درگاه تعامل الکترونیکی بیمه‌ ایران و مشتریان رونمایی شد


درگاه تعامل الکترونیکی بیمه‌ ایران و مشتریان رونمایی شد

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران  از روابط عمومی بیمه ایران، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در سخنانی در آیین رونمایی از این پروژه ارزشمند و جدید، با تاکید براهمیت بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت‌های فنآوری اطلاعات (IT)...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران

از روابط عمومی بیمه ایران، رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در سخنانی در آیین رونمایی از این پروژه ارزشمند و جدید، با تاکید براهمیت بهره گیری بیش از پیش از ظرفیت‌های فنآوری اطلاعات (IT) در طراحی، تولید و ارائه خدمات بیمه به مشتریان و مخاطبان و ضرورت مهیا کردن بستر تعامل شایسته و اثرگذار با بیمه‌گذاران و خدمات گیرندگان گفت: امروزه در بازارهای مختلف و از جمله بازارهای مالی و بیمه با ورود نرم افزارهای جدید، استفاده از ابزار الکترونیک و دیجیتال جای خودش را به سرعت باز کرده و به عنوان یک تحول مهم در کسب و کارها مطرح شده است.

پورکیانی با اشاره به اینکه بهره گیری از ظرفیت‌ها و ابزار الکترونیکی در فضای جدید کسب و کارضرورتی اجتناب‌ناپذیر است، افزود: تحولات دیجیتالی پدیده‌ای است که در حال حاضر منشأ دگرگونی و توسعه در تمام صنایع و خدمات بوده و این موضوع از رویکرد و حالت انتخاب خارج شده و ورود به این فضا و استفاده از ابزارهای الکترونیک و دیجیتال در عرصه ارتباطات و تعامل با مخاطبان و مشتریان و خدمات رسانی‌ها به یک اجبار بدل شده است و چه بسا نبود شناخت و درک صحیح و عمیق از آن و همچنین نداشتن آمادگی برای همسو شدن با آن نتایج نامطلوب و جبران ناپذیری را برای هر کسب و کار به دنبال داشته باشد.

مدیرعامل بیمه ایران در ادامه با اشاره به نقش مهم ابزار الکترونیک و دیجیتال و اساساً ظرفیت‌های شایان IT در توسعه همه جانبه کسب و کارها در حوزه‌های مختلف اقتصادی، مالی و خدماتی، گفت: در صنعت بیمه و همچنین در شرکت سهامی بیمه ایران نیز این انتظار وجود داشت که قدم های اساسی و مؤثری در این زمینه برداریم و خوشبختانه با تجاربی که در سال‌های گذشته برای اجرای برخی طرح‌ها از جمله طرح حامی و طرح سفر نوروزی کسب کرده ایم، زمینه و شرایط را برای عملی ساختن استفاده فراگیر از این ظرفیت‌ها فراهم کرده و توانستیم این پروژه مهم را راه اندازی کنیم.

رییس هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد: برای شبکه فروش ما که بازوان توانمند بیمه ایران هستند هم دغدغه ­هایی وجود داشت که زمینه برای بهره ­گیری از این فضا در فعالیت‌های حرفه‌ای هرچه زودتر فراهم شود. به همین جهت ما هم با برنامه­ریزی دقیق و در نظر گرفتن ملاحظاتی و ایجاد فرصت مناسب برای شبکه فروش که جای خودش را در فضای جدید باز کند، به دنبال این بودیم که در این مسیر، پایداری اقدامات و منافع ما، نمایندگان و ذی نفعان همه را با هم درنظر بگیریم.

پورکیانی در ادامه سخنان خود تأکید کرد: هدف ما در این پروژه فقط فروش و عرضه خدمات توسط شبکه فروش نبوده و خدمات پس از فروش را در برنامه پیش بینی کرده ایم؛ یعنی فرآیندهای خسارت از اعلام آن تا تشکیل پرونده و سایر مراحل در این مسیر در نظر گرفته شده و به مرحله اجرا در خواهد آمد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان اظهار کرد: هدف اصلی و نهایی پروژه «بیمه ایران من» دسترسی آسان، سریع، کم هزینه و کامل مشتریان و بیمه‌گذاران به خدمات بیمه‌ای در شرکت بزرگ بیمه ایران و ارتقاء سطح رضایت‌مندی آنان از شیوه ها و برنامه‌های خدمات رسانی و همچنین ارتباط کامل دو سویه، فراگیر و مؤثر با آنان بوده است که امیدواریم با تقویت و توسعه زیرساختها و برنامه‌های نرم‌افزاری و ایجاد تنوع در این حوزه، در راستای توسعه و تعمیم فرهنگ بیمه و اعتلای همه جانبه صنعت بیمه گامهای ثمربخشی برداریم.

شایان ذکر است، پروژه «بیمه ایران من» درگاه تعامل الکترونیکی بیمه‌گذاران (حقیقی) با بیمه ایران است که با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در آن، مشتریان و هم‌وطنان به سهولت می‌توانند از طریق درگاه وب و موبایل وارد شده و از خدمات آن استفاده کنند. شرایط و راهنمایی‌های لازم برای بهره برداری از این درگاه در سایت بیمه ایران به نشانی: my.iraninsurance.ir وجود دارد.

خدمات و مزیت‌های موجود در این سامانه شامل: امکان اصالت سنجی بیمه‌نامه‌ها، امکان برقراری ارتباط مستقیم با شرکت (تماس با ما و پاسخ­گویی توسط مرکز جامع ارتباط با ذینفعان)، ارتباط و درخواست خدمت از خسارت سیار بیمه ایران، پرداخت حق بیمه و ... است.

پروژه «بیمه ایران من» همانند سامانه های قبلی شرکت (سامانه سدا) تحولی جدید در ارائه خدمات برخط در صنعت بیمه محسوب شده و در آینده نزدیک شاهد تقویت و اعتلای این بستر و ارائه خدمات نوآورانه و جدید خواهیم بود.

در این سامانه، جایگاه و مشارکت شبکه فروش نیز به خوبی در نظر گرفته شده و نمایندگی‌ها و اینشورتک‌ها می‌توانند در فضای تبادلات الکترونیکی، ارتباط برخط و مطمئنی را با بیمه ایران داشته و از این مزیت قابل توجه استفاده کنند.



در "باستی هیلز" لواسان چه می‎گذرد؟