انقلاب در فراری؛ موج خریداران جوان و ورود به دنیای الکتریکی!

دسته‌بندی: خودروتاریخ انتشار: ۱۴۰۳ اسفند ۲۸, سه‌شنبه ساعت ۸:۰۱
انقلاب در فراری؛ موج خریداران جوان و ورود به دنیای الکتریکی!

فراری همیشه به‌عنوان برندی شناخته شده که مشتریان آن اغلب افراد متمولی در سنین بالاتر بوده‌اند، اما این روند در حال تغییر است. طبق آخرین گزارش‌ها از مارانلو، ۴۰ درصد از خریداران جدید فراری زیر ۴۰ سال سن دارند. این رقم نسبت به ۱۸ ماه گذشته ۱۰ درصد...