مدیران ایرانی و پیام های تبریک؛ ضرورت یا تبلیغ شخصی؟

دسته‌بندی: خودروتاریخ انتشار: ۱۴۰۳ اسفند ۳۰, پنجشنبه ساعت ۱۴:۵۱
مدیران ایرانی و پیام های تبریک؛ ضرورت یا تبلیغ شخصی؟

در سال‌های اخیر، روند انتشار پیام‌های تبریک نوروزی از سوی مدیران شرکت‌های مختلف، به‌ویژه در صنایع بزرگ و دولتی، به یک عرف سازمانی تبدیل شده است. مدیرانی که شاید در طول سال ارتباطی با افکار عمومی نداشته باشند، ناگهان در آستانه نوروز با پیام‌های رسمی، عکس‌های پر زرق‌وبرق و ادعاهای دلگرم‌کننده وارد مید...