معمای پیچیده که فقط باهوش ها می توانند حل کنند


معمای پیچیده که فقط باهوش ها می توانند حل کنند

سوال پیچیده هوش ۱: سوال پیچیده هوش ۲: پاسخ ها: به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرنامه، چقدر باهوش هستید؟ برای پاسخ این سوال روانشناسان راهکار‌های مختلفی را جلوی پای ما گذاشته اند. کافی است به آن‌ها عمل کنیم تا بفهمیم چه کسی...

سوال پیچیده هوش ۱: سوال پیچیده هوش ۲: پاسخ ها:

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرنامه، چقدر باهوش هستید؟ برای پاسخ این سوال روانشناسان راهکار‌های مختلفی را جلوی پای ما گذاشته اند. کافی است به آن‌ها عمل کنیم تا بفهمیم چه کسی باهوش‌تر است. البته باید این نکته را هم فراموش نکنیم که میان هوش افراد و میزان توجه و دقت افراد رابطه مستقیمی وجود دارد.

سوال پیچیده هوش ۱:

در تصویر دقت کنید. آیا شما چپ دست را پیدا کردید؟ اگر توانستید این سوال را حل کنید، سوال بعدی را امتحان کنید!

معمای پیچیده که فقط باهوش ها می توانند حل کنند

سوال پیچیده هوش ۲:

یک گردشگر وارد یک ایستگاه پلیس شد و اظهار داشت: من تازه وارد شهر شدم. در حالی که در حال یافتن نشانی ام بودم، یک مرد مسلح به سمت من آمد و ساعت مرا دزدید. سپس توریست ادامه داد: دزد شلوار آبی پوشیده بود و سبیل داشت.

پلیس حرف گردشگر را قطع کرد و گفت: نیازی به ادامه دادن نیست. ما میدانیم. ما دوربین‌های امنیتی داریم و به این عکس از آن لحظه نگاه کنید. پلیس اینطور ادامه داد. ما فکر می‌کنیم سارق یکی از این ۵ برادر است. نام برادر‌ها لو، لو، لا، لی و لیو است. ما آن‌ها را به اینجا آوردیم. به آن‌ها نگاه کن و بگو دزد کیست. به نظر شما کدام یک از ۵ برادر موجود در این تصویر ساعت این توریست را دزدیده است؟

معمای پیچیده که فقط باهوش ها می توانند حل کنند

پاسخ ها:

همانطور که در مقدمه هم اشاره کردیم، شما با دقت در تصاویر به آسانی می‌توانستید به سوالات پاسخ دهید. بهترین کارآگاهان که می‌توانند به آسانی مجرمان را دستگیر کنند؛ تبحرشان در هوش بالایشان نیست. آنان خوب دقت می‌کنند و خوب تحلیل می‌کنند؛ لذا می‌توانند بهترین نتیجه را دریافت کنند؛ لذا شما هم تلاش کنید تا همواره دقت و توجه خود را در مسائل حفظ کنید. خوب شما را بیشتر منتظر نمی‌گذاریم.

حتما با دیدن پاسخ ها، بیشتر شما خواهید گفت که چقدر آسان! پس این شما و این هم پاسخ سوالات!

چپ دست در تصویر گارسون است. چون پیشخدمت‌های چپ دست سینی‌ها را در دست راست می‌گیرند و با دست چپ سرو می‌کنند. درست مثل گارسون در تصویر.

دزد لیو است. کلاه لو زیگزاگی است، مثل کلاه دزد صاف نیست. لو نمی‌تواند اسلحه در دست بگیرد، چون قلاب دارد. سبیل لا رو به پایین است. دست لی در گچ است. با این حال، این لیو است که بیشترین شباهت را به دزد موجود در عکس دارد.

منبع: خبرنامه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معما و هوش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس