بررسی روند فعالیت توسعه شعب برندهای ایرانی به روایت «شاهرخ کشاورز» موسس ماهنامه تجارت طلایی

دسته‌بندی: اجتماعیتاریخ انتشار: ۱۴۰۴ فروردین ۱۱, دوشنبه ساعت ۶:۲۵
بررسی روند فعالیت توسعه شعب برندهای ایرانی به روایت «شاهرخ کشاورز» موسس ماهنامه تجارت طلایی

سال۱۴۰۳ همانگونه که پیش‌بینی می‌شد سال سختی بود و تقریباً در اکثر بخش‌ها با رشد منفی در توسعه مواجه شد و در این بین بیشترین افت مربوط به حوزه مراکزخرید است که فقط یک افتتاح کامل را در (مرکزخرید احسان) شاهد بودیم که آنهم به...