به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی در دیدار با مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی که ظهر شنبه در سالن جلسات سازمان تبلیغات برگزار شد اظهار کرد: چیزی که امروز ما نیازمند آن هستیم رویکرد جهادی در گام اول و رویکرد تبیینی در گام دوم است.
وی افزود: اگرچه سال ۵۸ نام سازمان، تبلیغات اسلامی بوده است اما با تغییر شبکه ارتباطات، تغییر نسلها و فضای جامعه، واژه تبلیغات باید با رویکرد تبیینی داشته باشد.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس با بیان اینکه در رأس مدیریت سازمان تبلیغات نیز شخصی فکور، حامی رهبر و فعال در حوزه تمدن نوین اسلامی قرار گرفته است عنوان کرد: استان قزوین به لحاظ برخورداری از استعدادهای ویژه اسلامی، کنش فرهنگی اصیل چند هزار ساله و آرامش هویتی در کشور بینظیر است.
وی تصریح کرد: سازمان تبلیغات در حوزه جمعیت، عفاف و حجاب به خوبی ورود کرد و میتوان گفت جزو معدود سازمانهایی بود که به مباحث مهم کشور و توانمندسازی به صورت عملیاتی ورود پیدا کرد.
محمدبیگی با بیان اینکه ما علاوه بر اقدامات ستادی باید همچون شهید چمران اقدامات عملیاتی داشته باشیم مطرح کرد: در حوزه رشد و تعالی نخبگان اینجا باید به خانه امن نخبگان ما تبدیل شود و نخبگان فرهنگی، اجتماعی و علمی از اینجا پرورش پیدا کنند.
این مسئول بیان کرد: بحث تعالی و رشد نخبگان با توجه به حوزه جوان، نوجوان و خانمها یک امر مهم است چنانچه باید گفت بهترین جامعه هدف شما در طولانی مدت، زن و کودک و در میان مدت دانشآموزان و دانشجویان است.
وی با بیان اینکه باید در راستای اتخاذ رویکردهای پیشگیرانه اقدام کنیم ابراز کرد: بهتر است سازمان تبلیغات در حوزه اقدامات پیشگیرانه وارد شود.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس پرداختن به مباحث ترویج ازدواج، تبیین و حجاب را اقدامی پیشگیرانه دانست و تصریح کرد: بحث امنیت دینی، اخلاقی و معنوی باید در دستور کار باشد.
وی در پایان با اشاره به اینکه تعطیلی دانشگاهها پروژه دشمن است و دانشگاه باید محلی برای بیان مطالبات باشد عنوان کرد: تمام دستگاههای فرهنگی و تبلیغی در بخشها مختلف باید با یکدیگر طرح برنامههای عملیاتی داشته باشند و در تعامل و همکاری با یکدیگر قرار بگیرند چراکه ما نیازمند عملیات مشترک هستیم.