فورد با F150 رپتور به محبوبیت پیکاپهای آفرود کمک کرد و حالا به نظر میرسد جنرال موتورز هم در حال کار روی ساخت رقیبی برای این خودرو است. به گفتهٔ «Muscle Cars and Trucks»، شورلت در حال توسعهٔ یک سیلورادوی آفرود است که میتواند ZRX نام گیرد. ظاهراً این خودرو افراطیتر از سیلورادو تریل باس فعلی خواهد بود و ویژگیهای زیادی را از پیکاپ کوچکتر کلرادو ZR2 قرض خواهد گرفت.
هرچند هنوز هیچچیز رسمی نیست اما این نشریه میگوید این پیکاپ به سیستم تعلیق متمرکز بر آفرود با کمکفنرهای مالتیمتیک DSSV و همینطور قفل دیفرانسیل جلو و عقب مجهز خواهد بود درحالیکه زاویهٔ ورود و خروج آنهم بهبود پیدا میکند. البته هنوز مشخص نیست که بهبودها فقط در سیستم تعلیق سیلورادو ZRX صورت میگیرد یا ظاهر آنهم تغییراتی را تجربه خواهد کرد ولی ممکن است برای این پیکاپ سپر جلوی اصلاحشدهای در نظر گرفته شود زیرا در کلرادو ZR2 بهمنظور افزایش فاصله با تایر هنگام نزدیک شدن به موانع، از سپر جلوی متفاوتی استفاده شده است.
کلرادو ZR2 همچنین از کیت افزایش 51 میلیمتری ارتفاع، محافظ کف خودرو، بازوهای کنترلی چدنی، جلوپنجرهٔ منحصربهفرد، کاپوت تجدیدنظر شده، رینگهای منحصربهفرد با لاستیکهای گودیر رانگلر آفرود 31 اینچی، کمکفنرهای DSSV و قفل دیفرانسیلهای الکترونیکی هم برخوردار است؛ اما متأسفانه در پیشرانهٔ این پیکاپ آفرود تغییری صورت نگرفته و این نسخه از همان پیشرانهٔ نسخههای معمولی کلرادو استفاده میکند.
بنابراین اگر جنرال موتورز در سیلورادو ZRX هم همین سیاست پیشرانه را اعمال کند، انتظار میرود زیر کاپوت آن همان پیشرانهٔ 6.2 لیتری V8 تنفس طبیعی نسخهٔ معمولی با 620 اسب بخار قدرت و 623 نیوتن متر گشتاور قرار گیرد. در این صورت، پیکاپ آفرود شورلت بهمراتب ضعیفتر از رقبا خواهد بود زیرا فورد F150 رپتور به یک پیشرانهٔ 3.5 لیتری V6 توئین توربو با 450 اسب بخار قدرت و 690 نیوتن متر گشتاور مجهز است و پیکاپ آیندهٔ دوج رم TRX هم از پیشرانهٔ 6.2 لیتری V8 سوپرشارژ هلکت با 707 اسب بخار قدرت و 875 نیوتن متر گشتاور استفاده خواهد کرد. درهرحال اگر این گزارش صحت داشته باشد، شورلت سیلورادو ZRX شاید با مدل 2022 به بازار عرضه شود.