به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی؛ روز سه شنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۳ احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به همراه محمد پیرمحمدی مدیر کانون زبان ایران با حضور در دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مرکزی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد ضمن پاسخگویی به سؤالات مردم، راهکارهای مناسب جهت رفع دغدغههای والدین و متقاضیان در حوزه کودک و نوجوان ارائه کرد.
سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) با هدف پاسخگویی مستقیم دستگاه ها . و سازمان های کشور از طریق سامانه الکترونیکی و تلفنی، این امکان را به مردم می دهد تا بتوانند کلیه پیشنهادات، انتقادات و دیدگاه های خود را از دولت و سازمان های وابسته در این سامانه ثبت نمایند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان مرکزی؛ روز سه شنبه ۱۱ دیماه ۱۴۰۳ احسان منصوری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به همراه محمد پیرمحمدی مدیر کانون زبان ایران با حضور در دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات استانداری مرکزی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ سامد ضمن پاسخگویی به سؤالات مردم، راهکارهای مناسب جهت رفع دغدغههای والدین و متقاضیان در حوزه کودک و نوجوان ارائه کرد.
سامانه ارتباط مردم با دولت (سامد) با هدف پاسخگویی مستقیم دستگاه ها . و سازمان های کشور از طریق سامانه الکترونیکی و تلفنی، این امکان را به مردم می دهد تا بتوانند کلیه پیشنهادات، انتقادات و دیدگاه های خود را از دولت و سازمان های وابسته در این سامانه ثبت نمایند.