موپار و دوج نسل چهارم چلنجر درگ پک را برای رانندههای مسابقات درگ معرفی کردهاند تا در رویدادهایی که توسط انجمن ملی هات رود و انجمن ملی خودروهای عضلانی برگزار میشوند شرکت کند. چلنجر درگ پک موپار مدل 2020 برخلاف نسل سوم، صرفاً با یک پیشرانهٔ 5.8 لیتری V8 همی سوپرشارژ و گیربکس سه سرعتهٔ T400 با شیفتر تعویض دستی ارائه میشود.
غیر از پیشرانه، دیگر ویژگیهای این چلنجر مخصوص درگ شامل میلگاردان سبکوزن، ترمزهای مسابقهای، مرکز توزیع نیروی قابلبرنامهریزی، رینگهای سبکوزن اختصاصی درگ و پکیج تایر میشود. زندگی این هیولای 400 متر در ابتدا از یک چلنجر استاندارد سفیدرنگ آغاز میشود و سپس تغییرات مختلف مثل تجهیز به رول کیج مخصوص SFI در آن صورت میگیرد. این چلنجر درگ پک گواهینامهٔ پیمودن 400 متر ظرف تنها 7.5 ثانیه را دریافت کرده است.
ازجملهٔ ویژگیهای جدید چلنجر درگ پک مدل 2020 میتوان به اکسل عقب Strange با کمکفنرهای پیچشی قابل تنظیم و سیستم تعلیق چهار اتصالی با یک آنتیرول بار اشاره کرد. میلهٔ چرخهای کوچک عقب خودرو و پایهٔ چتر ترمز نیز بهصورت استاندارد در شاسی یکپارچه شدهاند. در جلوی ماشین نیز از کمکفنرهای قابل تنظیم Bilstein و شاسی منحصربهفرد زیر پیشرانه استفاده شده که مرکز ثقل را پایین آورده و توزیع وزن را بهبود میبخشد.
در طراحی ظاهری چلنجر درگ پک جدید از هلکت جادهای تقلید شده است بهگونهای که ورودی هوا و خروجیهای حرارت روی کاپوت و همینطور نمای جلو و عقب آن کاملاً مشابه هلکت است. همچنین روی بدنهٔ این خودرو ترکیب رنگ سفید، قرمز و آبی کار شده که ادای احترامی به دوران ماسل کارهای اولیه در دههٔ 70 میلادی است. لوگوی آبیرنگ موپار و نشان قرمزرنگ dragpack در بالای چرخهای عقب نیز تکمیلکنندهٔ پکیج گرافیکی ظاهری این خودرو هستند.
رئیس موپار «مارک بوساناک» در مورد این چلنجر مخصوص درگ گفته است:
موپار و دوج برای ساختن این چلنجر درگ پک بر اساس نسخهٔ تولیدی کارخانهای، کاملاً روی مسیر درگ تمرکز داشتهاند. میراث ما پیروزی در پیست توسط زنان و مردانی است که تمام تلاش خود را برای بهترین بودن انجام میدهند. این چلنجر درگ پک جدید به آنها ابزاری میدهد تا در صدر رقابتها قرار گیرند
از دوج چلنجر درگ پک موپار مدل 2020 تنها 50 دستگاه تولید میشود که جزئیات قیمت و سفارش آن بعداً اعلام خواهد شد.