نیسان لیف مجهز به دو پیشرانه الکتریکی و قدرت 304 اسبی


نیسان لیف مجهز به دو پیشرانه الکتریکی و قدرت 304 اسبی

هاچبک های داغ امروزی همچون فورد فیستا ST، فولکس‌واگن گلف R و آئودی RS3 معمولاً از پیشرانه‌های 3، 4 و 5 سیلندر استفاده می‌کنند؛ اما همه‌چیز در حال تغییر است زیرا خودروهای الکتریکی در سر خط تمامی خبرها حضور دارند و قبلاً هم نشانه‌های پرفورمنس قوی ارائه شده توسط این خودروها پدیدار شده است. در... The post نیسان لیف مجهز به دو پیشرانه الکتریکی و...

هاچبک های داغ امروزی همچون فورد فیستا ST، فولکس‌واگن گلف R و آئودی RS3 معمولاً از پیشرانه‌های 3، 4 و 5 سیلندر استفاده می‌کنند؛ اما همه‌چیز در حال تغییر است زیرا خودروهای الکتریکی در سر خط تمامی خبرها حضور دارند و قبلاً هم نشانه‌های پرفورمنس قوی ارائه شده توسط این خودروها پدیدار شده است.

نیسان لیف مجهز به دو پیشرانه الکتریکی و قدرت 304 اسبی
در مارس 2017 بود که رنو کانسپت هیجان‌انگیز Zoe E-Sport با قدرت قابل‌توجه 460 اسبی و گشتاور 640 نیوتون متری رونمایی کرد. اندکی پس از آن نیز رنو اعلام کرد شاید یک هاچبک الکتریکی جذاب با دو پیشرانه‌ی الکتریکی را بسازد و خبرهای جدید هم نشان داده که احتمال جایگزین شدن کلیو RS با Zoe RS الکتریکی وجود دارد.

نیسان لیف مجهز به دو پیشرانه الکتریکی و قدرت 304 اسبی
هم‌اکنون متحد استراتژیک رنو یعنی نیسان از یک خودروی تست مبتنی بر لیف ای پلاس رونمایی کرده است. این خودرو که فلسفه‌ای مشابه با Zoe E-Sport دارد از یک جفت پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و قدرت ترکیبی 304 اسب بخاری و گشتاور 680 نیوتون متری دارد. وجود یک پیشرانه روی هر اکسل باعث می‌شود این خودرو از مزیت سیستم‌های چهار چرخ محرک برخوردار باشد.

نیسان لیف مجهز به دو پیشرانه الکتریکی و قدرت 304 اسبی

نیسان لیف مجهز به دو پیشرانه الکتریکی و قدرت 304 اسبی
هنوز جزئیات عملکردی لیف یاد شده مشخص نیست اما نیسان می‌گوید وجود دو پیشرانه باعث می‌شود این خودرو شتاب گیری بسیار بالا و نرمی داشته باشد. واضح است که این خودرو بسیار سریع‌تر از نیسان لیف ای پلاس استاندارد با قدرت 214 اسبی و گشتاور 340 نیوتون متری می‌باشد. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت لیف ای پلاس استاندارد برابر با 6.9 ثانیه است. با وجود 90 اسب بخار قدرت بیشتر و گشتاور دو برابری، این لیف پرسرعت باید یک هیولای قاطع در بحث سرعت باشد.


خودروی موردبحث از رینگ‌های مسابقه‌ای 17 اینچی سود برده و دارای گلگیرهایی عضلانی‌تر است. ابعاد فیزیکی لیف هم اصلاح شده و در کل خودرویی کوتاه‌تر، پهن‌تر و کم ارتفاع‌تر است. نیسان همچنین داخل کابین نیز تغییراتی اعمال کرده و کنسول مرکزی را تحت تسلط صفحه‌نمایش 12.3 اینچی قرار داده است.
با اینکه لیف اسپورت وارد خط تولید نخواهد شد اما توانایی‌های نیسان در تولید یک هاچبک پرفورمنس و الکتریکی را نشان می‌دهد.

[دانلود ویدئو]


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آداب و رسوم شب یلدا در استان مازندران