بازدید از مرکز خدمات پس از فروش نیکوان؛ نمایندگی کوشا خودرو در شیراز
یکی از مواردی که باعث موفقیت یک برند خودرویی می شود، گستردگی خدمات پس از فروش و توانایی تامین قطعات یدکی و تعمیرات محصولات است؛ کوشا خودرو که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش کیا در ایران را بر عهده دارد، قبل از آغاز فروش محصولات این برند، آماده سازی و تجهیز نمایندگی های خود را در دستور کار قرار داده تا خیال مشتریان آسوده شود. در همین راستا شرایط بازدید از مرکز خدمات پس از فروش نیکوان در شیراز برای خبرنگاران فراهم شد.
«خبرماشین» - یکی از مواردی که باعث موفقیت یک برند خودرویی می شود، گستردگی خدمات پس از فروش و توانایی تامین قطعات یدکی و تعمیرات محصولات است؛ کوشا خودرو که مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش کیا در ایران را بر عهده دارد، قبل از آغاز فروش محصولات این برند، آماده سازی و تجهیز نمایندگی های خود را در دستور کار قرار داده تا خیال مشتریان آسوده شود. در همین راستا شرایط بازدید از مرکز خدمات پس از فروش نیکوان در شیراز برای خبرنگاران فراهم شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»؛ مجموعه عاملیت های مجاز «نیکوان» اولین و مجهزترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش مجاز خودروهای «رنو»، «تویوتا»، «لکسس»، «کیا» و «دایون» در جنوب کشور محسوب می شود که طبق آخرین استانداردهای جهانی این برندها تجهیز شده است.
در سال های گذشته و قبل از بسته شدن واردات خودرو به ایران، مجموعه نیکوان مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش خودروهای رنو، تویوتا، لکسس را بر عهده داشت، اما با توقف عرضه این خودروها، نمایندگی نیکوان همچنان با تمام توان به ارائه خدمات به این برندها ادامه داد و مانع از ایجاد نارضایتی مالکان این خودروها شد؛ اکنون که مجدداً شرایط ورود خودروهای خارجی به ایران فراهم شده است، این مجموعه خوشنام اقدامات لازم جهت تجهیز مجموعه خود به منظور خدمات دهی به خودروهای کیا که قرار است توسط کوشا خودرو وارد شود را، انجام داده است.
محمد نیکوان مالک و مدیرعامل این مجموعه گفت: مجموعه نیکوان به عنوان تنها عاملیت فروش و خدمات پس از فروش ایرتویا (319)، نگین خودرو (239)، کوشا خودرو (کیا)، صنایع خودرو سازی ایلیا (204) و گروه صنعتی ایران روور (شرکت سرویس اصیل پارت ) در استان فارس فعالیت می نماید و در بخش تعمیرگاهی خدمات متنوعی اعم از سرویس های ادواری، صافکاری، نقاشی، تعمیرات، عیب یابی، مجموعه عملیات دیتیلینگ، سرویس در محل، امداد و… ارائه می گردد.
وی ادامه داد: این مرکز خدماتی خودرو پس از اخذ نمایندگی های مختلف فعالیت خود را در شهر شیراز آغاز کرده است. در شرایط کنونی بازار خودرو که با ممنوعیت واردات همراه است، نگهداری و سرویس های دوره ای خودروهای وارداتی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است و مراجعه به مراکز تخصصی و مورد تأیید کمپانی بهترین انتخاب برای مالکان این خودروها خواهد بود.
این فعال صنعت خودرو افزود: نیکوان به عنوان اولین و مجهزترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش محصولات رنو، تویوتا، لکسس و کیا در جنوب کشور و تهران، می تواند انتخاب مناسبی برای مالکان این برندها باشد، شیراز به دلیل موقعیت جغرافیایی محل مراجعه مشتریان از سایر شهر مانند بوشهر و بندرعباس است و از این لحاظ اهمیت فراوان دارد.
نیکوان گفت: در سال 2017 از سوی رنو فرانسه به عنوان نماینده برتر انتخاب شدیم و استانداردسازی این مجموعه بر پایه آیتم های رنو انجام شده است؛ در این مرکز کلیه خدمات فنی و مربوط به فروش خودرو انواع خودرو های رنو کولئوس، تالیسمان، فلوئنس، سیمبل، داستر، سفران، لتیبیود، اسکالا، لاگونا، اِسپَس و ترافیک (ون) انجام می شود.
وی ادامه داد: از یک سال گذشته نمایندگی کوشا خودرو را در شیراز بر عهده گرفتیم و بخشی از فضای تعمیرگاه را بر اساس استانداردهای کیا تغییر دادیم و آمادگی خدماتی شامل عیب یابی شامل سیم کشی، عیب یابی و تعویض تمامی یونیت های الکترونیکی، عیب یابی و تعمیرات تمامی قطعات موتور و گیربکس و تعویض کمپرسورهای کولرانجام کلیه سرویس های دوره ایی شامل تعویض روغن، فیلتر روغن، فیلتر هوا، فیلتر کابین، روغن گیربکس و ...بازدید خودرو قبل از سفرانجام کلیه خدمات مربوط به گارانتی محصولات تعمیرات تخصصی موتور و انواع گیربکس به صورت تخصصی عیب یابی و رفع خطاهای الکترونیکی شارژ کولر و تعمیر کمپرسورفروش لوازم و قطعات یدکی اورجینال بالانس تعمیرات انواع ECU نقاشی و صافکاری و ... هستیم.
نیکوان گفت: این مجموعه طی سالیان اخیر همواره در زمینه کسب رضایت مندی مشتریان موفق به کسب رتبه برتر شده است و از این رو مدیران این شرکت، خود را پرچمدار ارائه خدمات پس از فروش منطبق با استاندارد های جهانی در ایران می دانند.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص آمادگی تامین قطعات خودروهای کیا گفت: براساس متد های جهانی، قطعات مورد نیاز خودروها را در قالب سه گروه پر مصرف، کم مصرف و دسته ای در حد واسط این دو طبقه بندی می کند و براساس آمارهای موجود در حدود 88 درصد از قطعات یدکی را در انبارهای خود موجود کرده است، اما در موارد خاص نیز قادر به تامین قطعات یدکی غیر موجود ظرف مدت زمانی کوتاه خواهیم بود.
مدیرعامل مرکز فروش و خدمات پس از فروش خودروهای کیا در شیراز گفت: این مجموعه علاوه بر خودروهای کیا وارد شده توسط کوشا خودرو، آماده ارائه خدمات به تمامی محصولات کیا وارد شده توسط سایر شرکت ها است.
نشانی مجموعه عاملیت های مجاز نیکوان در شیراز:
بلوار سلمان فارسی (پیرنیا) - جنب پمپ بنزین - نبش کوچه 4
تلفن های تماس : 07137313262 - 07137313190
وب سایت: https://www.nikvangroup.com