بهگزارش اخبار خودرو ، شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو در ارزیابی حاصل از نظرسنجی مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بهنیابت از وزارت صمت و با معیارهای بازنگری چهارم صورت گرفته و در راستای قانون حمایت از مصرفکننده است، توانست ۲۳ واحد بالاتر از «متوسط صنعت» کشور قرار گیرد.
ایساکو با انجام اقدامات اصلاحی و بررسی نقاط قابل بهبود، توانسته بهصورت مستمر در ماههای متوالی این امتیاز را افزایش دهد؛ بهنحوی که امتیاز ۸۰۷ خود را در فروردینماه سال ۱۴۰۳ در پایان شهریورماه بهعدد ۸۱۲ رساند و بالاترین امتیاز این شاخص را در تاریخ صنعتخودرو کشور بهخود اختصاص داد و در عین حال با میانگین امتیاز ۸۰۹ در تابستان سال جاری توانست ۲۳ امتیاز نیز بالاتر از متوسط خط صنعت بایستد.
رضایت مشتریان، همواره اولویت اصلی گروه صنعتی ایرانخودرو است و با این رویکرد، شرکت ایساکو موفق شد دستاورد جدید خود را به ۱۵ سال پیاپی مقام اولی در خدمات پس از فروش خودرو کشور ضمیمه کند.
دستیابی به این امتیاز، نهتنها پاسخی به انتظارات مشتریان است، بلکه بازتابدهنده حرکت در مسیر صعودی و تعهد به ارتقای استانداردهای خدمات پس از فروش در صنعتخودرو کشور است.