به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات همراه اول، ویژهبرنامه یلدای همراه اول که با نام «یلدا ٩٩» در روزهای شنبه و یکشنبه ٢٩ و ٣٠ آذرماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در وب سایت و اپلیکیشن روبیکا پخش می شد، تا روز گذشته یکم دیماه بیش از ٢٩ میلیون دقیقه توسط کاربران روبیکا در دو بستر وب و پیامرسان به صورت آنلاین و آفلاین (آرشیوی) تماشا شده است که در بین ویژهبرنامه های یلدایی منتشر شده در فضای مجازی، رکوردی جدید محسوب میشود.
در همین ایام کانال اطلاع رسانی همراه اول در پیام رسان روبیکا به نشانی https://rubika.ir/www_mci_ir به بیش از یک میلیون عضو رسید که در بین کانال های تجاری، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
در ویژهبرنامه «یلدا ٩٩» میهمانانی از هنرمندان و افراد محبوب مردمی حضور داشتند.
این برنامه در دو قسمت ١٨٠ دقیقه ای و به صورت زنده پخش شد که در آن اجرای موسیقی آنپلاگد، استندآپ کمدی و گفتگوی متفاوت با میهمانان از بخش های اصلی این برنامه بودند که به شکلی جدید و مبتنی بر اصول طراحی و تولید محتوای دیجیتال تولید شده بود.
گفتنی است همراه اول و ایرانسل هر یک با ۴۰ درصد سهم، سهامداران اصلی روبیکا هستند.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل ارتباطات همراه اول، ویژهبرنامه یلدای همراه اول که با نام «یلدا ٩٩» در روزهای شنبه و یکشنبه ٢٩ و ٣٠ آذرماه از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه در وب سایت و اپلیکیشن روبیکا پخش می شد، تا روز گذشته یکم دیماه بیش از ٢٩ میلیون دقیقه توسط کاربران روبیکا در دو بستر وب و پیامرسان به صورت آنلاین و آفلاین (آرشیوی) تماشا شده است که در بین ویژهبرنامه های یلدایی منتشر شده در فضای مجازی، رکوردی جدید محسوب میشود.
در همین ایام کانال اطلاع رسانی همراه اول در پیام رسان روبیکا به نشانی https://rubika.ir/www_mci_ir به بیش از یک میلیون عضو رسید که در بین کانال های تجاری، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
در ویژهبرنامه «یلدا ٩٩» میهمانانی از هنرمندان و افراد محبوب مردمی حضور داشتند.
این برنامه در دو قسمت ١٨٠ دقیقه ای و به صورت زنده پخش شد که در آن اجرای موسیقی آنپلاگد، استندآپ کمدی و گفتگوی متفاوت با میهمانان از بخش های اصلی این برنامه بودند که به شکلی جدید و مبتنی بر اصول طراحی و تولید محتوای دیجیتال تولید شده بود.
گفتنی است همراه اول و ایرانسل هر یک با ۴۰ درصد سهم، سهامداران اصلی روبیکا هستند.