بررسی ویدئویی کی ام سی J7 کرمان موتور (به زودی در پدال)
سراغ یکی از معدود خودروهای سدان لیفتبک بازار ایران رفتیم. کی ام سی J7، خودرویی از دیار چین با نام واقعی جک سهول A5 پلاس. کی ام سی جی سون، خودروی جدید، خوشترکیب، جذاب، چشمگیر و قابلتوجهی محسوب میشود و بهعنوان یک سدان یا درواقع لیفت بک...
سراغ یکی از معدود خودروهای سدان لیفتبک بازار ایران رفتیم. کی ام سی J7، خودرویی از دیار چین با نام واقعی جک سهول A5 پلاس.
کی ام سی جی سون، خودروی جدید، خوشترکیب، جذاب، چشمگیر و قابلتوجهی محسوب میشود و بهعنوان یک سدان یا درواقع لیفت بک (خودرویی به سبک سدان که صندوق و شیشه پشتی آن یکپارچه باز میشوند)، یکی از معدود گزینههای قابل انتخاب بازار ایران است. البته احتمالاً در این کلاس بهزودی شاهد آریزو ۸ هم باشیم. این خودرو در حال حاضر به همراه آریزو ۶ پرو و در یک کلاس پایینتر، بهمن ریسپکت، تنها گزینههای قابل انتخاب برای افرادی هستند که نمیخواهند یک کراساوور سوار شوند.
دو گروه عمده ممکن است تمایل به خرید این خودرو داشته باشند. اول آنهایی که با همین قیمت گزینههایی مثل مزدا ۳ نیو کارکرد بالا، کیا سراتو مونتاژی یا حتی سوناتا وای اف مدل ۲۰۱۰ را درنظر دارند و بهواسطه زیبایی و جلب توجه طراحی، جدید بودن، آپشنها و امکانات فراوان و گارانتی، نیمنگاهی به جی سون دارند.
گروه دوم مابین کراساوورهای همقیمت نو و این ماشین تردید دارند. قاعدتاً مشتریان زیادی به سمت شاسیبلندها و کراساوورها خواهند رفت و افرادی که کمی متفاوت میاندیشند میتوانند روی J7 فکر کنند. مزایای کراساوورها در جادههای ناهموار ایران غیر قابل کتمان است. اما یک سدان شیک و اسپرت، برای سفرهای جادهای طولانی و یا رانندگی اسپرت و هیجانانگیز جذابتر است.
تیم پدال خودروی کی ام سی J7 را مورد بررسی قرار داد تا پاسخ سؤالات بالا را بیابد. اگر ما خود را در جایگاه یک مشتری قرار دهیم، به کدام ویژگیهای این خودرو امتیاز مثبت یا منفی خواهیم داد و در نهایت آیا آن را برای خرید پیشنهاد میدهیم. بهزودی در ویدئوی بررسی ویدئویی کامل جی ۷ به این سؤالات پاسخ خواهیم داد.
تماشا در کانال یوتیوب پدال:
تماشا در کانال آپارات پدال: