مصرف سوخت عالی نسل جدید فولکس‌واگن گلف


نسل هشتم فولکس‌واگن گلف قطعاً جذاب‌ترین خودرویی نیست که امسال رونمایی شد اما با توجه به محبوبیت فوق‌العاده‌ای که در سراسر جهان دارد یکی از مهم‌ترین خودروهای سال جاری میلادی بوده است. یکی از ویژگی‌های این خودرو خاموش شدن کامل پیشرانه به منظور صرفه‌جویی حداکثری در مصرف سوخت است. این ویژگی قبلاً در هفتمین نسل... The post مصرف سوخت عالی نسل جدید...

نسل هشتم فولکس‌واگن گلف قطعاً جذاب‌ترین خودرویی نیست که امسال رونمایی شد اما با توجه به محبوبیت فوق‌العاده‌ای که در سراسر جهان دارد یکی از مهم‌ترین خودروهای سال جاری میلادی بوده است. یکی از ویژگی‌های این خودرو خاموش شدن کامل پیشرانه به منظور صرفه‌جویی حداکثری در مصرف سوخت است. این ویژگی قبلاً در هفتمین نسل گلف و مدل فیس لیفت 1.5 TSI ACT BlueMotion معرفی شده در سال 2017 دیده شده است.

مصرف سوخت عالی نسل جدید فولکس‌واگن گلف
این تکنولوژی که در گلف جدید نیز به کار رفته با سیستم هیبریدی ملایم همان پیشرانه همراه شده و نامش نیز به eTSI تغییر یافته تا دوستدار محیط‌زیست بودن این قلب آهنین را نشان دهد. در ویدئوی جدیدی که منتشر شده می‌توانیم گلف نسل هشتم را ببینیم که مسافت و زمان قابل‌توجهی را بدون نیاز به پیشرانه بنزینی حرکت می‌کند.

مصرف سوخت عالی نسل جدید فولکس‌واگن گلف
پیشرانه درون‌سوز این خودرو در تست واقعی در مسیری 33 کیلومتزی در کل به مدت 9 دقیقه و 45 ثانیه یا 24 درصد کل زمان تست خاموش بوده که طولانی ترین خاموشی آن هم به مدت 2 دقیقه و 51 ثانیه بوده و در کل باعث شده گلف جدید مصرف سوخت متوسط 4.4 لیتری در هر صد کیلومتر داشته باشد.

مصرف سوخت عالی نسل جدید فولکس‌واگن گلف
برخی افراد از این تکنولوژی به عنوان میخ دیگری بر تابوت پیشرانه‌های دیزلی نام می‌برند. پیشرفت‌های صورت گرفته در پیشرانه‌های بنزینی باعث شده راندمان و مصرف سوختشان تقریباً به اندازه پیشرانه‌های دیزلی باشد. به این موارد باید پیشرانه‌های پلاگین هیبریدی و تمام الکتریکی را اضافه کرد که باعث می‌شوند پیشرانه‌های دیزلی دیگر محبوبیت گذشته را نداشته باشند.

مصرف سوخت عالی نسل جدید فولکس‌واگن گلف
به یاد داشته باشید که تنها گلف‌های مجهز به پیشرانه دوکلاچه از این ویژگی خاموش شدن پیشرانه برخوردار هستند و بنابراین اگر شما نسخه گیربکس دستی را ترجیح دهید پیشرانه بنزینی همیشه روشن خواهد بود. البته استثنای این قضیه سیستم استارت/استاپ است. فولکس می‌گوید پیشرانه‌های eTSI با حجم 1 و 1.5 لیتر که قدرت‌های 109، 129 و 148 اسب بخاری دارند باعث کاهش 10 درصدی مصرف سوخت نسبت به نمونه‌های قبلی می‌شوند که دلیل آن نیز استفاده از تکنولوژی هیبریدی ملایم و خاموش شدن پیشرانه می‌باشد.

[دانلود ویدئو]


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

(تصاویر) مخوف‌ترین مرکز بازداشت و شکنجه در دمشق