معرفی فراری روما، کوپه‌ای 2+2 با استایل رترو


معرفی فراری روما، کوپه‌ای 2+2 با استایل رترو

پس از انتشار یک تیزر، فراری رسماً محصول کاملاً جدید خود که روما (Roma) نام دارد را معرفی کرده است. روما که به‌عنوان نمادی از طراحی ایتالیایی ساخته شده است، به دنبال شیوهٔ زندگی بی‌خیال و لذت‌بخشی است که توصیفی از رُم در دهه‌های 50 و 60 میلادی بود. در ظاهر این خودرو اولین چیزی... The post معرفی فراری روما، کوپه‌ای 2+2 با استایل رترو appeared...

پس از انتشار یک تیزر، فراری رسماً محصول کاملاً جدید خود که روما (Roma) نام دارد را معرفی کرده است. روما که به‌عنوان نمادی از طراحی ایتالیایی ساخته شده است، به دنبال شیوهٔ زندگی بی‌خیال و لذت‌بخشی است که توصیفی از رُم در دهه‌های 50 و 60 میلادی بود. در ظاهر این خودرو اولین چیزی که جلب‌توجه می‌کند دماغه‌ای آئرودینامیک با جلوپنجره‌ای رترو است. این جلوپنجره بالای دیفیوزر برجسته‌ای قرار گرفته و توسط چراغ‌های خاصی با دی‌لایت‌های شناور احاطه شده است.

معرفی فراری روما، کوپه‌ای 2+2 با استایل رترو

با نگاه به پروفیل جانبی روما، کاپوت خمیده، شیشهٔ جلوی شیب‌دار و بدنه‌ای عضلانی به چشم می‌خورد که به لطف دستگیرهای در بیرون آی، نمای یکنواخت و پیوسته‌ای دارد. طراحی خودرو در عقب اما تهاجمی‌تر می‌شود زیرا روما از گلگیرهای برآمده با چراغ‌های LED یکپارچه برخوردار است. سپر مشکی‌رنگ با چهار سر اگزوز اسپرت یکپارچه نیز دیگر ویژگی قابل‌توجه این قسمت است.

معرفی فراری روما، کوپه‌ای 2+2 با استایل رترو

در داخل روما راننده از کابین تکنولوژی بالایی برخوردار خواهد بود که صفحه آمپر دیجیتالی و نمایشگر منحصربه‌فرد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با قابلیت تغییر جهت عمودی و افقی از ویژگی‌های آن هستند. در این خودرو حتی برای سرنشین جلو هم نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجزا در نظر گرفته شده است اما هنوز مشخص نیست که این ویژگی استاندارد خواهد بود یا مثل پورتوفینو به‌عنوان یک آپشن ارائه می‌شود. از نمایشگرها که بگذریم، به کنسول مرکزی شناور خودرو با انتخاب‌گر دندهٔ منحصربه‌فردی می‌رسیم که به سه بخش مجزا تقسیم شده است. روما همچنین به چرم پریمیوم، تودوزی آلکانترا و تریم‌های فلزی و مشکی براق هم مجهز شده است.

معرفی فراری روما، کوپه‌ای 2+2 با استایل رترو

روما به همان پیشرانهٔ 3.9 لیتری V8 توئین توربوی پورتوفینو مجهز شده که در اینجا 620 اسب بخار قدرت و 760 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. برای انتقال این نیرو هم از همان گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچهٔ SF90 استراداله استفاده شده است. به لطف این قوای محرکهٔ عاریه‌ای، ساختهٔ جدید فراری با 1472 کیلوگرم وزن ظرف 3.4 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت و ظرف 9.3 ثانیه به دویست کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند درحالی‌که حداکثر سرعت آن به بیش از 320 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. فعلاً هیچ حرفی در مورد قیمت و زمان عرضهٔ فراری روما به بازار زده نشده است.

معرفی فراری روما، کوپه‌ای 2+2 با استایل رترو

[دانلود ویدئو]



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیباترین و شادترین عکس نوشته های شب یلدا