محمد مشتری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استقرار میز خدمت و رسیدگی به شکایات زائران اربعین حسینی در تمام پایانههای مسافری، اعلام نرخ مصوب، بازدید از شرکتهای مسافری، اعلام سامانه ۱۴۱ برای ثبت شکایات و بازدید از شرکتهای مسافری از اقدامات اداره کل راهداری خراسان شمالی برای سفر اربعین است.
سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان شمالی تشکیل کمیته حمل و نقل سوخت، رصد اعزام کاروانهای اربعین و شناسایی ١٣ دستگاه ناوگان مسافری خارج از این اداره کل را از دیگر فعالیتهای انجام شده در راستای سهولت سفر زائران برشمرد.
وی افزود: ۲۷ ناوگان باری به طور رایگان برای حمل موکبان به مرز مهران اعزام شدند.
مشتری گفت: تاکنون ۵۲ دستگاه با هزار و ۴۹۰ زائر اربعین حسینی، به سمت مرزهای غربی اعزام شدهاند.
وی بیان داشت: برای زائران پیاده ٢٨ صفر نیز نصب بنر هشدار، تیغ زنی حاشیه معابر در دو طرف جاده، توزیع کاور، تعیین مسیرهای حرکت زائران پیاده و استقرار دفاتر پاسخگویی به شکایات در پایانههای مسافری در حال اجراست.