علیرغم وجود نظرات مختلف دربارهی فورد موستانگ مک-ای، این خودروساز آمریکایی بازخورد خوبی از مصرفکنندگان دریافت کرده است. فرد میگوید تمامی مدلهای فرست ادیشن به فروش رفته و اگرچه ما تعداد دقیق آنها را نمیدانیم اما احتمالاً اکثر این خریداران برای اولین بار از فورد خرید میکنند.
دیترویت نیوز میگوید حدود دوسوم رزروهای خرید موستانگ مک-ای را کسانی انجام دادهاند که در حال حاضر مالک خودرویی به غیر از محصولات فورد هستند. بسیاری از آنها هرگز مالک خودرویی الکتریکی نبودهاند اما تکنولوژی و قیمت مک ای آنها را جذب کرده است.
تیم هوویک مالک و مدیر نمایندگی فورد در خارج از فونیکس میگوید:
این موضوع برای ما جذاب و هیجانانگیز بوده است. من این کار را 27 سال است که انجام میدهم اما این بار وارد کلاس کاملاً جدیدی شدهایم.
فورد باافتخار میگوید ویدئوی معرفی موستانگ مک ای بیش از 6.5 میلیون بار دیده شده و بیش از 1.6 میلیون نفر نیز از وبسایت این خودرو بازدید کردهاند. این خودروساز حتی از انتقادات دربارهی نامگذاری خودروی جدیدش هم ناراحت نشده است.
یکی از تحلیلگران KBB نیز اظهار داشته است:
قطعاً سر و صدای زیادی با رونمایی موستانگ مک-ای به وجود آمد که این مهمترین چیز برای خودرویی جدید است. این دقیقاً همانی بود که فورد میخواست انجام دهد و به نظر میرسد که به خوبی انجام شده است. آنها افرادی که مالک محصولات فورد نیستند را به نمایندگیهای خود کشاندهاند که این آرزوی هر خودروسازی است.