به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاربران میتوانند قطعات یدکی و ابزارهایی را برای تعمیرات در گوشیهای سری گلکسی اس 20، گلکسی اس 21 و گلکسی اس 22 سفارش دهند. این برنامه قطعات نمایشگر، قاب پشتی و پورت شارژ و ابزارهای مورد نیاز برای تکمیل تعمیر را پوشش می دهد. انتظار می رود سامسونگ در آینده از دستگاه های بیشتری پشتیبانی کند.
علاوه بر این، کاربران می توانند قطعات یدکی نوت بوک 15.6 اینچی گلکسی بوک پرو و همچنین سه مدل تلویزیون از سری UN32N4000 را سفارش دهند. تعمیرات لپ تاپ شامل صفحه نمایش، پد لمسی، دکمه اثرانگشت/پاور، قاب جلو، قاب عقب و عناصر لاستیکی است. سامسونگ کره جنوبی دستورالعمل ها و فیلم های رسمی تعمیر را برای هر تعمیر پشتیبانی شده از طریق وب سایت رسمی خود ارائه می دهد.
بیشتر بخوانید:
عکس | شکار سیاره بیگانه 13برابری مشتری!
چهره زن ایرانی از نگاه هوشمصنوعی/ عکس
پس از تعمیر گوشی های هوشمند، کاربران می توانند در داخل اپلیکیشن Samsung Members خود تشخیصی را برای ارزیابی تعمیر خود انجام دهند. کاربران می توانند قطعات استفاده شده خود را برای بازپرداخت جزئی و دور انداختن ایمن به سامسونگ بازگردانند.
منبع: GSMARENA
227227