به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان؛ جمعی از دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه زنجان با هماهنگی اساتید خود از مرکز شماره یک کانون پرورش فکری بازدید کردند.
فاطمه لطیفیان منفرد مسئول مرکز شماره یک در گزارشی با اشاره به این که نهادها و سازمانهای زیادی برای آشنایی با فعالیتهای فرهنگی هنری کانون، جهت بازدید به مراکز مراجعه میکنند گفت: کتابخانههای کانون نه تنها جایی برای مطالعه و امانت کتاب است، بلکه مکانی است که کودکان و نوجوانان میتوانند میزان آگاهی و دانش خود را بیازمایند و فعالیتهای خلاقانه ای داشته باشند.
کتابخانههای کانون برای بالا بردن آگاهی نوجوانان در بخشهای گوناگون برنامههای جذاب و چالش برانگیزی دارند.
وی همچنین اظهار داشت: دانشجویان بعد از آگاهی از فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی کانون، نحوهی چیدمان و موضوعبندی کتابها برای گروههای سنی مختلف و نحوه امانت کتابخانه آشنا شدند.
در راستای آشنایی بیشتر و انجام فعالیت عملی، هرکدام از دانشجویان، کتابی را به دلخواه از قفسههای مختلف انتخاب کردند. بعد از مطالعه و بررسی تصاویر و همینطور توضیحات تکمیلی مربی، برای کتاب انتخاب شده، کارت کتاب مخصوص تهیه کردند که حاوی خلاصه کتاب، مشخصات و گوشهای از تصویر بود. انجام این فعالیت برای دانشجویان جذاب و هیجان انگیز بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان؛ جمعی از دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه زنجان با هماهنگی اساتید خود از مرکز شماره یک کانون پرورش فکری بازدید کردند.
فاطمه لطیفیان منفرد مسئول مرکز شماره یک در گزارشی با اشاره به این که نهادها و سازمانهای زیادی برای آشنایی با فعالیتهای فرهنگی هنری کانون، جهت بازدید به مراکز مراجعه میکنند گفت: کتابخانههای کانون نه تنها جایی برای مطالعه و امانت کتاب است، بلکه مکانی است که کودکان و نوجوانان میتوانند میزان آگاهی و دانش خود را بیازمایند و فعالیتهای خلاقانه ای داشته باشند.
کتابخانههای کانون برای بالا بردن آگاهی نوجوانان در بخشهای گوناگون برنامههای جذاب و چالش برانگیزی دارند.
وی همچنین اظهار داشت: دانشجویان بعد از آگاهی از فعالیتهای فرهنگی، هنری و ادبی کانون، نحوهی چیدمان و موضوعبندی کتابها برای گروههای سنی مختلف و نحوه امانت کتابخانه آشنا شدند.
در راستای آشنایی بیشتر و انجام فعالیت عملی، هرکدام از دانشجویان، کتابی را به دلخواه از قفسههای مختلف انتخاب کردند. بعد از مطالعه و بررسی تصاویر و همینطور توضیحات تکمیلی مربی، برای کتاب انتخاب شده، کارت کتاب مخصوص تهیه کردند که حاوی خلاصه کتاب، مشخصات و گوشهای از تصویر بود. انجام این فعالیت برای دانشجویان جذاب و هیجان انگیز بود.