پورشه پرچمدار خانوادهٔ کاین یعنی مدل توربو S E-Hybrid را رسماً در دو نسخهٔ معمولی و کوپه معرفی کرده است. این سوپر شاسیبلند به همان قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی پانامرا توربو S E-Hybrid مجهز شده است. این یعنی زیر کاپوت کاین توربو S E-Hybrid یک پیشرانهٔ 4 لیتری V8 توئین توربو با 548 اسب بخار قدرت قرار گرفته که یک موتور الکتریکی با 136 اسب بخار قدرت هم آنرا همراهی میکند. بدین ترتیب مجموع خروجی سیستم به رقمهای چشمگیر 680 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور میرسد.
موتور الکتریکی این خودرو که بین پیشرانهٔ بنزینی و گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک آن قرار گرفته، توسط یک پکیج باطری 14.1 کیلووات ساعتی تغذیه میشود. این ترکیب موجب شده هردو موتور بتوانند بهطور مستقل از یکدیگر کار کنند. این یعنی کاین توربو S E-Hybrid میتواند صرفاً از موتور الکتریکی خود استفاده کند که در این صورت توانایی پیمایش 40 کیلومتر را خواهد داشت. قویترین شاسیبلند تاریخ پورشه با تکیه بر قوای محرکهٔ توانمند خود میتواند ظرف تنها 3.6 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند درحالیکه حداکثر سرعت آن نیز به 295 کیلومتر بر ساعت میرسد.
کاین توربو S E-Hybrid در ظاهر تفاوت چندانی با نسخهٔ توربو ندارد ولی بااینحال با تغییراتی جزئی مثل جلوپنجرهٔ متفاوت، تریم سبزرنگ در کالیپرهای ترمز و نشانها، رینگهای 21 اینچی AeroDesign و چراغهای بیرنگ عقب سعی شده از برادر ضعیفترش متمایز گردد. علاوه بر این، سر اگزوزهای مربعی کاین توربو نیز در اینجا جای خود را به نمونههای دایرهای دادهاند. کاین توربو S E-Hybrid بهصورت استاندارد به ویژگیهای عملکردی زیادی هم مجهز شده که شامل ترمزهای بزرگ کربن سرامیکی، آنتیرول بارهای فعال، سیستم کنترل گشتاور بُرداری پورشه و سیستم کنترل پویایی شاسی پورشه میشود.
علاوه بر این، پورشه پکیج Sport Chrono خود را هم بهصورت استاندارد در این ماشین ارائه کرده که ویژگیهایی مثل سوئیج انتخابگر حالات روی غربیلک فرمان و لانچ کنترل را به همراه دارد. پرچمدار خانوادهٔ کاین همچنین از کابل شارژ 7.2 کیلوواتی هم برخوردار است که با استفاده از پریزهای برق 240 ولتی معمولی، باطریهای خودرو را در کمتر از دو ساعت و نیم بهطور کامل شارژ میکند. صندلیهای اسپرت تطبیقی با تنظیم برقی 18 جهته هم یکی دیگر از ویژگیهای برجستهٔ این خودرو است. در کاین توربو S E-Hybrid شش حالت رانندگی مختلف شامل Hybrid Auto، Sport، Sport Plus، E-Charge، E-Hold و E-Power تعبیه شده که آخری حالت تمام الکتریکی است و E-Hold هم شارژ باطریها را حفظ میکند.
برای کاین توربو S E-Hybrid مجموعهای از آپشنها مثل پکیج Lightweight Sport هم قابل سفارش است. این پکیج سقف فیبر کربنی، تریم فیبر کربنی بیرونی، پکیج طراحی اسپرت و رینگهای 22 اینچی GT Design را به همراه دارد و در داخل خودرو نیز غربیلک فرمان اسپرت پوشیده با آلکانترا، تریم فیبر کربنی و صندلیهای دورنگ ارائه میکند. دو نسخهٔ مختلف از این پکیج قابل سفارش است که هردو تا 22 کیلوگرم از وزن خودرو کم میکنند. متأسفانه اما کاین توربو S E-Hybrid هرگز خودروی ارزانی نیست بهگونهای که قیمت آن در ایالاتمتحده قیمت از 161,900 دلار آغاز میشود که حدود 35 هزار دلار از کاین توربو بیشتر است. کسانی که خواهان نسخهٔ کوپه هستند نیز باید 2500 دلار بیشتر پرداخت کنند.
اما علاوه بر این دو کراساوور عملکرد بالا، خوشبختانه پورشه برای کسانی که بودجهای پنجرقمی دارند، کاین E-Hybrid کوپه را هم معرفی کرده است. این مدل به یک پیشرانهٔ 3 لیتری V6 توربوشارژ 340 اسب بخاری به همراه یک موتور الکتریکی 136 اسب بخاری مجهز است که مجموع خروجی آنها به 462 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر میرسد. کاین E-Hybrid کوپه ظرف 4.7 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت میرسد و توانایی دستیابی به حداکثر سرعت 253 کیلومتر بر ساعت را دارد اما از این مهمتر، میتواند تا 43 کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند.
کاین E-Hybrid کوپه با قیمت پایهٔ 86,400 دلار ارائه میشود و میتواند جایگزین مقرونبهصرفهای برای مدل توربو S E-Hybrid باشد. البته این مدل برخلاف نسخههای پرچمدار از تجهیزات عملکردی استاندارد مثل ترمزهای کربن سرامیکی و آنتیرول بار فعال بیبهره است اما تقریباً همهٔ تجهیزات توربو S E-Hybrid بهجز سیستم کنترل گشتاور بُرداری برای آن قابل سفارش است. کابل شارژر کاین کوپه E-Hybrid هم بجای 7.2 کیلوواتی از نوع 3.6 کیلوواتی است. کسانی که خواهان این اعضای جدید خانوادهٔ کاین هستند صرفنظر از مدل، باید چند ماه صبر کنند زیرا هر سه مدل توربو S E-Hybrid، توربو S E-Hybrid کوپه و E-Hybrid کوپه از سهماههٔ اول سال 2020 به بازار عرضه میشوند.