گزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های ۲۰۰۰ اسب بخاری


گجت نیوز (https://gadgetnews.net) شاید نیسان پاترول را به عنوان یک خودرو آفرود ژاپنی کند بشناسید اما تیونرهای دبی، ذات اصلی ۲۰۰۰+ اسب بخاری این خودرو را فاش کردند. در ادامه به شهر دبی و مسابقات درگ پاترول‌‌ها می‌رویم. ساکنین مناطق حاشیه خلیج فارس، به خصوص شهر دبی، علاقه شدیدی به تویوتا لندکروز و نیسان پاترول دارند. آن‌ها خودروهای... نوشته گزارش...

شاید نیسان پاترول را به عنوان یک خودرو آفرود ژاپنی کند بشناسید اما تیونرهای دبی، ذات اصلی ۲۰۰۰+ اسب بخاری این خودرو را فاش کردند. در ادامه به شهر دبی و مسابقات درگ پاترول‌‌ها می‌رویم.

ساکنین مناطق حاشیه خلیج فارس، به خصوص شهر دبی، علاقه شدیدی به تویوتا لندکروز و نیسان پاترول دارند. آن‌ها خودروهای شاسی بلند خود را فراتر از یک وسیله تفریحی آفرود می‌دانند و همیشه با تیونینگ‌های عجیب خود، حتی شرکت‌های تویوتا و نیسان را هم غافلگیر می‌کنند. این تیونینگ‌ها گهگاهی منجر به تولد هیولاهای چند هزار اسب بخاری می‌شود که برای سوپر اسپرت‌های حاضر در مسابقات درگ، مثل یک کابوس خواهند بود. پس به شهر دبی و مسابقات درگ «Tilal Swaihan» می‌رویم. جایی که پاترول‌ها حکم رانی می‌کنند.

دبی، شهر نیسان پاترول‌ های چند هزار اسب بخاری

شکست خوردن ریچارد هموند و پورشه ۹۱۸

گزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاریگزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاری

نمایی از پیست مسابقات درگ «Tilal Swaihan» در شهر دبی

اولین خودرو لیست نیسان پاترول های ۲۰۰۰ اسب بخاری، کار خود را برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ در نمایشگاه‌ها و رویدادهای مختلف امارات شروع کرد و از آن‌ زمان تا به امروز، تیونرها بهبودهای زیادی را به آن هدیه داده‌اند. اما سال ۲۰۱۹ بود که اسم این خودرو روی زبان‌ها افتاد. حتما ویدئو معروف برنامه گرند تور را به یاد دارید که در آن ریچارد هموند با پورشه ۹۱۸ اسپایدر خود، مغلوب این شاسی بلند پر ابهت شده بود.

گزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاریگزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاری

پیشرانه‌ای که پاترول تیونینگ شده در این ویدئو دارد، یک موتور ۶ سیلندر خورجینی تویین توربو شارژ ۳,۸ لیتری نیسان GT-R است که با کد VR۳۸DETT شناخته می‌شود. سرعت نهایی این نسخه به ۳۶۰ کیلومتر در ساعت می‌رسید.

گزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاریگزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاری

این خودرو همیشه پای ثابت رویدادهای نمایشی و تست‌های درگ شهر دبی بوده. چند سال قبل تیم تیونینگ آن، پیشرانه‌ی اصلی ارتقا داده شده را به زیر کاپوت پاترول بازگرداندند. موتور فابریک آن یک پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۴,۸ لیتری بود که به لطف اصلاحات انجام شده، قدرت آن به ۲۷۰۰ اسب بخار می‌رسید. این خودرو در مسابقات درگ «Tilal Swaihan»، سر و صدای زیادی به پا کرده بود. در ادامه می‌توانید ویدئو درهم کوبیده شدن پورشه ۹۱۸ توسط پاترول ۲۰۰۰ اسب بخاری را مشاهده کنید.

پاترول در لباس نیسان وانت

گزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاریگزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاری

حتما برای شما هم عجیب خواهد بود که ترکیب پاترول را با نیسان وانت معروف این شرکت، آن‌ هم در لباس چند هزار اسب بخاری ببینید. یکی از شرکت کنندگان مسابقه درگ «Tilal Swaihan»، نیسان پاترول خود را به وانت تبدیل کرده بود. ما دقیقا از قدرت این پیکاپ عجیب اطلاع نداریم ولی می‌دانیم که راننده آن در بهترین تلاش خود، سرعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت را ثبت کرده بود.

بدنه تمام فیبر کربن برای خودرو آفرود

گزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاریگزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاری

پاترول بعدی یکی از عجایب شهر دبی است. این خودرو با کیت ECU برند Motec و بدنه تمام فیبر کربن ارتقا داده شده. تیم تیونینگ آن درباره پیشرانه قدرتمند پاترول خود هیچ صحبتی نکرده‌اند. این شاسی بلند قوی توانست تست درگ ۸۰۰ متر را با ثبت حداکثر سرعت ۳۴۶ کیلومتر بر ساعت به پایان برساند.

دیگر ژاپنی‌های سوپر اسپرت و دوست داشتنی

گزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاریگزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاری

اما این رقابت فقط با میزبانی از غول‌های آفرود ژاپنی به کار خود پایان نداد و شاهد حضور ژاپنی‌های معروف دیگری هم بودیم. نیسان GT-R R۳۲ Skyline، یکی دیگر از هیجان انگیزترین شرکت‌ کنندگان این رقابت است که پیشرانه اصلی خود یعنی RB۲۶DETT را با موتور معروف ۲JZ-GTE توربو شارژ تغییر داده بود.

گزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاریگزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاری گزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاریگزارش تصویری مسابقات درگ پاترول‌‌ها در دوبی؛ غرش نیسان پاترول های 2000 اسب بخاری

این سوپر اسپرت تقویت شده توانست با ثبت سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت به کار خود پایان دهد. به نظر می‌رسد که جمع ژاپنی‌ها در دبی حسابی جمع بوده و نیسان GT-R R۳۵ هم در مرکز توجه قرار داشت. این خودرو با ثبت رکورد ۳۸۰ کیلومتر بر ساعت، برنده رقابت درگ دبی شد. در آخر شما را به دیدن ویدئو جذاب مسابقات درگ هیولاهای ژاپنی نیسان پاترول در شهر دبی دعوت می‌کنیم.

منبع :carbuzz


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عروس روسی | ۲۵ مدل میکاپ و لباس عروس های روسی + آداب و رسوم عروسی های کشور روسیه