درخشش عاملیتهای گروه بهمن در مراسم تجلیل از برترینهای خدمات پس از فروش صنعت خودرو
سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) طی مراسمی باشکوه در هتل المپیک تهران، از برترینهای خدمات پس از فروش صنعت خودرو تقدیر کرد. در این رویداد، عاملیتهای گروه بهمن به دلیل عملکرد شایسته و خدمات متمایز، موفق به کسب عنوان عاملیتهای برتر کشور شدند. این موفقیت نتیجه تعهد و تلاش این عاملیتها در جلب رضایت مشتریان و ارائه خدماتی باکیفیت و سریع بوده است.
سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) طی مراسمی باشکوه در هتل المپیک تهران، از برترینهای خدمات پس از فروش صنعت خودرو تقدیر کرد. در این رویداد، عاملیتهای گروه بهمن به دلیل عملکرد شایسته و خدمات متمایز، موفق به کسب عنوان عاملیتهای برتر کشور شدند. این موفقیت نتیجه تعهد و تلاش این عاملیتها در جلب رضایت مشتریان و ارائه خدماتی باکیفیت و سریع بوده است.
در مراسم معرفی برترینهای خدمات پس از فروش که با حضور مسئولان سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) و جمعی از مدیران خودروسازی برگزار شد، عاملیتهای برتر از سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند. این ارزیابیها بر اساس فاکتورهای دقیقی نظیر رضایت مشتریان، احترام به مراجعین، کیفیت و سرعت در تعمیرات، تأمین بهموقع قطعات و کاهش نیاز به مراجعات مجدد به تعمیرگاهها انجام شده است.
عاملیتهای گروه بهمن، شامل شرکتهای بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور، توانستند در این ارزیابیها عملکردی درخشان از خود نشان دهند و بهعنوان برترین عاملیتهای خدمات پس از فروش معرفی شوند. عاملیتهای منتخب به شرح زیر هستند:
عاملیت ناصر ترابی – کد ۱۰۵۱ کرج – عاملیت بهمن موتور
عاملیت گودرزی – کد ۱۰۴۹ تهران – عاملیت بهمن موتور
عاملیت مهدی زاده – کد ۱۱۷۳ بابل – عاملیت بهمن موتور
عاملیت زراعتکاری فرد – کد ۱۷۳۷ شیراز – عاملیت بهمن موتور
عاملیت میرخداوندی – کد ۱۱۵۱ رشت – عاملیت بهمن موتور
عاملیت توسعه خودرو صدرا – کد ۱۰۳۷ تهران – عاملیت بهمن موتور
عاملیت آوین تابش آوا – کد ۳۳۳۱ قزوین – عاملیت سیبا موتور
عاملیت احمدی – کد ۲۷۳۱ آباده – عاملیت بهمن دیزل
همچنین در این مراسم، موسی مرادی با کد عاملیت ۱۰۱۵ از بهمن موتور تهران، به دلیل سالها فعالیت ارزشمند و خدمات صادقانه، بهعنوان پیشکسوت برتر در میان نمایندگان خودروسازان کشور مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.
تعهد به کیفیت، رضایت مشتری و خدمات بهینه همواره از اصول بنیادین گروه بهمن بوده و این موفقیت، نتیجه پایبندی به این ارزشها و تلاش مداوم عاملیتهای این گروه خودروسازی است. این تقدیرها نشان میدهد که گروه بهمن توانسته است با استفاده از تیمهای متخصص، تامین بهموقع قطعات و رعایت استانداردهای کیفی، اعتماد و رضایت مشتریان خود را به دست آورد.
گروه بهمن با ادامه این مسیر و ارتقاء مستمر خدمات، به دنبال گسترش و بهبود هرچه بیشتر شبکه خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور است تا تجربهای بهتر و مطمئنتر را برای مشتریان خود رقم بزند.