معروف ترین و موفق ترین بلاگر ۳۶ ساله دنیا سالگرد ازدواجش را جشن گرفت!

کیارا فرانی با انتشار عکسهایی سالگرد ازدواجشان را جشن گرفت.
کیارا فرانی ۳۶ ساله که در حال حاضر به عنوان معروفترین و موفق ترین بلاگر دنیا شناخته می شود عکس هایی را از سالگرد ازدواجش با فده رپر ۳۳ ساله به اشتراک گذاشت.
او نوشت :از بعد از سال ۲۰۱۹ همزمان با اولین سالگرد ازدواجشان تا کنون هرسال در این هتل سالگردشان را جشن گرفتند.این زوج یک پسر ۵ ساله به اسم لئو و یک دختر ۳ ساله به اسم ویتوریا دارند.
کیارا فراگنی یک وبلاگ نویس، تاجر، طراح مد و مدل ایتالیایی است که از طریق وبلاگ خود با برندهای مد و زیبایی همکاری کرده است. فرانی در سال ۱۹۸۷ در کرمونا به دنیا آمد.بزرگترین دختر از سه دختر، دختر یک دندانپزشک از شهر شمالی کرمونا است. مادرش مارینا دی گواردو نویسنده ایتالیایی اهل سیسیل است که به عنوان معاون مدیر خانه مد Blumarine نیز کار می کرد.
او در سن ۱۶ سالگی در آژانس مدل Beatrice در میلان ایتالیا استخدام شد. او چند سال برای آژانس مدل شد و سپس به دلیل اهداف دیگری که در زندگی من باید به آن برسم متوقف شد. او وبلاگ مد خود را با نام «The Blonde Salad» در اکتبر ۲۰۰۹ با نامزد سابقش، ریکاردو پوتزولی، آغاز کرد. در دسامبر ۲۰۱۱، در حالی که هنوز دانشجوی حقوق در دانشگاه بوکونی بود، به عنوان وبلاگ نویس لحظه در ووگ نوجوان معرفی شد. او مدرک دانشگاهی خود را نگرفته است.
در دسامبر ۲۰۱۳، او یک کتاب الکترونیکی به زبان ایتالیایی را تحت عنوان سالاد بلوند منتشر کرد. او در نوامبر ۲۰۱۳ برای Guess مدل شد که متعاقباً به عنوان یک کمپین تبلیغاتی به بازار عرضه شد. در دسامبر ۲۰۱۳ او با استیو مدن برای طراحی یک مجموعه ۹ کفش برای بهار ۲۰۱۴ همکاری کرد. سرمایهگذاریهای تجاری او در سال ۲۰۱۴ حدود ۸ میلیون دلار (بیشتر از کفشهای مجموعه Chiara Ferragni او) درآمد کسب کرد.
آثار تلویزیونی او شامل جوایز ایتالیایی TRL به عنوان مجری، و حضور مهمان در برنامه تلویزیونی ایتالیایی شب چیامبرتی است. او همچنین در Project Runway به عنوان داور مهمان در طول فصل ۱۳ در اوت ۲۰۱۴ ظاهر شد.
در ژوئن ۲۰۲۰، رپر ایتالیایی Baby K آهنگ تابستانی Non mi basta più را با حضور کیارا فراگنی منتشر کرد. Ferragni و همسرش ۳ میلیون یورو در ۲۴ ساعت از طریق یک جمع آوری کمک مالی برای حمایت از بیمارستان San Raffaele در میلان در طول همه گیری COVID-۱۹ در ایتالیا جمع آوری کردند. در آوریل ۲۰۲۱، Ferragni به هیئت مدیره Tod's Group پیوست. در می ۲۰۲۱، Ferragni از مجموعه Nespresso × Chiara Ferragni در رسانه های اجتماعی خود رونمایی کرد. یک کافه پاپ آپ موقت راه اندازی شد. در سال ۲۰۲۲، او از راه اندازی خط عطر خود خبر داد.