پرتاب کننده گان توپ صورتی برای حمایت از بیماران مبتلا به سرطان سینه!
سرطان سینه شایع ترین نوع سرطانی است که زنان در کشور ما نیز مانند سراسر جهان با آن مواجه می شوند. تشخیص زودهنگام به معنای نجات جان افراد در سرطان سینه است که سالانه 1 میلیون و 400 هزار زن با آن مواجه هستند.
به منظور توجه به اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان سینه و افزایش آگاهی، طرح توپ صورتی در زمین با همکاری مرکز بهداشت آنادولو و باشگاه ورزشی آنادولو افس اجرا شد.
برن سات حامی داوطلب مسابقه بسکتبال بود که اولین مسابقه آن در سال 2014 بین آنادولو افس و یونیکس کازان برگزار شد و جامپ بال را با توپ صورتی شروع کردند. در این پروژه که در ماه اکتبر که به عنوان ماه آگاهی از سرطان سینه در سراسر جهان پذیرفته شده است، انجام شد، بازیکن مشهور الچین سانگو برای مسابقه یورولیگ که امسال بین آنادولو افس و رئال مادرید برگزار شد، پرش را انجام داد.
چرا توپ صورتی؟ توپ صورتی رنگ خود را از روبان صورتی می گیرد که به نماد مبارزه با سرطان سینه تبدیل شده است. پروژه توپ صورتی در زمین نیز برای اولین بار در ترکیه است، زیرا توپ پرش با توپ صورتی برای اولین بار در یک بازی بسکتبال ساخته شد.
تشخیص زودهنگام سرطان سینه جان انسان ها را نجات می دهد این پروژه شعار «تشخیص زودهنگام سرطان پستان را نجات می دهد» به عنوان پیامی اتخاذ کرد. بسیاری از کانال ها به طور فعال برای انتقال این پیام به مخاطبان مورد استفاده قرار گرفتند. مطالب و عکس های آموزنده در مورد سرطان سینه با هشتگ #pinbetopsahada در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد.
از سوی دیگر افراد مشهوری که از حامیان داوطلب این طرح هستند، با تاکید بر اهمیت تشخیص زودهنگام سرطان سینه در روز مسابقه، توجه مطبوعات را به خود جلب کردند.جوایز به توپ صورتی می رسد! پروژه توپ صورتی در میدان، که مورد توجه گسترده میدانی و مطبوعاتی قرار گرفت، برنده 2 قطب نمای طلایی در بخش های مسئولیت اجتماعی شرکتی و سلامت و روابط رسانه ای شانزدهمین قطب نمای طلایی ترکیه شد.
. جوایز سازماندهی شده توسط انجمن روابط عمومی ترکیه. این پروژه در جوایز تعالی CSR به عنوان طلا نامگذاری شد که به تلاشهای مسئولیت اجتماعی شرکتی موفق در سراسر جهان در سال 2016 پاداش میدهد، نقره در رده ارتباطات و کمپین روابط عمومی سال در جوایز استیوی، که در آن پروژههای موفق در اطراف در جوایز MediaCat Felis جایزه Felis را در بخش بهترین کمپین آگاهی دریافت کرد.