بکارگیری همزمان نوآوری و تجربه لازمه موفقیت برندها است

منبع خبر / کیش / 01-11-1400

بکارگیری همزمان نوآوری و تجربه لازمه موفقیت برندها است

کیش - ایرنا - مدرس رشته مدیریت دانشگاه تهران گفت: پیاده سازی قوانین جدید و استفاده همزمان با روش ها و تجارب گذشته لازمه موفقیت برندها در بازار است.

به گزارش ایرنا، رضا ابیاک روز جمعه در همایش مدیران برتر ایران با اشاره به تحلیل خطاهای رایج در سازمان ها و برندهای ایرانی هر قدر اصول بازار یابی و برنامه های سطح استراتژی سیستم بازار یابی و استراتژی سطح عملیات بازار یابی پیاده سازی شود در حالیکه به استراتژی های کلان مدیریت بازار توجه نشود با نتایج مطلوب در بازاریابی و فروش مواجه نمی شویم.

وی اضافه کرد: در نتیجه امروزه برای موفقیت برندها، نیاز به پیاده سازی قوانین نو ، همزمان با کاربرد روش های گذشته بوده و لازمه رشد و تثبیت هر سازمان، برنامه ریزی مختص همان مجموعه است.

این مدرس دانشگاه افزود: مفهوم استراتژی های کلان بازار مجموعه ۲۲ قانون ( اصل ) یا استراتژی کلان است که جهت دهنده رشد برندها و سازمان ها بوده که رهبری، طبقه، ذهن، توجه، تصورات، انحصار، نردبان، مسابقه ۲ نفره از جمله این قوانین است.

همایش مدیران برتر ایران، توسط کانون مدیران الماسی با عنوان رقص تغییر در جزیره کیش، با محوریت تغییرات مدیریتی در فضای کسب و کار در مرکز همایش های بین المللی کیش، سالن خلیج فارس، برگزار شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

دانلود آهنگ علی زند وکیلی غمگین ترین آهنگ