کاهش 70 درصدی زمان رسیدگی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی گفت: زمان پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مشترکان سرویس های ارتباطی کاهش و به متوسط دو روز رسیده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سیدعلی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان با اعلام این خبر افزود: در شش ماهه اول سال جاری، از مجموع 700 شکایات ثبت شده در سامانه195، بالاترین میزان شکایات مربوط به خدمات اینترنت با بیش از 60 درصد و پس از آن شکایات مرتبط به تلفن ثابت با 23 درصد، تلفن همراه با 13 درصد، دفاتر پیشخوان با دو درصد و خدمات پستی با دو درصد شکایات در رتبههای بعدی قرار دارند.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان خراسان شمالی ادامه داد: در شش ماهه اول سال 98، میانگین مدت زمان پاسخگویی به شکایات هفت روز کاری بوده است که این زمان در سال جاری به دو روزکاری رسیده است.
وی در خصوص سامانه 195 تصریح کرد: سامانه 195 سامانه ای تخصصی جهت رسیدگی به شکایات در تمامی حوزه های ارتباطات و فناوری اطلاعات در سطح کشور بوده و ارتباط با این سامانه از طرق مختلف نظیر سامانه اینترنتی، اپلیکیشن 195 و شماره تلفن رایگان 195 در اختیار تمام شهروندان، جهت ثبت شکایات خود در این حوزه و پاسخگویی در کمترین زمان ممکن ایجاد شده است