نظارت بر خدمات‌دهی اتوبوس‌ها در مرز ریمدان/ تخلفات گزارش داده شود


نظارت بر خدمات‌دهی اتوبوس‌ها در مرز ریمدان/ تخلفات گزارش داده شود

زاهدان- در حالی برخی از زائران پاکستانی اربعین حسینی در مرز ریمدان از نرخ کرایه و خدمات‌دهی اتوبوس‌ها گلایه‌مند بودند که مسئولان از نظارت بر خدمات‌رسانی و پیگیری گزارش‌های تخلف خبر دادند.

رئیس کمیته نظارت و ارزیابی ستاد اربعین حسینی استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار مهر مستقر در مرز ریمدان با بیان اینکه نرخ نامه کرایه در بدو مرز به تمامی ایستگاه ها داده شده است، گفت: تعزیرات با رانندگانی که در طول مسیر خارج از نرخ نامه کرایه بگیرند برخورد قانونی می کند.

احمد وثوقی راد با اشاره به بازدید میدانی از مرز ریمدان بیان کرد: نرخ نامه در مرز و پایانه ها نصب و به همه موکب ها نیز داده شده است و مسئولیت ستاد مردمی را نیز به موکب ها دادیم تا علاوه بر دستگاه های نظارتی، این افراد نیز بر تخلفات نظارت کرده و موارد را به اطلاع ما برسانند.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: اتوبوس ها به دلیل تامین امنیت زائران حسینی، از توقف کردن در اماکن مختلف خودداری می کنند و تنها جایی توقف می کنند که بتوان در آنجا به زائران خدمات دهی کرد.

وی تاکید کرد: تخلفات مربوطه در طول مسیر به تلفن های بازرسی به صورت پیامکی یا تلفنی اطلاع داده شود تا پیگیری کنیم.



دیدن پورن توسط بچه ها، چگونه برخورد کنیم؟