به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بخش قابل توجهی از مخارج ماهانه هر فرد مربوط به خوراکی، تنقلات و مواد غذایی است. در واقع هم باید هزینه قابل توجهی بپردازید و هم وقت زیادی برای خرید آن صرف کنید. برای تهیه روزانه غذا دو راهکار وجود دارد. یا در خانه غذا بپزید یا به رستوران بروید. در سالهای اخیر، روش دوم نیز دست خوش تغییر شده است. دیگر لازم نیست حضوری به رستوران رفته و منتظر آماده شدن غذا باشید. به راحتی میتوانید از منزل یا محل کارتان آنلاین سفارش غذا دهید. تازه برای خرید اینترنتی غذا تخفیف هم میگیرید!! تمامی این مزیتها با معرفی اپلیکیشن اسنپ فود برای کاربران ایجاد شد. با سرویس جدید سوپر مارکت اینترنتی اسنپ اکسپرس نیز خرید مایحتاج روزانه خود را از خانه انجام دهید. اسنپ اکسپرس سرویس موفق تازه معرفی شده مجموعه اسنپ است که در زمینه فروش و ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی فعالیت میکند. جالب است بدانید این دو سامانه از ابتدا جدا نبودند و تحت عنوان مجموعه اسنپفود به کاربران خدمت رسانی میکردند. با این حال، در سال ۱۴۰۰ از یکدیگر جدا شدند. اما چرا؟ با ما همراه باشید.
چرا بخش سوپرمارکت از اسنپ فود جدا شد؟
در اوایل راه اندازی اسنپ فود با مراجعه به آن میتوانستید، علاوه بر غذا، کالاهای اساسی، تنقلات و محصولات سوپر مارکتی را هم سفارش دهید. در حقیقت در اپلیکیشن اسنپفود بخش مجزایی برای خریدهای روزمره کالاهای تندمصرف وجود نداشت و سوپر مارکت و قسمت خرید غذا با هم فعالیت میکردند. با گذشت زمان و افزایش میزان تقاضای مشتریان برای سفارش کالاهای سوپر مارکتی و اقلام تنظیم بازار دولتی، تیم اسنپ تصمیم گرفت برند مجزایی را به این کار اختصاص دهد. به این ترتیب اسنپ اکسپرس خلق شد. میزان استقبال چشمگیر از این سرویس و افزایش روزافزون تمایل کاربران به خرید آنلاین اقلام سوپرمارکتی از این سامانه، نشان دهنده تصمیم صحیح گرفته شده بود. کاربران این سامانه نیازها و اولویتهای خاص و متفاوتی داشتند که قابل جمع با سفارش غذا نبود. خصوصاً اینکه تعداد مشتریها نیز افزایش یافته بود. یکی از مهمترین این موارد ارسال تند و تیز سفارش اجناس سوپر مارکت بود.
اصولاً شخصی که تنقلات و مواد مصرفی روزانه را آنلاین سفارش میدهد، وقت محدودی برای خرید کردن دارد. در نتیجه، مهم است که خریدهای او با بیشترین سرعت ممکن ارسال شود. یکی از دلایل اصلی جداسازی بخش سوپرمارکت اسنپ نیز بهبود شرایط خدمات و ارسال سریع بستههای خرید بود. از ملزومات اولیه تسریع فرایند خرید آنلاین از سوپر مارکت های سطح شهر، تغییر و بهبود زیرساختها و افزایش منابع لجستیک لازم برای این امر بود. به بیان دیگر، اگر تعداد مشتریان زیاد شود؛ اما پیک کافی برای فرستادن آنها نباشد، سرعت کار و میزان رضایت خریدار کاهش شدیدی پیدا میکند. جدا شدن اکسپرس مارکت از اسنپ فود باعث شد، افراد راحتتر، سریعتر و باکیفیتتر به خدمات موردنیازشان دسترسی پیدا کنند. درضمن، با کد تخفیف های متنوع خرید اول یا غیراول نیز تجربه بهتر و به یاد ماندنیتری از خرید آنلاین کالای ضروری روزمره سوپر مارکت کسب کنند.
برای تهیه غذا دیگر به رستوران زنگ نزنید!
اگر بخواهیم اسنپ فود را به صورت خلاصه توصیف کنیم، میتوان آن را یک سامانه سفارش آنلاین غذا نامید. در این اپلیکیشن دهها رستوران، کافی شاپ و فست فودی مختلف در کنار هم جمع شدهاند. همه این اغذیه فروشیها نیز براساس شهر و منطقه زندگی تفکیک شدهاند تا کاربر آنها را راحتتر پیدا کند. به عبارت دیگر، با ورود به این اپلیکیشن به همه رستورانهای پیرامون خود، حتی آنهایی که نمیشناختید، دسترسی خواهید داشت. مواقعی که زمان پختن غذا ندارید یا صرفاً هوس غذای بیرون کردهاید، از امکان سفارش آنلاین این برنامه استفاده کنید. این کار هم سریع انجام میشود و هم امکان پیگیری لحظهای خریدتان را دارید. علاوه بر آن، تنوعی که پیش روی شما قرار میگیرد بینظیر است. فرقی ندارد چه چیزی دوست دارید. همه انواع غذاها از ساندویچ گرفته تا غذاهای سنتی و محلی شهرهای مختلف با کد تخفیف اسنپ فود با قیمتی کمتر قابل تهیهاند. اگر طرفدار غذاهای فرنگی مانند سوشی، پیتزا، ساندویچ و انواع فست فود باشید هم بهراحتی میتوانید آن را اینترنتی سفارش دهید. با مشاهده تصاویر منو قبل از واریز هزینه هم میبینید که دقیقاً دارید چه چیزی میخرید. ناوگان اختصاصی اسنپ و رعایت استانداردهای لازم هنگام ارسال نیز باعث میشود، خرید شما کاملاً سالم و گرم به دستتان برسد.
در نسخه جدید اپلیکیشن اسنپ فود امکان دریافت حضوری غذا هم فراهم شده است. یعنی چه؟! بگذارید با یک مثال توضیح بدهیم. فرض کنید از محل کار به خانه برمیگردید و دوست دارید از رستوران نزدیک به منزل نوشیدنی یا غذای مورد علاقه خود را بگیرید. از طرفی نمیخواهید تا حاضر شدن آن معطل بمانید. کافیاست از اسنپ برای ثبت سفارش خود استفاده کرده و گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنید. به همین راحتی میتوانید سر راه شام یا ناهار خود را در یک چشم به هم زدن تهیه کنید. نه تنها غذا، بلکه خرید نان داغ، آجیل و شیرینی، میوه و سبزی تازه، گوشت و مواد پروتئینی و حتی قهوه و دیگر نوشیدنیها، نیز از این سامانه امکانپذیر است. اگر رستورانی تازه به این مجموعه اضافه شده باشد یا از جشنوارههایی مانند فودپارتی غذا سفارش دهید، از اقتصادیترین پیشنهادها بهره مند شده و با کمترین هزینه بالاترین تخفیف را دریافت کردهاید.
با کد تخفیف اسنپ اکسپرس در لحظه خرید کنید
همانطور که اشاره شد، بخش سوپرمارکت، با هدف بهبود خدمت رسانی از اسنپ فود جدا شد. آیا این کار واقعاً موفقیت آمیز بوده است؟ مدیران مجموعه اسنپ اکسپرس برای این کار دو هدف اساسی داشتند. افزایش تنوع در کنار بهبود تأمین کالا و البته افزایش سرعت ارسال سفارشات. فرض کنید که هیچ آشنایی با سامانه اسنپ اکسپرس ندارید. خودتان را جای خریدار بگذارید و ببینید چه انتظاراتی از یک سوپرمارکت اینترنتی مانند اسنپ اکسپرس در ذهن دارید. به احتمال زیاد، مواردی مانند تنوع بالای کالا، وجود برندهای مختلف، عکس از محصولات، شفافیت روند خرید و ارسال و البته قیمت مناسب در کنار وجود کدهای تخفیف، از ویژگیهای مورد نظرتان باشد. آیا اسنپ اکسپرس توانسته است همه این انتظارات را برآورده کند؟ پاسخ کوتاه این سؤال، بله است؛ اما بگذارید آن را دقیقتر بررسی کنیم.
اکسپرس مارکت برای تأمین کالاهای خود از صدها فروشگاه کوچک و بزرگ محلی کمک میگیرد. از مغازه سر کوچه گرفته تا فروشگاههای بزرگ زنجیرهای را میتوانید در آن پیدا کنید. به همین دلیل، تنوع و تعداد اجناسی که در این سوپرمارکت آنلاین پیدا میکنید، بیشتر از هر فروشنده دیگری است. از طرفی، با خرید از مغازههای کوچکتر از آنها حمایت هم خواهید کرد. به دلیل پراکندگی زیاد تأمین کنندهها در سطح شهر و البته بالا بودن تعداد پیکهای اسنپ اکسپرس، زمان ثبت سفارش تا تحویل آن به کمتر از نیم ساعت رسیدهاست. این مزیت بزرگی است که کمتر مجموعهای توان رقابت با آن را دارد. با این حساب میتوان گفت این مجموعه توانسته است در این زمینهها باعث افزایش رضایت مشتریها شود. علاوهبراین، وجود کد تخفیف اسنپ اکسپرس یکی از مهمترین مزیتهای این سوپر مارکت اینترنتی است که با استقبال زیاد خریداران همراه شده است. این کد تخفیفها ابزاری برای ترغیب مشتریان به خرید بیشتر در کنار پرداختی کمتر هستند. به عبارتی با افزایش فروش، کاهش حاشیه سود جبران میشود. هم کاربر از خرید خود راضیست که مبلغی کمتر از قیمت بازار برای محصولات پرداخته است و هم اسنپ اکسپرس.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.