طناب‌کشی جذاب مرسدس X کلاس، تویوتا هایلوکس و ایسوزو دی مکس


طناب‌کشی جذاب مرسدس X کلاس، تویوتا هایلوکس و ایسوزو دی مکس

به نظر می‌رسد که این روزها برگزاری مسابقات طناب‌کشی بین پیکاپ های گوناگون کاملاً همه‌گیر شده و اگرچه این مسابقات را به سختی می‌توان در دسته مسابقات رسمی قرار داد اما دست‌اندرکاران مجله‌ی CarWow تصمیم گرفته‌اند به روش خود این مسابقه را برگزار کنند. خب پس طناب‌کشی تسلا و فورد را فراموش کرده و جنگ... The post طناب‌کشی جذاب مرسدس X کلاس، تویوتا...

به نظر می‌رسد که این روزها برگزاری مسابقات طناب‌کشی بین پیکاپ های گوناگون کاملاً همه‌گیر شده و اگرچه این مسابقات را به سختی می‌توان در دسته مسابقات رسمی قرار داد اما دست‌اندرکاران مجله‌ی CarWow تصمیم گرفته‌اند به روش خود این مسابقه را برگزار کنند. خب پس طناب‌کشی تسلا و فورد را فراموش کرده و جنگ مرسدس X کلاس با دو نمونه از رقبای سرسخت ژاپنی یعنی تویوتا هایلوکس و ایسوزو دی مکس را تماشا کنید. فرضیه مدنظر بسیار ساده است: کدام خودرو می‌تواند خودروی دیگر را به سمت دیگر مخروط بکشد. البته ما نتیجه نهایی را اعلام نمی‌کنیم اما باید آماده تماشای بکسواد زیاد لاستیک‌ها باشید.

طناب‌کشی جذاب مرسدس X کلاس، تویوتا هایلوکس و ایسوزو دی مکس

طناب‌کشی جذاب مرسدس X کلاس، تویوتا هایلوکس و ایسوزو دی مکس


اول از همه مسابقه مرسدس بنز X کلاس و ایسوزو دی کلاس انجام شده است. می‌توانیم ببینیم که مرسدس از نظر اعداد برتری دارد. با وجود پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3 لیتری توربودیزل، این پیکاپ ژرمنی قدرت 258 اسبی و گشتاور 550 نیوتون متری ارائه می‌کند؛ اما دی مکس از نیروگاه 4 سیلندر 1.9 لیتری توربودیزل با خروجی 164 اسبی و گشتاور 360 نیوتون متری برخوردار است که در مقایسه با مرسدس کاملاً بازنده است. البته بازهم نمی‌خواهیم چیزی را لو دهیم اما تنها به خاطر داشته باشید که همه‌چیز طبق انتظارات پیش نمی‌رود.

طناب‌کشی جذاب مرسدس X کلاس، تویوتا هایلوکس و ایسوزو دی مکس

طناب‌کشی جذاب مرسدس X کلاس، تویوتا هایلوکس و ایسوزو دی مکس

طناب‌کشی جذاب مرسدس X کلاس، تویوتا هایلوکس و ایسوزو دی مکس

اما تویوتا هایلوکس چه؟ این پیکاپ مشهور ژاپنی در اواخر ویدئو ظاهر شده و متأسفانه فاقد قلاب یدک کشی بوده است. طبیعتاً برگزارکنندگان مسابقه باید راهی برای انجام مسابقه طناب‌کشی هایلوکس پیدا کنند و بنابراین از قلاب یدک کشی جلوی خودرو استفاده کرده‌اند! بله یکی از پیکاپ ها باید به‌صورت فیس تو فیس با دیگری روبرو شود که البته خیلی هم روش ایمنی نیست. به‌هرحال زیر کاپوت هایلوکس هم پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری توربودیزلی با قدرت 150 اسبی و گشتاور 400 نیوتون متری جا خوش کرده است. به خاطر وجود تفاوت قدرت بین این سه پیکاپ تصمیم گرفته شده تا X کلاس به جنگ دو پیکاپ ژاپنی برود. برای فهم اینکه چه خودرویی برنده نهایی است حتماً این ویدئو را تماشا کنید.

[دانلود ویدئو]



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اهمیت ایمنی و امدادرسانی در حمل و نقل جاده ای