تویوتا سوپرا یک خودروی اسپورت کامل بوده اما طرفداران از زمان معرفی این خودرو تاکنون انتقاداتی دربارهی کمتوان بودن آن نسبت به ب ام و Z4 M40i داشتهاند.
اگرچه سیستم اگزوز مگنا فلو ایکس مود باعث جادو شدن پیشرانهی 6 سیلندر 3 لیتری 382 اسب بخاری نمیشود اما خب کمی بر قدرت این نیروگاه آهنین میافزاید.
بنا به گفتهی این کمپانی، رانندگان با نصب این اگزوز میتوانند انتظار افزایش 4 اسب بخاری قدرت پیشرانه را داشته باشند. این میزان قدرت خیلی چشمگیر نیست اما مگنا فلو میگوید تستها نشان دادهاند این اگزوز بیش از 14 اسب بخار بر قدرت خودرو افزوده که دلیل آنهم حذف محدودیتهای کالیبراسیون کارخانه است.
این اگزوز جدای از افزایش قدرت، با ماژولار بودن خود برجسته میشود. به این ترتیب مالکان به سادگی میتوانند قطعات آن را بهمنظور تغییر صدا و طنین صدا و مطابق کردن با سلیقهی خود تعویض کنند.
این سیستم اگزوز قیمت 2500 دلاری داشته و با ماژولهای مافلر ایکس مود برای صدای عمیق، گیرا و پرطنین عرضه میشود. خریداران همچنین میتوانند ماژولهای حذف ایکس ترم را برای ایجاد صدای خودروهای مسابقهای نصب کنند. این مورد آخری تنها برای استفاده در پیست توصیه میشود اما به راحتی میتوان تنظیمات آن را عوض کرد زیرا قطعات سریعاً با پیچ و مهرههای مخصوص تعویض میشوند.
جدای از ویژگیهای یاد شده، این سیستم اگزوز دارای دو گزینهی خروجی است. اولین نوع 3 اینچی بوده درحالیکه دومی بزرگتر بوده و از نوع 3.5 اینچی میباشد که جریان هوا را تا 36 درصد بیشتر کرده و به منظور رانندگیهای پرفورمنس طراحی شده است.
اگزوز مگنا فلو سبکتر از نمونهی استوک بوده و بنا به گفتهی سازندهی باعث کاهش 0.4 تا 3.8 کیلوگرمی وزن خودرو میشود. نهایتاً باید گفت یک رزوناتور موج مخصوص هم وجود دارد که باعث حذف صداهای ناخواسته در کابین میشود.