تبلیغ جذاب تویوتا درباره تواناییهای چشمگیر GR کرولا
تویوتا GR کرولا برای کلیپ نهایی کمپین تبلیغ جدید این خودروساز که با نام “اوج” شناخته میشود مورد استفاده قرار گرفته و صحنههای جذابی را خلق کرده است. البته چنین حرکاتی اگر توسط مشتریان انجام شوند قطعاً باعث لغو گارانتی خودرو خواهند شد!...
تویوتا GR کرولا برای کلیپ نهایی کمپین تبلیغ جدید این خودروساز که با نام “اوج” شناخته میشود مورد استفاده قرار گرفته و صحنههای جذابی را خلق کرده است. البته چنین حرکاتی اگر توسط مشتریان انجام شوند قطعاً باعث لغو گارانتی خودرو خواهند شد!
تویوتا گازو ریسینگ برای تبلیغ خودروهای پرفورمنس خود کلیپهایی جذاب را منتشر کرده و در کلیپ نهایی این شرکت شاهد حضور رانندگان گازو ریسینگ شامل فردریک آسبو، کن گوشی و رایان توئرک در پشت فرمان GR کرولا هستیم. در تبلیغ موردبحث مدیران غیرواقعی تویوتا با افرادی خلاق که تلاش میکنند ویدئوهای تجاری جذاب بسازد گفتوگو دارند. این تبلیغ با GR کرولا که در شهری قدیمی گرد و خاک به پا کرده شروع میشود. متأسفانه مدیران تویوتا از به پا خاستن این همه گرد و خاک راضی نیستند و به همین خاطر مجریان تبلیغ مجبور میشوند برنامه دیگری را پیاده کنند.
تغییر کامل در تنظیمات برنامه راهحل آنهاست. یک کوهستان برفی جایگزین شهر قدیمی میشود و اینجاست که GR کرولا فرصت به نمایش گذاشتن تواناییهای خارج از جاده خود را به دست میآورد و درعینحال تلاش میکند از یک هلیکوپتر دور شود. مدیران تویوتا هنوز هم راضی نیستند و بنابراین مجریان برنامه روش دیگری را انتخاب میکنند. هاچبک اسپرت ژاپنیها با سرعت از کنار یک کرولا نسل اول قدیمی عبور میکند. راننده GR کرولا میگوید:
این یک تله است. آیا تاکنون اصلاً دیدهاید که کرولا خراب شود؟
ناگهان کرولا نسل اول شروع به تعقیب GR کرولا میکند و اینجاست که GR سوپرا و GR86 نیز وارد میدان میشوند تا صحنههایی هیجانانگیز در شهر خلق شود. GR کرولا حتی روی دو چرخ و بین خودروهای دیگر نیز حرکت میکند. شیرینکاری نهایی این خودرو جزو بهترینها بوده و محصول پر سر و صدای تویوتا از روی یک پمپبنزین قدیمی و متروکه میپرد. اگرچه خودروساز یاد شده تواناییهای زیاد GR کرولا را به نمایش گذاشته اما سابقهای طولانی در سختگیری برای گارانتی محصولات خود داشته است. درصورتیکه ثابت شود مالک با خودروی خود راهی پیست شده گارانتی خودرو لغو خواهد شد و مثال آن در سال ۲۰۲۲ است که مالک یک GR86 ادعای خرابی پیشرانه را داشت اما پس از انتشار تصویری از دریفت زدن خودروی یاد شده تویوتا آن ادعا را رد کرد و گارانتی را لغو نمود. در سال ۲۰۲۳ نیز تویوتا ادعای گارانتی خرابی پیشرانه GR86 در پیست را رد کرد هرچند بعدها تصمیم خود را تغییر داد.
شایان ذکر است GR کرولا با سه نسخه Core، Circuit و Morizo در آمریکا عرضه میشود. خودروساز موردبحث تنها حدود ۸ هزار دستگاه از این محصول را برای سال ۲۰۲۳ در آمریکا تولید میکند هرچند به دنبال افزایش تولید در سال ۲۰۲۴ خواهد بود. همچنین علیرغم برنامههای ابتدایی برای تولید یک ساله تریم Circuit، این نسخه در سال ۲۰۲۴ دوباره قابل انتخاب خواهد بود. تمامی نسخههای هاچبک اسپرت تویوتا به پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۶ لیتری با ۳۰۰ اسب بخار قدرت مجهز هستند. تنها گیربکس در دسترس نیز از نوع ۶ سرعته دستی خواهد بود. مدل Circuit در مقایسه با مدل Core از قطعاتی همچون دیفرانسیلهای لغزش محدود جلو و عقب تورسن سود میبرد. بدنه این خودرو نیز دارای کاپوت پف کرده، سقف فیبر کربنی و اسپویلر عقب است. مدل Morizo از نسبتهای دنده کوتاهتری سود میبرد و با حذف برخی بخشها همچون صندلیها و بلندگوهای عقب و حتی برفپاککن پشتی چند کیلوگرمی سبکتر شده است. این مدل به رینگهای ۱۸ اینچی فورج کاری شده مجهز بوده و تنها ۲۰۰ دستگاه از مدل ۲۰۲۳ آن در دسترس مشتریان آمریکایی خواهد بود.