نگرشی در هنر و ادبیات - دفتر 3، پژواک - بهار 1349
دفتر سوم تحت عنوان «پژواک» با سطرهایی از شعر ا. بامداد و یادداشتی از گردآورنده آغاز میشود. یادداشت گردآورنده حکایت از بیمهری دوستی میکند و نیز حکایت از محبت دوستانی که خواهان دوام «پژواک» هستند و نمیخواهند...
دفتر سوم تحت عنوان «پژواک» با سطرهایی از شعر ا. بامداد و یادداشتی از گردآورنده آغاز میشود. یادداشت گردآورنده حکایت از بیمهری دوستی میکند و نیز حکایت از محبت دوستانی که خواهان دوام «پژواک» هستند و نمیخواهند میدان را خالی کنند.
از مطالب این شماره، شعرهایی از علی باباچاهی، بهرام حقپرست، ع.الف. پرواز، عبدالحسین موحد، کرامت تفنگدار، محمد جانفشان، محمود سجادی، ذبیحالله بداغی، بهروز وندادیان، رامین، احمد بهشتی و …داستانهایی از امین فقیری، ع. ایلیا، یوری ناگبین(ترجمه مهدی موسوی-یوسف نراقی)؛ «گزارش فستیوال الجزایر» ترجمه غلامحسین متین، نقد ی.ن. آذری بر کتاب «بعد از روز آخر»، «توفو» شرح حال و دو نمونه از آثارش ترجمه غلامحسین فرنود و … را میتوان نام برد.
«نگرشی در هنر و ادبیات» در سه دفتر و ۲۱۸ صفحه(دفتر اول به قطع رقعی و دفترهای دیگر به قطع وزیری) منتشر شده و از نشریات تندروی دهه چهل است.
از مطالب این شماره، شعرهایی از علی باباچاهی، بهرام حقپرست، ع.الف. پرواز، عبدالحسین موحد، کرامت تفنگدار، محمد جانفشان، محمود سجادی، ذبیحالله بداغی، بهروز وندادیان، رامین، احمد بهشتی و …داستانهایی از امین فقیری، ع. ایلیا، یوری ناگبین(ترجمه مهدی موسوی-یوسف نراقی)؛ «گزارش فستیوال الجزایر» ترجمه غلامحسین متین، نقد ی.ن. آذری بر کتاب «بعد از روز آخر»، «توفو» شرح حال و دو نمونه از آثارش ترجمه غلامحسین فرنود و … را میتوان نام برد.
«نگرشی در هنر و ادبیات» در سه دفتر و ۲۱۸ صفحه(دفتر اول به قطع رقعی و دفترهای دیگر به قطع وزیری) منتشر شده و از نشریات تندروی دهه چهل است.