به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به نقل از گروه علی بابا، مسعود طباطبایی مدیرعامل گروه علیبابا در این بازدید که روز دوشنبه ۱۶ آذر انجام شد درباره فعالسازی رمز دوم پویا از رییس کل بانک مرکزی خواست اجرای ناگهانی این طرح به تعویق بیفتد.
طباطبایی گفت: «اجرای این دستورالعمل نه فقط گروه علیبابا که کسبوکارهای کوچک و بزرگ اینترنتی کشور را با چالش جدیای روبرو خواهد کرد و امیدواریم بانک مرکزی درباره اجرای این طرح تجدید نظر کند.» طباطبایی درباره تمهیدات علیبابا در زمینه مقابله با فیشینگ نیز گفت: «علیبابا همکاریهای لازم با نهادهای ذیربط از جمله قوه قضاییه و پلیس فتا را دارد و همواره تلاش کردیم بستر امنی برای خریدهای اینترنتی کاربران در علیبابا فراهم کنیم.»
همتی نیز در این باره گفت: « مهمترین هدف از فعال سازی رمز دوم پویا افزایش سطح امنیت در پرداختها و خریدهای اینترنتی بدون کارت است. روزانه شکایتهای متعددی با موضوع فیشینگ ثبت میشود که اجرای این طرح باعث کاهش شکایتهای مردم خواهد شد.»
همتی بدون اشاره به زمان دقیق اجرای این طرح نیز گفت: «امیدواریم در دی ماه سال جاری این طرح اجرا شود.»
در پایان این بازدید طباطبایی توضیحاتی درباره برندهای مختلف این گروه از جمله جاباما، Hello Persia (توریسم ورودی) ، برندیست (آژانس بازاریابی)، نابرو (پلتفرم محتوای گردشگری)، نشانت (پلتفرم بازاریابی هوشمند)، دابی (اولین دستیار صوتی فارسی)، مدگو (توریسم پزشکی)، آلترابو (پلتفرم گردشگری B۲B) و همچنین ساختمان روز اول علیبابا ارائه کرد.
به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، به نقل از گروه علی بابا، مسعود طباطبایی مدیرعامل گروه علیبابا در این بازدید که روز دوشنبه ۱۶ آذر انجام شد درباره فعالسازی رمز دوم پویا از رییس کل بانک مرکزی خواست اجرای ناگهانی این طرح به تعویق بیفتد.
طباطبایی گفت: «اجرای این دستورالعمل نه فقط گروه علیبابا که کسبوکارهای کوچک و بزرگ اینترنتی کشور را با چالش جدیای روبرو خواهد کرد و امیدواریم بانک مرکزی درباره اجرای این طرح تجدید نظر کند.» طباطبایی درباره تمهیدات علیبابا در زمینه مقابله با فیشینگ نیز گفت: «علیبابا همکاریهای لازم با نهادهای ذیربط از جمله قوه قضاییه و پلیس فتا را دارد و همواره تلاش کردیم بستر امنی برای خریدهای اینترنتی کاربران در علیبابا فراهم کنیم.»
همتی نیز در این باره گفت: « مهمترین هدف از فعال سازی رمز دوم پویا افزایش سطح امنیت در پرداختها و خریدهای اینترنتی بدون کارت است. روزانه شکایتهای متعددی با موضوع فیشینگ ثبت میشود که اجرای این طرح باعث کاهش شکایتهای مردم خواهد شد.»
همتی بدون اشاره به زمان دقیق اجرای این طرح نیز گفت: «امیدواریم در دی ماه سال جاری این طرح اجرا شود.»
در پایان این بازدید طباطبایی توضیحاتی درباره برندهای مختلف این گروه از جمله جاباما، Hello Persia (توریسم ورودی) ، برندیست (آژانس بازاریابی)، نابرو (پلتفرم محتوای گردشگری)، نشانت (پلتفرم بازاریابی هوشمند)، دابی (اولین دستیار صوتی فارسی)، مدگو (توریسم پزشکی)، آلترابو (پلتفرم گردشگری B۲B) و همچنین ساختمان روز اول علیبابا ارائه کرد.