سیاست‌های سال 1403 کانون؛ مرکزمحوری، مخاطب‌محوری و نوجوان‌محوری


سیاست‌های سال 1403 کانون؛ مرکزمحوری، مخاطب‌محوری و نوجوان‌محوری

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دیدار نوروزی با کارکنان کانون بر سه سیاست مرکزمحوری، مخاطب‌محوری و نوجوان‌محوری در سال ۱۴۰۳ تأکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این نشست که روز ۵ فروردین ۱۴۰۳ با حضور معاونان و تعدادی از مدیران‌کل و کارکنان کانون برگزار شد، ابتدا تلاقی دو عید مبارک رمضان و نوروز را تبریک گفت و افزود: امسال سه سیاست اصلی را اعلام کردیم که همه موظف به برنامه‌ریزی برای آن هستند.

وی در مورد سیاست «مرکز محوری» خاطرنشان کرد: هر اتفاقی که قرار است در کانون بیفتد باید نتیجه آن در مراکز دیده شود، بر این اساس ۶۴ مرکز الگو را معرفی خواهیم کرد و مراکز دیگر باید خود را به مراکز الگو برسانند.

سیاست‌های سال ۱۴۰۳ کانون؛ مرکزمحوری، مخاطب‌محوری و نوجوان‌محوری

مدیرعامل کانون؛ سیاست «مخاطب‌محوری» را برنامه‌ریزی برای همه کودکان و نوجوانان دانست و گفت: ۱۷میلیون دانش‌آموز داریم و برنامه‌ریزی‌های ما باید میلیونی باشد.

علامتی افزود: سیاست «نوجوان محوری» به معنای تعطیل شدن کودک نیست. بلکه باید روی نوجوان بیشتر کار کنیم. نویسندگان، هنرمندان تئاتر و سینما، مربیان کانون و... برای نوجوانان بیشتر برنامه‌ریزی کنند.

مدیرعامل کانون در ادامه گفت: با توجه به این‌که امسال سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، وظیفه ما در حوزه‌های مختلف سنگین‌تر خواهد شد.

علامتی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های اصلی ما در سال گذشته، عبور از تصدی‌گری به سمت تولی‌گری بود که نمونه‌های آن حمایت از ۱۲۰ تولید کننده داخلی در جشنواره اسباب‌بازی، حمایت از ۵۰ ناشر معروف کودک و نوجوان و حمایت از تهیه کنندگان فیلم بود.

سیاست‌های سال ۱۴۰۳ کانون؛ مرکزمحوری، مخاطب‌محوری و نوجوان‌محوری

وی یادآور شد: یکی از توفیق‌های کانون پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» است که ۱میلیون و ۹۰۰ مخاطب داشت و امیدواریم در نوروز سال آینده سریال ۵۲ قسمتی بچه‌زرنگ را روی آنتن ببریم.

به گفته مدیرعامل، کانون اگر می‌خواهد مرغکش به پرواز در بیاید باید پدری کند و همه را زیر چتر خودش بگیرد و درهایش را به روی همه نویسندگان، هنرمندان، تولید کنندگان و... باز کند.

علامتی در بخش دیگری از سخنانش گفت: کسانی که دل در گرو کانون و اهداف جمهوری اسلامی دارند، کم نداریم، سال گذشته به لحاظ اعتباری سال سختی بود، با این حال تمام وعده‌های ما همچون ضریب دادن به حقوق‌ها عملیاتی شد و قول می‌دهیم با همین سرعت ادامه پیدا کند.

سیاست‌های سال ۱۴۰۳ کانون؛ مرکزمحوری، مخاطب‌محوری و نوجوان‌محوری

مدیرعامل در مورد انتقال نیروهای کانون به آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در کانون نیاز به نیرو داریم، پرونده انتقالی‌ها بسته می‌شود و در صورت نیاز نیرو هم جذب خواهیم کرد.

علامتی در پایان سخنانش از تلاش‌های معاونت‌ها و مدیریت‌های کانون در سال ۱۴۰۲ قدردانی کرد و گفت: باید در سال جدید همه معاونت‌ها بیشتر از گذشته به هم متصل شوند.

یادآوری می‌شود در این دیدار فرهاد فلاح معاون فرهنگی، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون و جمعی از کارکنان کانون نیز سخن گفتند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی در این نشست که روز ۵ فروردین ۱۴۰۳ با حضور معاونان و تعدادی از مدیران‌کل و کارکنان کانون برگزار شد، ابتدا تلاقی دو عید مبارک رمضان و نوروز را تبریک گفت و افزود: امسال سه سیاست اصلی را اعلام کردیم که همه موظف به برنامه‌ریزی برای آن هستند.

وی در مورد سیاست «مرکز محوری» خاطرنشان کرد: هر اتفاقی که قرار است در کانون بیفتد باید نتیجه آن در مراکز دیده شود، بر این اساس ۶۴ مرکز الگو را معرفی خواهیم کرد و مراکز دیگر باید خود را به مراکز الگو برسانند.

سیاست‌های سال ۱۴۰۳ کانون؛ مرکزمحوری، مخاطب‌محوری و نوجوان‌محوری

مدیرعامل کانون؛ سیاست «مخاطب‌محوری» را برنامه‌ریزی برای همه کودکان و نوجوانان دانست و گفت: ۱۷میلیون دانش‌آموز داریم و برنامه‌ریزی‌های ما باید میلیونی باشد.

علامتی افزود: سیاست «نوجوان محوری» به معنای تعطیل شدن کودک نیست. بلکه باید روی نوجوان بیشتر کار کنیم. نویسندگان، هنرمندان تئاتر و سینما، مربیان کانون و... برای نوجوانان بیشتر برنامه‌ریزی کنند.

مدیرعامل کانون در ادامه گفت: با توجه به این‌که امسال سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده است، وظیفه ما در حوزه‌های مختلف سنگین‌تر خواهد شد.

علامتی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های اصلی ما در سال گذشته، عبور از تصدی‌گری به سمت تولی‌گری بود که نمونه‌های آن حمایت از ۱۲۰ تولید کننده داخلی در جشنواره اسباب‌بازی، حمایت از ۵۰ ناشر معروف کودک و نوجوان و حمایت از تهیه کنندگان فیلم بود.

سیاست‌های سال ۱۴۰۳ کانون؛ مرکزمحوری، مخاطب‌محوری و نوجوان‌محوری

وی یادآور شد: یکی از توفیق‌های کانون پویانمایی سینمایی «بچه زرنگ» است که ۱میلیون و ۹۰۰ مخاطب داشت و امیدواریم در نوروز سال آینده سریال ۵۲ قسمتی بچه‌زرنگ را روی آنتن ببریم.

به گفته مدیرعامل، کانون اگر می‌خواهد مرغکش به پرواز در بیاید باید پدری کند و همه را زیر چتر خودش بگیرد و درهایش را به روی همه نویسندگان، هنرمندان، تولید کنندگان و... باز کند.

علامتی در بخش دیگری از سخنانش گفت: کسانی که دل در گرو کانون و اهداف جمهوری اسلامی دارند، کم نداریم، سال گذشته به لحاظ اعتباری سال سختی بود، با این حال تمام وعده‌های ما همچون ضریب دادن به حقوق‌ها عملیاتی شد و قول می‌دهیم با همین سرعت ادامه پیدا کند.

سیاست‌های سال ۱۴۰۳ کانون؛ مرکزمحوری، مخاطب‌محوری و نوجوان‌محوری

مدیرعامل در مورد انتقال نیروهای کانون به آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در کانون نیاز به نیرو داریم، پرونده انتقالی‌ها بسته می‌شود و در صورت نیاز نیرو هم جذب خواهیم کرد.

علامتی در پایان سخنانش از تلاش‌های معاونت‌ها و مدیریت‌های کانون در سال ۱۴۰۲ قدردانی کرد و گفت: باید در سال جدید همه معاونت‌ها بیشتر از گذشته به هم متصل شوند.

یادآوری می‌شود در این دیدار فرهاد فلاح معاون فرهنگی، امین کمالوندی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون و جمعی از کارکنان کانون نیز سخن گفتند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

زیباترین و شادترین عکس نوشته های شب یلدا