میرسد که تقریباً یک ثانیه از سلف خود سریعتر است. شرکت کارما قصد دارد رورو GT را بهعنوان رقیبی برای تسلا مدل S راهی بازار کند. البته قوای محرکهٔ این خودرو تمام الکتریکی نیست اما کارما میگوید با استفاده از یک موتور درونسوز بهعنوان افزایشدهندهٔ بُرد، خریداران خودرو، بهترین ویژگیهای دو جهان یعنی قابلیتهای یک خودروی الکتریکی را بدون اضطراب به خاطر بُرد در اختیار خواهند داشت.