نیسان GT-R R35 تقلبی تایلندی با پیشرانه RB26!


نیسان GT-R R35 تقلبی تایلندی با پیشرانه RB26!

این روزها چیزهای تقلبی زیادی در اینترنت دیده می‌شود و این روند به حدی تشدید شده است که تشخیص اشیای واقعی از تقلبی دشوار است. غیرواقعی بودن برخی از این موارد کاملاً مشخص است اما برخی دیگر همچون این نیسان GT-R R35 تایلندی در نگاه اول واقعی به نظر می‌رسند. کانال یوتیوب CB مدیا به … The post نیسان GT-R R35 تقلبی تایلندی با پیشرانه RB26!...

این روزها چیزهای تقلبی زیادی در اینترنت دیده می‌شود و این روند به حدی تشدید شده است که تشخیص اشیای واقعی از تقلبی دشوار است. غیرواقعی بودن برخی از این موارد کاملاً مشخص است اما برخی دیگر همچون این نیسان GT-R R35 تایلندی در نگاه اول واقعی به نظر می‌رسند.

نیسان GT-R R35 تقلبی تایلندی با پیشرانه RB26!

کانال یوتیوب CB مدیا به ما نیسان GT-R غیرواقعی دوستش را نشان می‌دهد که به پیشرانه ۶ سیلندر خطی RB26 مجهز شده است. شایان ذکر است نسخه واقعی گودزیلا از پیشرانه مشهور ۶ سیلندر VR38 استفاده می‌کند.

نیسان GT-R R35 تقلبی تایلندی با پیشرانه RB26!

مجری این کانال در ابتدا تصاویر خودرو را در اینستاگرام منتشر کرد و ظاهراً مردم از تعویض پیشرانه R35 خشمگین بودند ولی نفهمیدند که این خودرو در واقع یک GT-R واقعی نیست.

نیسان GT-R R35 تقلبی تایلندی با پیشرانه RB26!

اما خودرویی که مشاهده می‌کنید نیسان سفیرو A31 اواخر دهه ۸۰ میلادی است که از پانل‌های بدنه کپی R35 استفاده می‌کند. چراغ‌های جلو، کاپوت، درب‌ها، درپوش باک سوخت و چراغ‌های عقب از GT-R R35 واقعی گرفته شده‌اند درحالی‌که باقی بخش‌های بدنه دارای پانل‌های فیبر کربنی کپی شده هستند. این پانل‌های بدنه توسط شرکت تایلندی کارن فیبر تولید شده‌اند که در زمینه تولید بدنه‌های کپی شده برای خودروهای گوناگون فعالیت می‌کند.

نیسان GT-R R35 تقلبی تایلندی با پیشرانه RB26!

مالک این خودرو مدیرعامل شرکت تیونر کانسپت است که قطعات سیستم تعلیق سفارشی را تولید می‌کند. او این GT-R غیرواقعی را برای نمایش محصولاتش در نمایشگاه بانکوک سال ۲۰۱۷ ساخته است.

به خاطر اینکه GT-R تقلبی موردبحث بر اساس سفیرو شکل گرفته است بنابراین فاقد سیستم چهار چرخ محرک گودزیلای واقعی است. البته این خودرو توانایی دریفت بهتری دارد و در انتهای ویدئو نیز می‌توانید چنین چیزی را تماشا کنید.

اگر در تعجب هستید که چرا فردی باید این همه دردسر را به جان بخرد تا یک محصول قدیمی نیسان را به GT-R تبدیل کند باید گفت تایلند ۳۰۰ درصد مالیات واردات را روی تمامی خودروها اعمال می‌کند و بنابراین برای خرید GT-R R35 واقعی باید بیش از ۴۰۰ هزار دلار هزینه کنید.

نیسان GT-R R35 تقلبی تایلندی با پیشرانه RB26!
نیسان GT-R R35 تقلبی تایلندی با پیشرانه RB26!

مالک خودرو کمتر از ۵۰ هزار دلار برای آن هزینه کرده است و بنابراین اگرچه محصولی واقعی ندارد اما خب می‌تواند حسی نزدیک به مالکان گودزیلای واقعی را تجربه کند.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راحت ترین خودروهای کلاسیک کدام اند؟