کی ام سی J7 ؛ سریعترین سدان چینی ایران در نمایشگاه تحول صنعت خودرو + ویدیو
کی ام سی J7 ، سدان جدید کرمان موتور است که با شتاب 0-100 زیر 7.5 ثانیهای، آبروی خودروهای چینی را حفظ خواهد کرد. در ادامه با تور ویدیویی KMC J7 در نمایشگاه تحول صنعت خودرو و مشخصات فنی آن همراه خواهیم بود.شرکت کرمان موتور بالاخره در یک اقدام مهم و...
کی ام سی J7 ، سدان جدید کرمان موتور است که با شتاب 0-100 زیر 7.5 ثانیهای، آبروی خودروهای چینی را حفظ خواهد کرد. در ادامه با تور ویدیویی KMC J7 در نمایشگاه تحول صنعت خودرو و مشخصات فنی آن همراه خواهیم بود.
شرکت کرمان موتور بالاخره در یک اقدام مهم و غافلگیر کننده، مهمترین سورپرایز خود را در نمایشگاه تحویل خودرو رو کرد. KMC جی 7 یک موشک زمین به زمین چینی است که شاید در برابر سدانهای اسپرت آلمانی، حرف خاصی برای گفتن نداشته باشد اما در بازار راکد و بی حال خودرو ایران، مطمئنا یکه تازی خواهد کرد. در ادامه با مشخصات فنی، قیمت و کابین زیبای کی ام سی J7 همراه خواهیم بود اما قبل از آن که به ادامه مطلب بپردازیم، از شما دعوت میکنیم تا ویدیو معرفی این خودرو را تماشا کنید تا از طراحی ظاهری آن لذت ببرید. به علاوه در این ویدیو میتوانید کابین مدرن و سیستم نورپردازی جذاب آن را هم تماشا کنید.
معرفی کی ام سی J7
ابتدا کار خود را با پیشرانه 1.6 لیتری توربو شارژ آن آغاز میکنیم که با 180 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور، میتواند در کمتر از 7.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و از این نظر در بین تمام چینیهای بازار ایران، یک سر و گردن بالاتر قرار میگیرد. البته تعجبی هم ندارد چرا که گیربکس اتوماتیک 6 سرعته دو کلاچه در کنار چنین پیشرانهای واقعا میتواند غوغا کند. از امکانات و تجهیزات معمولی این سدان چینی مثل فرمان برقی و سیستم پایداری پیشرفته به سرعت عبور میکنیم تا با ظاهر پیشرفته آن، نگاه شما را خیره کنیم.
در نمای جلویی شاهد سپر سه تکه با لیپ کرومی شکل هستیم که با چراغهای ماتریسی نازک و کشیده در کنار ستونهای موازی در هواکشها، حسابی چهرهی کی ام سی J7 را اسپرت کردهاند. این جلو پنجره از طرح X شکل بهره میبرد و نماد شرکت KMC هم در وسط کاپوت رخ نمایی میکند.
در نمای کناری، این رینگهای 18 اینچی با لاستیکهای 225/45 هستند و طرح 5 پره دوال رینگها به همراه رنگ مشکی کورهای، انگار که چند اسب بخار اضافه را به خریداران KMC جی 7 تحویل خواهد داد! همچنین خط زیبای ستون C در انتهای شیشههای ردیف عقب هم زیبای بصری کی ام سی جی 7 را چند برابر کرده است.
شاهکار چینیها در طراحی سپر عقب به اوج خود میرسد و اگر این قسمت به جای دیفیوزر معمولی، میزبان یک دیفیوزر چند پره بود، واقعا باید به افتخار طراحان KMC ایستاده دست میزدیم. البته چراغهای ال ای دی چندگانه به همراه نوار DRL در سیستم چراغ عقب در کنار اسپویلر داک تیل یا همان دم اردکی، نمای پشت کی ام سی J7 را جذاب کرده است و حضور اگزوزهای دو گانه تمام استیل هم بدون ذرهای اغراق، شما را برای فشار دادن پدال گاز تا انتها وسوسه میکند. به نظر شما کار چینیها با این خودرو تمام شده است؟ بیایید و به کابین کی ام سی جی 7 برویم تا مغزتان منفجر شود!
اتاق کی ام سی J7
فرمان D کات و کلاستر 10.4 اینچی، در همان ابتدای کار میزبان شما هستند اما اگر کمی صبر کنید، نوارهای LED کابین به حرکت در میآیند تا به شما خوش آمد بگویند. این نوارها در وسط اتاق، به یک کنسول عظیم میرسند که خود این کنسول، جایگاه نمایشگر مولتی مدیا 12.4 اینچی است. دکمههای فیزیکی هم در پایینترین بخش نمایشگر قرار گرفتهاند تا نمای داشبورد کی ام سی J7 تا جای ممکن خلوت باشد.
علاوه بر این موارد، اهرم دنده هم با روکش کریستالی خود به همراه ترمز پارک برقی و شارژر وایرلس کرکرهای هم درست در کنسول وسطی قرار گرفتهاند.
قیمت سدان KMC J7
در انتهای کار به سراغ قیمت سریعترین سدان چینی بازار ایران میرویم که گفته میشود قرار است در بازه 1 تا 1 میلیارد و 200 میلیون تومان وارد خیابانهای ایران شود. همچنین امکانات و تجهیزات این خودرو شامل مواردی زیر میشوند:
- قفل مرکزی
- قفل ایمنی کودک
- سنسور باران
- دوربین ۳۶۰ درجه
- سنسور پارک عقب
- روشن شدن خودکار فلاشر با ترمز ناگهانی
- ایموبلایزر
- ایزوفیکس
- اتوهلد
- ترمز پارک برقی
- سیستم پایش فشار باد تایرها
- سیستم کمکی ترمز اضطراری
- کنترل ایستایی در سربالایی
- ترمز کمکی هیدرولیکی، کنترل کشش
- 6 ایربگ برای سرنشینان جلو و جانبی و پردهای
- سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز ABS و EBD
به علاوه شما میتوانید از طریق این لینک، باقی مطالب این نمایشگاه نیمه جذاب را مطالعه و همزمان تماشا کنید.