خبرگزاری مهر- گروه هنر- عطیه موذن: «هفت روز سیما» عنوان بسته خبری-تحلیلی ویژهای است که قرار است هر پنجشنبه به بازخوانی اهم تحولات خبری مرتبط با متن و حاشیه تولیدات صداوسیما و اتفاقات پیرامونی آن در طول هر هفته بپردازد.
در این بسته خبری هفتگی در نظر داریم در کنار خبرهای رسمی فعالیت برنامهسازان و مدیران سیما، نیم نگاهی به حواشی رسانهای و حتی شایعاتی که به رغم غیررسمی بودن میتوانند در اخبار مرتبط با سیما تأثیرگذار باشند هم داشته باشیم.
امروز پنجشنبه ۳۱ مردادماه میتوانید با ششمین بسته خبری «هفت روز سیما» در مرور مهمترین رویدادها و خبرهای تلویزیون در هفتهای که گذشت، با خبرگزاری مهر همراه شوید.
چهره هفته؛ جلیل سامان و سریال طنز انقلابی
جلیل سامان را بیشتر با سریالهای دهه ۵۰ و ۶۰ تلویزیون میشناسیم و سه گانهای که درباره منافقین ساخته است. به ویژه سریال «ارمغان تاریکی» که یکی از بهترین مجموعههای تلویزیونی در چنین فضایی است. خبرگزاری مهر خردادماه امسال خبر داد که او در حال نگارش فیلمنامه جدید خود با نام «زیرخاکی» است که حال و هوایی طنز هم دارد.
روز گذشته این سریال کلید خورد و از تصویر پژمان جمشیدی یکی از بازیگران سریال هم رونمایی شد. هادی حجازیفر هم که پیش از این در آخرین سری از سهگانه او با نام «نفس» نقش کوتاهی بازی کرده بود در این سریال هم بازی دارد و احتمالا فضای جدیدی در سریالهای جلیل سامان خواهد بود. از دیگر بازیگرانی که برای حضور در این سریال معرفی شدهاند ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقیزاده هستند که همه آنها بیش از این در سریالهای مختلفی با فضای جدی و طنز بازی کردهاند.
از گریم و عکس پژمان جمشیدی برمی آید که این سریال هم در فضای دهه ۶۰ تدارک دیده شده است و ظاهرا بخشهایی از داستان یافتن «زیرخاکی» با ساواک هم پیوند میخورد. این اولین سریال جلیل سامان در این فضای مفرح و طنز است و این ظرفیت را دارد که فضایی جدید و نو در سریالهای تلویزیونی رقم بزند.
جلیل سامان هم پیش از این در گفتگویی با خبرگزاری مهر گفته بود که این سریال فضای متفاوتی دارد و مستقل از کارهای قبلی اوست.
هرچند احتمالا نباید از این سریال یک طنز سیاسی را انتظار داشت چون سامان حتی نسبت به سریالهای انقلابی خود نیز این اعتقاد را دارد که بیشتر آثاری عاشقانه هستند تا سیاسی؛ بنابراین باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری از جدیدترین فیلمنامه این نویسنده و کارگردان تلویزیون منتشر شود.
حاشیه هفته؛ جنجال بازپخشی که پخش نشده بود!
شبکه نسیم زمانی انتخاب نخست مخاطبان برای تماشا بود اما حالا کمتر تولیدات جدید دارد و پخش و تولید برنامههای برند این شبکه هم به تدریج به پایان میرسد. یکی از رویکردهای این شبکه که با نام شبکه سرگرمی شناخته میشود در چنین شرایطی پخش قطعات موسیقی در قالب «نسیم آوا» و یا پخش صحنههایی از یک فیلم و سریال است.
با این حال در میان کارهای بازپخشی مهمترین جایگاه را مجموعههایی مثل «دورهمی» دارند که در زمان پخش اصلی هم از بینندههای پرو پا قرصی برخوردار بوده است. روند بازپخش این مجموعه اما چندان مناسب نبود و بدون در نظر گرفتن بازههای زمانی گزیدههایی از این مجموعه به صورت شبانه روی آنتن میرود.
این نبود تناسب در پخش باعث شد به طور مثال در شبهای داغ تابستان برنامهای با موضوع شب یلدا و هندوانه در شب زمستانی و ... روی آنتن برود و یا موضوعات دیگری که گاهی پخششان با زمان کنونی بیارتباط به نظر میرسد. این هفته هم حاشیه جالبی در بازپخش این برنامه رقم خورد که اتفاقا این بار بازپخش نبود بلکه مخاطبان گزیدهای از پخش یکی از قسمتهای این برنامه را با حضور بهروز افخمی به عنوان مهمان شاهد بودند که در نوبت اصلی پخش برنامه روی آنتن نرفته بود.
افخمی بعد از پخش این برنامه پیشتر پخش نشده، در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره دلیل احتمالی پخش نشدن این برنامه به محورهای گفتگوی خود اشاره و بیان کرد: «نکاتی درباره آقای روحانی و وضعیت اداره مملکت گفتم که خب همان زمان هم میدانستم حذف میشوند. البته اصلا یادم نیست کدام بخش حذف شده و احتمالا حرفهای مهمی نبوده که فراموش کردم.»
نکته ویژهتر پخش این برنامه این بود که بعد از پخش هیچ بخش یا قسمتی از آن در فضای مجازی نچرخید و جنجالی به پا نکرد و این به نوعی شاید نشان از حساسیت غیرلازم تصمیمگیرندگان برای جلوگیری از پخش این گفتگو در موعد تولید هم داشته باشد!
مهران مدیری تا چندی دیگر برنامه «شب نشینی» را در شبکه نمایش خانگی توزیع میکند. برنامهای که گفتگوهایش در فضایی آزادتر و با مهمانانی که نیازی به مجوزهای صداوسیما ندارند ضبط میشود و این پتانسیل را دارد که مخاطب را بیش از پیش به نارضایتی از تلویزیونی بکشاند که دوست دارد این قاب جادویی رسانه اول او باشد و چهرهها و بحثهای مورد علاقه اش را از آن بشنود و ببیند.
اتفاق ویژه؛ جشن و مسابقهای برای رادیوییها
رادیو همیشه مظلومتر و مغفول تر از تلویزیون بوده است چه زمانی که این رسانه در اوج بود و هنرمندان زیادی در پشت میکروفنهای استودیوهایش گوش مخاطبان را جادو میکردند و چه زمانی که این صداها و مجریان و هنرمندان یکی یکی به تلویزیون و یا مدیومهای دیگر پیوستند و یا به تدریج خاموش شدند. رادیوییها کمتر تجلیل میشوند و کمتر مورد قدردانی قرار میگیرند حتی کمتر مسابقهای بین شان میگذرد تا انگیزه ساخت برنامههای شاخص و جذاب میان آنها بالا برود و این رقابت در نهایت حتی به سود خود رادیو تمام شود.
بخش مهمی از هنرمندان رادیو در رادیو نمایش مشغول به فعالیت هستند که زمانی خانه اصلی بسیاری از هنرمندان رادیویی تئاتری بود. خود نمایشهای رادیویی هم یکی از بخشهای خاطره انگیز رادیو بوده است که نسلهای مختلفی را در قدیم با خود پیوند داد.
دوشنبه این هفته اختتامیه سومین دوره یک جشنواره رادیویی با محوریت رادیو نمایش برگزار شد که بعد از چندین سال به جریان افتاده بود. حمید رضا افتخاری مدیر رادیو نمایش که حدود چند ماه است به این شبکه آمده است در سخنان خود بیان کرد که اگرچه فاصله دوره دوم و سوم این جشنواره ۶ سال فاصله بوده است اما اظهار امیدواری کرد که بین دوره سوم و چهارم فاصلهای نباشد و سال دیگر جشنواره چهارم را برگزار کند.
در این جشنواره که میان اهالی رادیو نمایش برگزار شد جمعی از هنرمندان از پیشکسوتهایی مثل صدیقه کیانفر و پری امیرحمزه و حمید منوچهری تا نسلهای بعدی چون میکائیل شهرستانی که جزو داوران بود و یا کسانی که امروز مشغول به کار هستند همچون ایوب آقاخانی، فریبا متخصص، میرطاههز مظلومی و... حضور داشتند و نفس رقابت میان این چهرهها در نمایشهای رادیویی میتواند به شور دوبارهای در رادیو تبدیل شود.
معاونت صدا البته امسال چهاردهمین جشنواره رادیو را هم برگزار کرد که البته به دلیل نحوه برگزاری، زمان طولانی و اهدای جایزه به اکثر برنامهها و برنامهسازان مورد انتقاد برخی از خود رادیوییها هم قرار گرفت!
سینما در سیما؛ ناگهان چرخش ۱۸۰ درجهای آقای منتقد!
میز نقد برنامه «هفت» یکی از حاشیهایترین و چالشیترین میزهای سینمایی در میان برنامههای تلویزیونی در حوزه سینماست که البته بخش اصلی این حواشی هم به حضور مسعود فراستی و اظهار نظرهای او در باب فیلمها و سینماگران بازمیگردد. جمعه هفته گذشته هم یکی از همین نقدها با واکنشهای متعددی در رسانهها مواجه شد و حتی عدهای در رسانهها «چرخش ۱۸۰ درجهای مسعود فراستی» را تیتر کردند.
ماجرا از این قرار است که مسعود فراستی این هفته با حضور محمدتقی فهیم که منتقد ثابت این برنامه است و جواد طوسی که هر از گاهی در برنامه حضور دارد به نقد فیلم «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی پرداخت.
در ابتدای میز نقد، هم فهیم و هم طوسی اعلام کردند که در جشنواره فیلم فجر که سال گذشته برگزار شد فیلم را دیده بودند اما برای نقد آن دوباره به تماشای فیلم نشسته اند اما نکته حاشیهساز اعلام نظر فراستی این بود که در بازه برگزاری جشنواره فیلم فجر واکنش بسیار مثبتی نسبت به فیلم داشت و هفته گذشته اعلام کرد که اگرچه فیلم را هم دوباره ندیده اما نظرش برگشته است!
او در نقد جدید خود فیلم «قصر شیرین» جدیدترین اثر میرکریمی را کاری ضعیف خواند که شخصیت پردازی و قصه ندارد اما به فاصله یک روز بعد از انتقادهای او به این فیلم، بخشهایی از تحلیل و نقد مثبت او بر همین فیلم که در طول جشنواره سی و هفتم فیلم فجر و در زمستان ۹۷ در «هفت» مطرح شده بود در شبکههای اجتماعی بازنشر شد تا اینبار آقای منتقد با چالش «متر و معیار نقد» مواجه شود.
پیشنهاد ویژه؛ «عصر جدید» این بار به صورت زنده
مخاطبان عصر جدید بالاخره بعد از چند ماه حرص خوردن و خشم و اشک و اشتیاق برای این برنامه و شرکتکنندههایش این هفته شاهد پخش فینال برنامه بودند که در آن پنج فینالیست برنامه شامل سعید فتحی روشن، پارسا خائف، فاطمه عبادی، دختران نینجا و همچنین محمد زارع به اجرای آخرین برنامههای خود پرداختند.
این برنامه از ساعت ۲۱ و ۱۵ شب عید غدیر شروع شد و تا پاسی از نیمه شب ادامه داشت که البته باعث دلخوریهایی هم شد چون اصل برنامه که شامل اجرای فینالیستها بود حدود ساعت ۲۳ شروع شد.
و حالا امشب یعنی پنجشنبه شب، قرار است عوامل «عصر جدید» یک ویژه برنامه برای مخاطبانشان تدارک ببینند که این بار به صورت زنده روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
این برنامه قرار است ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شود و تا ۱۸:۱۵ در حدود نیم ساعت ادامه خواهد داشت بعد از آن فوتبال پخش خواهد شد و بعد بخش اصلی برنامه ساعت ۲۱:۱۵ روی آنتن خواهد رفت و تا حدود ۲ بامداد خاتمه خواهد یافت.
هنوز جزئیات اجرا در این برنامه مشخص نیست اما خود احسان علیخانی به عنوان مجری و کارگردان این برنامه در نشستی که ابتدای این هفته برگزار شد از این برنامه زنده ابراز نگرانی کرد و دلیل آن را پروسه طولانی برنامه در تولید هر یک قسمت دانست که بیش از ۱۵ ساعت طول میکشد و ۲۵ دوربین آن را ضبط میکنند.
با این حال ظاهرا قرار است برخی از شرکتکنندههای قبلی مثل آرمان امیدی خواننده نوجوان و یا ارشا اقدسی مربی باشگاه مهارت به اجرای ویژه در برنامه بپردازند و همچنین برنامه از استندآپ کمدی هم خالی نخواهد بود.
خبرگزاری مهر- گروه هنر- عطیه موذن: «هفت روز سیما» عنوان بسته خبری-تحلیلی ویژهای است که قرار است هر پنجشنبه به بازخوانی اهم تحولات خبری مرتبط با متن و حاشیه تولیدات صداوسیما و اتفاقات پیرامونی آن در طول هر هفته بپردازد.
در این بسته خبری هفتگی در نظر داریم در کنار خبرهای رسمی فعالیت برنامهسازان و مدیران سیما، نیم نگاهی به حواشی رسانهای و حتی شایعاتی که به رغم غیررسمی بودن میتوانند در اخبار مرتبط با سیما تأثیرگذار باشند هم داشته باشیم.
امروز پنجشنبه ۳۱ مردادماه میتوانید با ششمین بسته خبری «هفت روز سیما» در مرور مهمترین رویدادها و خبرهای تلویزیون در هفتهای که گذشت، با خبرگزاری مهر همراه شوید.
چهره هفته؛ جلیل سامان و سریال طنز انقلابی
جلیل سامان را بیشتر با سریالهای دهه ۵۰ و ۶۰ تلویزیون میشناسیم و سه گانهای که درباره منافقین ساخته است. به ویژه سریال «ارمغان تاریکی» که یکی از بهترین مجموعههای تلویزیونی در چنین فضایی است. خبرگزاری مهر خردادماه امسال خبر داد که او در حال نگارش فیلمنامه جدید خود با نام «زیرخاکی» است که حال و هوایی طنز هم دارد.
روز گذشته این سریال کلید خورد و از تصویر پژمان جمشیدی یکی از بازیگران سریال هم رونمایی شد. هادی حجازیفر هم که پیش از این در آخرین سری از سهگانه او با نام «نفس» نقش کوتاهی بازی کرده بود در این سریال هم بازی دارد و احتمالا فضای جدیدی در سریالهای جلیل سامان خواهد بود. از دیگر بازیگرانی که برای حضور در این سریال معرفی شدهاند ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی و اصغر نقیزاده هستند که همه آنها بیش از این در سریالهای مختلفی با فضای جدی و طنز بازی کردهاند.
از گریم و عکس پژمان جمشیدی برمی آید که این سریال هم در فضای دهه ۶۰ تدارک دیده شده است و ظاهرا بخشهایی از داستان یافتن «زیرخاکی» با ساواک هم پیوند میخورد. این اولین سریال جلیل سامان در این فضای مفرح و طنز است و این ظرفیت را دارد که فضایی جدید و نو در سریالهای تلویزیونی رقم بزند.
جلیل سامان هم پیش از این در گفتگویی با خبرگزاری مهر گفته بود که این سریال فضای متفاوتی دارد و مستقل از کارهای قبلی اوست.
هرچند احتمالا نباید از این سریال یک طنز سیاسی را انتظار داشت چون سامان حتی نسبت به سریالهای انقلابی خود نیز این اعتقاد را دارد که بیشتر آثاری عاشقانه هستند تا سیاسی؛ بنابراین باید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتری از جدیدترین فیلمنامه این نویسنده و کارگردان تلویزیون منتشر شود.
حاشیه هفته؛ جنجال بازپخشی که پخش نشده بود!
شبکه نسیم زمانی انتخاب نخست مخاطبان برای تماشا بود اما حالا کمتر تولیدات جدید دارد و پخش و تولید برنامههای برند این شبکه هم به تدریج به پایان میرسد. یکی از رویکردهای این شبکه که با نام شبکه سرگرمی شناخته میشود در چنین شرایطی پخش قطعات موسیقی در قالب «نسیم آوا» و یا پخش صحنههایی از یک فیلم و سریال است.
با این حال در میان کارهای بازپخشی مهمترین جایگاه را مجموعههایی مثل «دورهمی» دارند که در زمان پخش اصلی هم از بینندههای پرو پا قرصی برخوردار بوده است. روند بازپخش این مجموعه اما چندان مناسب نبود و بدون در نظر گرفتن بازههای زمانی گزیدههایی از این مجموعه به صورت شبانه روی آنتن میرود.
این نبود تناسب در پخش باعث شد به طور مثال در شبهای داغ تابستان برنامهای با موضوع شب یلدا و هندوانه در شب زمستانی و ... روی آنتن برود و یا موضوعات دیگری که گاهی پخششان با زمان کنونی بیارتباط به نظر میرسد. این هفته هم حاشیه جالبی در بازپخش این برنامه رقم خورد که اتفاقا این بار بازپخش نبود بلکه مخاطبان گزیدهای از پخش یکی از قسمتهای این برنامه را با حضور بهروز افخمی به عنوان مهمان شاهد بودند که در نوبت اصلی پخش برنامه روی آنتن نرفته بود.
افخمی بعد از پخش این برنامه پیشتر پخش نشده، در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین درباره دلیل احتمالی پخش نشدن این برنامه به محورهای گفتگوی خود اشاره و بیان کرد: «نکاتی درباره آقای روحانی و وضعیت اداره مملکت گفتم که خب همان زمان هم میدانستم حذف میشوند. البته اصلا یادم نیست کدام بخش حذف شده و احتمالا حرفهای مهمی نبوده که فراموش کردم.»
نکته ویژهتر پخش این برنامه این بود که بعد از پخش هیچ بخش یا قسمتی از آن در فضای مجازی نچرخید و جنجالی به پا نکرد و این به نوعی شاید نشان از حساسیت غیرلازم تصمیمگیرندگان برای جلوگیری از پخش این گفتگو در موعد تولید هم داشته باشد!
مهران مدیری تا چندی دیگر برنامه «شب نشینی» را در شبکه نمایش خانگی توزیع میکند. برنامهای که گفتگوهایش در فضایی آزادتر و با مهمانانی که نیازی به مجوزهای صداوسیما ندارند ضبط میشود و این پتانسیل را دارد که مخاطب را بیش از پیش به نارضایتی از تلویزیونی بکشاند که دوست دارد این قاب جادویی رسانه اول او باشد و چهرهها و بحثهای مورد علاقه اش را از آن بشنود و ببیند.
اتفاق ویژه؛ جشن و مسابقهای برای رادیوییها
رادیو همیشه مظلومتر و مغفول تر از تلویزیون بوده است چه زمانی که این رسانه در اوج بود و هنرمندان زیادی در پشت میکروفنهای استودیوهایش گوش مخاطبان را جادو میکردند و چه زمانی که این صداها و مجریان و هنرمندان یکی یکی به تلویزیون و یا مدیومهای دیگر پیوستند و یا به تدریج خاموش شدند. رادیوییها کمتر تجلیل میشوند و کمتر مورد قدردانی قرار میگیرند حتی کمتر مسابقهای بین شان میگذرد تا انگیزه ساخت برنامههای شاخص و جذاب میان آنها بالا برود و این رقابت در نهایت حتی به سود خود رادیو تمام شود.
بخش مهمی از هنرمندان رادیو در رادیو نمایش مشغول به فعالیت هستند که زمانی خانه اصلی بسیاری از هنرمندان رادیویی تئاتری بود. خود نمایشهای رادیویی هم یکی از بخشهای خاطره انگیز رادیو بوده است که نسلهای مختلفی را در قدیم با خود پیوند داد.
دوشنبه این هفته اختتامیه سومین دوره یک جشنواره رادیویی با محوریت رادیو نمایش برگزار شد که بعد از چندین سال به جریان افتاده بود. حمید رضا افتخاری مدیر رادیو نمایش که حدود چند ماه است به این شبکه آمده است در سخنان خود بیان کرد که اگرچه فاصله دوره دوم و سوم این جشنواره ۶ سال فاصله بوده است اما اظهار امیدواری کرد که بین دوره سوم و چهارم فاصلهای نباشد و سال دیگر جشنواره چهارم را برگزار کند.
در این جشنواره که میان اهالی رادیو نمایش برگزار شد جمعی از هنرمندان از پیشکسوتهایی مثل صدیقه کیانفر و پری امیرحمزه و حمید منوچهری تا نسلهای بعدی چون میکائیل شهرستانی که جزو داوران بود و یا کسانی که امروز مشغول به کار هستند همچون ایوب آقاخانی، فریبا متخصص، میرطاههز مظلومی و... حضور داشتند و نفس رقابت میان این چهرهها در نمایشهای رادیویی میتواند به شور دوبارهای در رادیو تبدیل شود.
معاونت صدا البته امسال چهاردهمین جشنواره رادیو را هم برگزار کرد که البته به دلیل نحوه برگزاری، زمان طولانی و اهدای جایزه به اکثر برنامهها و برنامهسازان مورد انتقاد برخی از خود رادیوییها هم قرار گرفت!
سینما در سیما؛ ناگهان چرخش ۱۸۰ درجهای آقای منتقد!
میز نقد برنامه «هفت» یکی از حاشیهایترین و چالشیترین میزهای سینمایی در میان برنامههای تلویزیونی در حوزه سینماست که البته بخش اصلی این حواشی هم به حضور مسعود فراستی و اظهار نظرهای او در باب فیلمها و سینماگران بازمیگردد. جمعه هفته گذشته هم یکی از همین نقدها با واکنشهای متعددی در رسانهها مواجه شد و حتی عدهای در رسانهها «چرخش ۱۸۰ درجهای مسعود فراستی» را تیتر کردند.
ماجرا از این قرار است که مسعود فراستی این هفته با حضور محمدتقی فهیم که منتقد ثابت این برنامه است و جواد طوسی که هر از گاهی در برنامه حضور دارد به نقد فیلم «قصر شیرین» ساخته رضا میرکریمی پرداخت.
در ابتدای میز نقد، هم فهیم و هم طوسی اعلام کردند که در جشنواره فیلم فجر که سال گذشته برگزار شد فیلم را دیده بودند اما برای نقد آن دوباره به تماشای فیلم نشسته اند اما نکته حاشیهساز اعلام نظر فراستی این بود که در بازه برگزاری جشنواره فیلم فجر واکنش بسیار مثبتی نسبت به فیلم داشت و هفته گذشته اعلام کرد که اگرچه فیلم را هم دوباره ندیده اما نظرش برگشته است!
او در نقد جدید خود فیلم «قصر شیرین» جدیدترین اثر میرکریمی را کاری ضعیف خواند که شخصیت پردازی و قصه ندارد اما به فاصله یک روز بعد از انتقادهای او به این فیلم، بخشهایی از تحلیل و نقد مثبت او بر همین فیلم که در طول جشنواره سی و هفتم فیلم فجر و در زمستان ۹۷ در «هفت» مطرح شده بود در شبکههای اجتماعی بازنشر شد تا اینبار آقای منتقد با چالش «متر و معیار نقد» مواجه شود.
پیشنهاد ویژه؛ «عصر جدید» این بار به صورت زنده
مخاطبان عصر جدید بالاخره بعد از چند ماه حرص خوردن و خشم و اشک و اشتیاق برای این برنامه و شرکتکنندههایش این هفته شاهد پخش فینال برنامه بودند که در آن پنج فینالیست برنامه شامل سعید فتحی روشن، پارسا خائف، فاطمه عبادی، دختران نینجا و همچنین محمد زارع به اجرای آخرین برنامههای خود پرداختند.
این برنامه از ساعت ۲۱ و ۱۵ شب عید غدیر شروع شد و تا پاسی از نیمه شب ادامه داشت که البته باعث دلخوریهایی هم شد چون اصل برنامه که شامل اجرای فینالیستها بود حدود ساعت ۲۳ شروع شد.
و حالا امشب یعنی پنجشنبه شب، قرار است عوامل «عصر جدید» یک ویژه برنامه برای مخاطبانشان تدارک ببینند که این بار به صورت زنده روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
این برنامه قرار است ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شود و تا ۱۸:۱۵ در حدود نیم ساعت ادامه خواهد داشت بعد از آن فوتبال پخش خواهد شد و بعد بخش اصلی برنامه ساعت ۲۱:۱۵ روی آنتن خواهد رفت و تا حدود ۲ بامداد خاتمه خواهد یافت.
هنوز جزئیات اجرا در این برنامه مشخص نیست اما خود احسان علیخانی به عنوان مجری و کارگردان این برنامه در نشستی که ابتدای این هفته برگزار شد از این برنامه زنده ابراز نگرانی کرد و دلیل آن را پروسه طولانی برنامه در تولید هر یک قسمت دانست که بیش از ۱۵ ساعت طول میکشد و ۲۵ دوربین آن را ضبط میکنند.
با این حال ظاهرا قرار است برخی از شرکتکنندههای قبلی مثل آرمان امیدی خواننده نوجوان و یا ارشا اقدسی مربی باشگاه مهارت به اجرای ویژه در برنامه بپردازند و همچنین برنامه از استندآپ کمدی هم خالی نخواهد بود.