پایان تولید دوج چارجر، خداحافظی با سدان عضلانی آمریکایی


پایان تولید دوج چارجر، خداحافظی با سدان عضلانی آمریکایی

دوج هم‌زمان با چلنجر، به تولید سدان چارجر هم پایان داده است. آخرین نمونهٔ این خودرو یک اسکات پک وایدبادی با رنگ خاکستری بوده است. مثل دوج چلنجر، تولید برادر سدانش، چارجر هم به پایان رسیده است. آخرین نمونهٔ این خودرو یک اسکات پک وایدبادی با رنگ...

دوج هم‌زمان با چلنجر، به تولید سدان چارجر هم پایان داده است. آخرین نمونهٔ این خودرو یک اسکات پک وایدبادی با رنگ خاکستری بوده است.

مثل دوج چلنجر، تولید برادر سدانش، چارجر هم به پایان رسیده است. آخرین نمونهٔ این خودرو یک اسکات پک وایدبادی با رنگ خاکستری بوده که در روز جمعه ۲۲ دسامبر از خط تولید خارج شده است. دوج نسل هفتم چارجر را در سال ۲۰۱۱ به بازار فرستاد و از آن زمان تاکنون حدود ۱.۸ میلیون دستگاه از این سدان عضلانی را در نسخه‌های مختلفی مثل مدل‌های قدرتمند هلکت با پیشرانهٔ V8 سوپرشارژ فروخته است.

آخرین چلنجر نیز در همان روز جمعه از خط تولید خارج شده است. این یک دیمن ۱۷۰ به رنگ مشکی بوده است. علاوه بر این، کرایسلر نیز در ۲۰ دسامبر به تولید سدان ۳۰۰ پایان داد. این یعنی پلت‌فرم قدیمی LX کرایسلر سرانجام واقعاً بازنشسته شده است. تا این لحظه، هیچ نشانه‌ای مبنی بر معرفی سدان جدیدی به‌عنوان جانشین چارجر وجود ندارد اما گزارشی ادعا کرده است که کرایسلر در حال توسعهٔ یک سدان الکتریکی برای جایگزینی با ۳۰۰ است که پشت درهای بسته به نمایندگی‌ها نشان داده شده است. بااین‌حال، فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضهٔ این خودرو وجود ندارد و نمی‌دانیم نسخه‌ای از آن با برند دوج هم ساخته خواهد شد یا نه.

بااین‌وجود، نام چارجر از سبد محصولات دوج حذف نخواهد شد زیرا این شرکت سال گذشته کانسپت ماسل کار الکتریکی خود را با نام چارجر دیتونا رونمایی کرد که قرار است از اواخر سال ۲۰۲۴ روی خط تولید برود. علاوه بر این، گزارشات متعددی هم به ساخت چارجر بنزینی جدیدی در قالب یک کوپهٔ دودر اشاره کرده‌اند که به پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توئین توربوی هوریکین مجهز خواهد بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

کپشن در مورد چتر ؛ جملات کوتاه عاشقانه و غمگین برای چتر