درخشش عاملیت‌های گروه بهمن در مراسم تجلیل از برترین‌های خدمات پس از فروش صنعت خودرو


درخشش عاملیت‌های گروه بهمن در مراسم تجلیل از برترین‌های خدمات پس از فروش صنعت خودرو

سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) طی مراسمی باشکوه در هتل المپیک تهران، از برترین‌های خدمات پس از فروش صنعت خودرو تقدیر کرد. در این رویداد، عاملیت‌های گروه بهمن به دلیل عملکرد شایسته و خدمات متمایز، موفق به کسب عنوان عاملیت‌های برتر کشور شدند. این موفقیت نتیجه تعهد و تلاش این عاملیت‌ها در جلب رضایت مشتریان و ارائه خدماتی باکیفیت و سریع بوده است.

سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) طی مراسمی باشکوه در هتل المپیک تهران، از برترین‌های خدمات پس از فروش صنعت خودرو تقدیر کرد. در این رویداد، عاملیت‌های گروه بهمن به دلیل عملکرد شایسته و خدمات متمایز، موفق به کسب عنوان عاملیت‌های برتر کشور شدند. این موفقیت نتیجه تعهد و تلاش این عاملیت‌ها در جلب رضایت مشتریان و ارائه خدماتی باکیفیت و سریع بوده است.

در مراسم معرفی برترین‌های خدمات پس از فروش که با حضور مسئولان سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) و جمعی از مدیران خودروسازی برگزار شد، عاملیت‌های برتر از سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفتند. این ارزیابی‌ها بر اساس فاکتورهای دقیقی نظیر رضایت مشتریان، احترام به مراجعین، کیفیت و سرعت در تعمیرات، تأمین به‌موقع قطعات و کاهش نیاز به مراجعات مجدد به تعمیرگاه‌ها انجام شده است.

عاملیت‌های گروه بهمن، شامل شرکت‌های بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور، توانستند در این ارزیابی‌ها عملکردی درخشان از خود نشان دهند و به‌عنوان برترین عاملیت‌های خدمات پس از فروش معرفی شوند. عاملیت‌های منتخب به شرح زیر هستند:

عاملیت ناصر ترابی – کد ۱۰۵۱ کرج – عاملیت بهمن موتور

عاملیت گودرزی – کد ۱۰۴۹ تهران – عاملیت بهمن موتور

عاملیت مهدی زاده – کد ۱۱۷۳ بابل – عاملیت بهمن موتور

عاملیت زراعتکاری فرد – کد ۱۷۳۷ شیراز – عاملیت بهمن موتور

عاملیت میرخداوندی – کد ۱۱۵۱ رشت – عاملیت بهمن موتور

عاملیت توسعه خودرو صدرا – کد ۱۰۳۷ تهران – عاملیت بهمن موتور

عاملیت آوین تابش آوا – کد ۳۳۳۱ قزوین – عاملیت سیبا موتور

عاملیت احمدی – کد ۲۷۳۱ آباده – عاملیت بهمن دیزل

همچنین در این مراسم، موسی مرادی با کد عاملیت ۱۰۱۵ از بهمن موتور تهران، به دلیل سال‌ها فعالیت ارزشمند و خدمات صادقانه، به‌عنوان پیشکسوت برتر در میان نمایندگان خودروسازان کشور مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.

تعهد به کیفیت، رضایت مشتری و خدمات بهینه همواره از اصول بنیادین گروه بهمن بوده و این موفقیت، نتیجه پایبندی به این ارزش‌ها و تلاش مداوم عاملیت‌های این گروه خودروسازی است. این تقدیرها نشان می‌دهد که گروه بهمن توانسته است با استفاده از تیم‌های متخصص، تامین به‌موقع قطعات و رعایت استانداردهای کیفی، اعتماد و رضایت مشتریان خود را به دست آورد.

گروه بهمن با ادامه این مسیر و ارتقاء مستمر خدمات، به دنبال گسترش و بهبود هرچه بیشتر شبکه خدمات پس از فروش خود در سراسر کشور است تا تجربه‌ای بهتر و مطمئن‌تر را برای مشتریان خود رقم بزند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

سفره شب یلدا سنتی با تزیینات بسیار شیک