معرفی نسل جدید ایسوزو D-Max در تایلند


معرفی نسل جدید ایسوزو D-Max در تایلند

پس از هشت سال سرانجام پیکاپ ایسوزو D-Max بازطراحی کاملی را تجربه کرده و در قالب نسل جدید در تایلند یعنی همان کشوری که در آن به تولید می‌رسد رونمایی شده است. نسل کاملاً جدید D-Max تغییرات قابل‌توجهی را در همهٔ قسمت‌ها تجربه کرده است. از لحاظ طراحی ظاهری، این پیکاپ جدید ژاپنی خصوصاً در... The post معرفی نسل جدید ایسوزو D-Max در تایلند appeared...

پس از هشت سال سرانجام پیکاپ ایسوزو D-Max بازطراحی کاملی را تجربه کرده و در قالب نسل جدید در تایلند یعنی همان کشوری که در آن به تولید می‌رسد رونمایی شده است. نسل کاملاً جدید D-Max تغییرات قابل‌توجهی را در همهٔ قسمت‌ها تجربه کرده است. از لحاظ طراحی ظاهری، این پیکاپ جدید ژاپنی خصوصاً در نسخهٔ دو کابین 4×4، به لطف جلوپنجرهٔ بزرگ‌تر، چراغ‌های جلوی LED جدید با امضای U شکل و سپر جلوی تیز، تهاجمی‌تر از نسل قبلی به نظر می‌رسد. دی مکس مدل 2020 همچنین از پروفیل جانبی حجیم‌تر و چراغ‌های عقب LED دوگانه هم برخوردار است که نمایی شیک‌تر از گذشته دارند. سپر پله‌دار عقب نیز به ظاهر قدرتمند خودرو کمک کرده است.

معرفی نسل جدید ایسوزو D-Max در تایلند

نسل سوم دی مکس در داخل نیز از داشبورد مدرن‌تر و پیشرفته‌تری نسبت به قبل سود می‌برد که از ویژگی‌های برجستهٔ آن می‌توان به کنسول مرکزی V شکل با دکمه‌های پیانویی، صفحه‌نمایش نُه اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با کارپلی و اندروید اتو، غربیلک فرمان چندمنظوره و صفحه‌نمایش 4.2 اینچی دیجیتالی در صفحه آمپر اشاره کرد. این پیکاپ جدید همچنین به صندلی‌های جلوی جدید و صندلی‌های عقب راحت‌تر (در نسخهٔ دو کابین) هم مجهز شده است. به گفتهٔ ایسوزو، برای ارائهٔ نمایی سطح بالا و اسپرت، تیپ‌های بالایی D-Max جدید از تودوزی طرح‌دار و برجسته‌ای برخوردارند اما درعین‌حال برای نسخه‌های کار محور، خریداران می‌توانند تریم پایه‌ای و بادوام‌تری را سفارش دهند.

معرفی نسل جدید ایسوزو D-Max در تایلند

ایسوزو با استفاده از پلیت‌های فولادی با کشش بالا در D-Max، به بدنه‌ای سبک‌تر و درعین‌حال 20 درصد مستحکم‌تر دست پیدا کرده است. علاوه بر این، سقف هم تقویت شده و هر نوع کابین خودرو حالا از پلت‌فرم باری کشیده برخوردار شده است. همچنین گفته شده مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی D-Max هم بسیار بهبود یافته است که ویژگی قابل‌توجهی است زیرا پیکاپ جدید ایسوزو حالا می‌تواند تا عمق 80 سانتیمتری آب حرکت کند. در همین حال، معماری الکتریکی EE این خودرو از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است که باعث ایجاد تحولی در ایمنی و تکنولوژی‌های اتصالی می‌شود.

معرفی نسل جدید ایسوزو D-Max در تایلند

بسته به بازار، ایسوزو D-Max مدل 2020 با دو پیشرانهٔ چهار سیلندر توربودیزل ارتقاءیافته عرضه می‌شود. موتور پایه یک نمونهٔ 1.9 لیتری با 150 اسب بخار قدرت در 3500 rpm و 350 نیوتن متر گشتاور در 1800 تا 2600 rpm است درحالی‌که موتور دوم با 3 لیتر حجم، 190 اسب بخار قدرت در 3600 rpm و 450 نیوتن متر گشتاور در 1600 تا 2600 rpm تولید می‌کند. انتقال نیروی هردوی این موتورها به‌صورت استاندارد توسط یک گیربکس شش سرعتهٔ دستی صورت می‌گیرد اما برای موتور 1.9 لیتری یک گیربکس اتوماتیک تازه توسعه‌یافته هم قابل سفارش است. استفاده از یک مبدل گشتاور کوچک و قفل کلاچ در این گیربکس موجب افزایش پاسخگویی و بهبود مصرف سوخت می‌شود.

معرفی نسل جدید ایسوزو D-Max در تایلند

یکی دیگر از پیشرفت‌های قابل‌توجه D-Max جدید نسبت به نسل قبلی در نسخه‌های دو دیفرانسیل روی داده که به‌منظور کاهش وزن در آن از میل‌گاردان آلومینیومی استفاده شده است. علاوه بر این، نسخه‌های دو دیفرانسیل این پیکاپ به قفل دیفرانسیل عقب الکترومغناطیسی هم مجهز شده‌اند که موجب بهبود قابلیت‌های آفرود و کاهش زمان جابجایی بین حالت‌های 2WD و 4WD می‌شود. مهندسان ایسوزو همچنین تغییراتی را هم در سیستم تعلیق، ترمزها و فرمان ایجاد کرده‌اند که به بهبود پایداری رانندگی و هندلینگ خودرو کمک کرده است. نسل جدید ایسوزو D-Max از 19 اکتبر در تایلند عرضه می‌شود و سپس از سال 2020 راهی سایر بازارها مثل آسیا، استرالیا، آفریقای جنوبی و اروپا هم خواهد شد. این پیکاپ ژاپنی بسته به بازار، در سه نسخهٔ تک کابین، یک‌ونیم کابین و دو کابین ارائه می‌شود.

معرفی نسل جدید ایسوزو D-Max در تایلند

[دانلود ویدئو]


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

(تصاویر) مخوف‌ترین مرکز بازداشت و شکنجه در دمشق