به گزارش خبرنگار مهر، با یک جست و جوی ساده در اینترنت با نام کمربندی یاسوج، صدها خبر تصادف منجر به فوت در این منطقه به چشم میخورد.
این موضوع در حالی است که کمتر از یک هفته از آخرین تصادف مرگبار این مسیر با ۲ فوتی میگذرد. پروژه چهار خطه سازی کمربندی یاسوج به اصفهان ۱۲ سال پیش کلنگ زنی شد.
پروژهای که جان دادن دهها هموطن را به خود دید، اما هیچگاه به ایستگاه بهره برداری نرسید.
با وجود گزارشات مستمر رسانهای، یکسال پیش عملیات ساخت این چهار خطه در چند فاز سرعت بهتری به خود گرفت.
در حالی که متولیان از تخصیص اعتبار برای پروژه خبر داده بودند، مدیر پروژه چهار خطه سازی کمربندی یاسوج به اصفهان نسبت به عدم تزریق مناسب اعتبار به پروژه گلایه مند است.
امین خرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مرگ و میر بالای این مسیر خطرناک، افزود: قریب به یکسال از شروع مجدد پروژه کمربندی یاسوج میگذرد.
وی ابراز داشت: با پیشینه کلنگ زنی ۱۲ سال پیش، این پروژه در یک سال اخیر، پیشرفت چشمگیری داشته است.
خرمی تصریح کرد: پروژه در پنج کیلومتر ابتدایی آماده آسفالت شده است.
وی افزود: طی ده روز آینده ظرفیت برای آسفالت این بخش وجود دارد.
مدیر پروژه چهار خطه کمربندی یاسوج با انتقاد از ضعف تزریق اعتبارات، عنوان داشت: علیرغم کارکرد چهل میلیارد تومانی پروژه، تنها شش میلیارد تومان تزریق اعتبار انجام شده است.
خرمی با بیان اینکه ادامه پروژه نیازمند تزریق اعتبار است، اظهار داشت: با تحقق پروژه دیگر شاهد تصادفات سنگین و مرگ و میر هموطنان در این محدوده نخواهیم بود.
وی افزود: با اعتبار دهی به پروژه تا هفته دولت شاهد افتتاح فاز اول این پروژه خواهیم بود.
به گزارش خبرنگار مهر، با یک جست و جوی ساده در اینترنت با نام کمربندی یاسوج، صدها خبر تصادف منجر به فوت در این منطقه به چشم میخورد.
این موضوع در حالی است که کمتر از یک هفته از آخرین تصادف مرگبار این مسیر با ۲ فوتی میگذرد. پروژه چهار خطه سازی کمربندی یاسوج به اصفهان ۱۲ سال پیش کلنگ زنی شد.
پروژهای که جان دادن دهها هموطن را به خود دید، اما هیچگاه به ایستگاه بهره برداری نرسید.
با وجود گزارشات مستمر رسانهای، یکسال پیش عملیات ساخت این چهار خطه در چند فاز سرعت بهتری به خود گرفت.
در حالی که متولیان از تخصیص اعتبار برای پروژه خبر داده بودند، مدیر پروژه چهار خطه سازی کمربندی یاسوج به اصفهان نسبت به عدم تزریق مناسب اعتبار به پروژه گلایه مند است.
امین خرمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مرگ و میر بالای این مسیر خطرناک، افزود: قریب به یکسال از شروع مجدد پروژه کمربندی یاسوج میگذرد.
وی ابراز داشت: با پیشینه کلنگ زنی ۱۲ سال پیش، این پروژه در یک سال اخیر، پیشرفت چشمگیری داشته است.
خرمی تصریح کرد: پروژه در پنج کیلومتر ابتدایی آماده آسفالت شده است.
وی افزود: طی ده روز آینده ظرفیت برای آسفالت این بخش وجود دارد.
مدیر پروژه چهار خطه کمربندی یاسوج با انتقاد از ضعف تزریق اعتبارات، عنوان داشت: علیرغم کارکرد چهل میلیارد تومانی پروژه، تنها شش میلیارد تومان تزریق اعتبار انجام شده است.
خرمی با بیان اینکه ادامه پروژه نیازمند تزریق اعتبار است، اظهار داشت: با تحقق پروژه دیگر شاهد تصادفات سنگین و مرگ و میر هموطنان در این محدوده نخواهیم بود.
وی افزود: با اعتبار دهی به پروژه تا هفته دولت شاهد افتتاح فاز اول این پروژه خواهیم بود.