گارانتی ماتریس یکی از شرکتهای معتبر در زمینه واردات و توزیع قطعات و محصولات کامپیوتری و لوازم جانبی است. این شرکت با ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی پس از فروش، توانسته ۷۴٪ رضایت کاربران را به خود جلب کند. در این مقاله، اعتبار گارانتی ماتریس را بررسی کرده و اطلاعاتی درباره خدمات پس از فروش، شرایط ضمانت، نحوه استعلام گارانتی و راههای تماس ارائه خواهیم کرد.
صفحه اختصاصی گارانتی ماتریکس (ماتریس)
- نام شرکت: توسعه و تجارت ماتریس
- تلفن: ۰۲۱۲۷۰۷
- فکس: ۰۲۱۲۳۵۶۶۰۰۰
- وبسایت: www.matris.co.ir
- ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
- آدرس: تهران، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه ششم غربی، پلاک ۳
- امور مشتریان: ۰۲۱۲۷۰۰
- خدمات پس از فروش: ۰۲۱۲۷۰۷
- ایمیل خدمات: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
نشان های کسب کرده
تعداد شعب فعال کشور
۲۹ نماینده
پشتیبانی رسمی در شهرسخت افزار
دارد
درصد رضایت مردمی
تجربه شما از گارانتی ماتریکس؟
( نزد سایت برای قرعه کشی و صحت اطلاعات محفوظ است )
یک ( خیلی بد )
دو ( بد )
سه ( متوسط )
چهار ( خوب )
پنج ( خیلی خوب )
Invalid Inputتجربیات ثبت شده برای گارانتی ماتریکس
نوع قطعه | تجربه کلی | سطح برخورد | زمان رجوع | حکایت تجربه |
---|---|---|---|---|
مادربرد | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۰۳/۱۱ | بستن جزئیات |
جواد ویسی می نویسد :
مادربرد بوت نمی شد با یه توضیح ساده دستگاه رو کلا برام عوض کردند |
||||
مادربرد | - | یک ( خیلی بد ) | ۹۹/۰۹ | بستن جزئیات |
امیرحسین نژادرضایی می نویسد :
بدترین گارانتی که به عمرم دیدم من مادربرد نو و پلمپ خریدم و سیستم کاملا اصولی متخصص اسمبل کرد و مادربرد چند ثانیه روشن میشد و خاموض میکرد بردم گارانتی گفتند باید تست بشه قظعه رو ۲ هفته فرستادند تهران گفتند قطعه پرونی کرده پولشو بدید درست کنیم گفتم که گارانتی داره گفتند شامل گارانتی نمیشه هزینه رو دادم قطعه اومد و برلم تپی نمایندگی گارانتی تست نکردند سیستم باز متخصص اسمبل کرد دوباره همونجوری بود بردم گارانتی دوباره گفتند به ما ربطی نداره در صورتی که حتی تست هم نکردند جلوی من دوباره قطعه رفت تهران بعد از ۳ ماه دوندگی و قبول نکردننمایندگی و اعصاب خوردی و دعپا با نمایندگی من با مدیر وقت صحبت کردم و بعد از کلی جر بحث قبول مسئولیت کردند واقعا تجربه ای شد که دیگه از محصولاتی که گارانتی ماتریکس استفاده میکنند خرید نکنم |
||||
مادربرد | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۴۰۲/۱۰ | بستن جزئیات |
سجاد بشردوست می نویسد :
مراجعه برای تعمیر CPU و مادربرد |
||||
سی پی یو | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ | بستن جزئیات |
سجاد متقیان فرد می نویسد :
برای سیپیوی سوخته مراجعه کردم خیلی برخورد عالی داشتن ولی کمتر ازیکهفغته نیز تعویض شد. |
||||
مادربرد | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۳۸۵ | بستن جزئیات |
امیر عبدالخالقی می نویسد :
دههی هشتاد چندین بار به گارانتی و خدمات اماسآی مراجعه کردهم. به واقع تز از هر بارش هم راضی هستم. |
||||
مادربرد | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۰۰/۰۴ | بستن جزئیات |
ایمان می نویسد :
پاسخگویی عالی و خدمات سریع |
||||
تبلت/لپ تاپ | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۱/۱۵ | بستن جزئیات |
فاطمه شاکری می نویسد :
برای تعمیر لولا |
||||
تبلت/لپ تاپ | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۴۰۰ | بستن جزئیات |
فاطمه می نویسد :
سلام من ۲ سال پیش لپ تاپ gf۶۳خریدم و گارانتی کارهای نصب نرم افزارو برام انجام دادن، آخر سال هم برام هدیه فرستادن تجربه خوبی بود |
||||
تبلت/لپ تاپ | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ | بستن جزئیات |
مرجان بیاتی می نویسد :
تعویض ssd برای لپتاپ انجام دادم و بسیار باکیفیت انجام شد . |
||||
کارت گرافیک | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱/۳ | بستن جزئیات |
علی ایزدپناه می نویسد :
بسیار عالی |
||||
تبلت/لپ تاپ | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۵/۲ | بستن جزئیات |
مروارید ابراهیمی می نویسد :
برای تعمیر لولا و قاب نوت بوک رو اوردم که عالی تعمیر شد توسط خانم گمار و اقای نوروزعلی |
||||
مادربرد | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۴۰۲/۰۶/۳۰ | بستن جزئیات |
متین امینی می نویسد :
مادر بردم مشکل داشت برای گارانتی ارسال کردم بعد چک کردن تماس گرفتن اطلاع دادن و بعد که تحویل گرفتم کاملا درست شده بود ممنون از ماتریس برای کیفیت و برخورد فوق العادشون |
||||
All-In-One PC | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۴۰۱ | بستن جزئیات |
فاطمه منصوری می نویسد :
از مدیریتشون واقعا تشکر میکنم خیلی محیط قشنگی رو فراهم کردن ، حتی برای منی که فقط اومدم دستگاهمو ببرم پذیرایی شدم و دستگاهم گارانتی داشت و مشکلش برطرف شد |
||||
اسپیکر | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۵/۸ | بستن جزئیات |
سحرناز نیک نژاد می نویسد :
عالی |
||||
All-In-One PC | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۲/۰۵/۱۴۰۲ | بستن جزئیات |
فاطمه رشیدی می نویسد :
کارشناسان حرفه ای و برخورد مناسب |
||||
تبلت/لپ تاپ | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۶/۴ | بستن جزئیات |
رویا می نویسد :
زمان مناسب تعمیر و برخورد و محیط مناسب داشتند |
||||
All-In-One PC | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ | بستن جزئیات |
هانیه سادت سیدابوطالب می نویسد :
فضای عالی برخورد خوب پرسنل رسیدگی و انجام دقیق خدمات توضیحات دقیق تکنسین |
||||
All-In-One PC | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۸/۱۴۰۲ | بستن جزئیات |
ندا بایرامی علمداری می نویسد :
آقای بخشی برخورد بسیار مناسبی داشتند . |
||||
تبلت/لپ تاپ | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۵/۷/۴۰۰ | بستن جزئیات |
عطیه سادات احمدیان می نویسد :
مشتری مدار و فضای بسیار زیبا |
||||
مادربرد | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ | بستن جزئیات |
حامد می نویسد :
خیلی راضی بودم |
||||
تبلت/لپ تاپ | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۴۰۲ | بستن جزئیات |
مازیار غلامی می نویسد :
من مانیتور msi گرفتم و بعد چند ماه موقع کار خاموش شد و وقتی روشن شد نصف صفحه سوخته بود . بردم توی شرکت و بسیار محترمانه برخورد کردن و کارشناسی شد و بعد یک هفته تحویل گرفتم و کل پنل مانیتور تعویض شده بود |
||||
تبلت/لپ تاپ | - | سه ( متوسط ) | ۴۰۲/۲ | بستن جزئیات |
سامان اسلامی می نویسد :
بنده تجربمو با مستندات اینجا درج کردم https://forum.p۳۰world.com/showthread.php?t=۷۵۲۵۰۸ p=۹۱۹۴۴۸۹ گارانتی فیک هست ، بلای من سرتون نیاد |
||||
مادربرد | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۱۴۰۱ | بستن جزئیات |
مظفرنادری می نویسد :
پس ارسال مشکل سریع برطرف وارسال شد علیرغم نیمه دوم اسفندماه |
||||
هارد دیسک | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۹۶ | بستن جزئیات |
احمدرضا می نویسد :
سلام تقریبا ۵ سال پیش یه لپ تاپ گیمینگ msi داشتم وبعد از تقریبا ۶ ماه استفاده هارد ssd لپ تاپ سوخت منم به نمایندگی ماتریکس توی شیراز مراجعه کردم کارمند اونجا هم بعد از بررسی اینو تایید کرد و خیلی سریع بدون هیچ هزینه ای یه هارد از یه برند خیلی معتبر تر برام نصب کرد ولپ تاپو تحویل داد |
||||
مادربرد | - | سه ( متوسط ) | ۱۴۰۰/۱۱ | بستن جزئیات |
سجاد متقیان می نویسد :
من یک عدد مادربرد x۵۷۰ روتابستون به گارانتی تحویل دادم که بقول خودشون بخاطر اسیب فیزیکی از گارانتی خارج شد (بماند که اسیب فیزیکی ربطی به مشکل نداشت)خلاصه مادربرد کمتر ازدوماه بعد دوباره همون مشکل رو پیدا کرد و من تقریبا بیخیالش شدم ولی چند وقت بعد چون به مادربرد سوکتam۴ نیاز پیدا کردم مادربرد رومجددا فرستادم تاباهزینه شخصی برام تعمیر کنن ولی بعد از دوهفته مادربرد بابرچسب غیر قابل تعمیر برگشت زده شد.منم باهمون ضوعیت برای فروش گذاشتمش .بعد ازفروش خریدار که خودش تعمیر کار بود یکی ازای سی های مادربرد رو(هی سی لن) نشونم داد و مشخص شد ای سی به صورت برعکس لحیم شده!!اطرافش هم کلی کثیف کاری ناشی از لحیم روی برد ریخته! انگار یه بچه لحیمش کرده:-| عکس کارشون هم ضمیمه کردم اگر خواستین بذارین برای عبرت سایرین! |
||||
تبلت/لپ تاپ | - | دو ( بد ) | ۹۵ | بستن جزئیات |
پرهام فتاحی می نویسد :
لپ تاپ msi gs۷۰ من باتریش خراب شده بود ظرف ۲ سال استفاده که کلی اذیت کردن تا درستش کنن و i/o دستگاهم بعد تعمیر باتری به مشکل خورد که اونم باز خودم هزینه کردم و بعد تعمیر زدن روی مانیتور خط انداختن ولی به گردن نمیگرفتن . کلا لپ تاپ رو ببینید کوچکترین خط و خشی روش نداره چون خودم خیلی وسواسی و تمیز هستم و نگهداری تمام وسایلم همین شکلیه . ولی چه فایده یاسین تو گوش خر میخوندم و گردن نمیگرفتن موقع باز و بست کردن پشتش احتمالا وسیله ای انداختن روی مانیتور که خط انداخته چون خودم تعمیر کارم اشراف دارم به جزییات ولی اونموقع چون قطعات این بیرون نبود و گارانتی داشت دادم شرکت ولی اصلا رضایت ندارم از کارشون و اینقدر منو اذیت کردن که آخرش کارم با همکاری لیون کامپیوتر و رسانه تلویزیونی اونها و پی گیریشون راه افتاد وگرنه کلا لپ تاپ رو اوراق باید میکردم . مانیتورمم که همونطوری با خط روش یادگار کثیف گارانتی ماتریس همینطوری موند . بعد از اون دیگه هر مشکلی پیش میاد خودم رفع میکنم اصلا به گارانتی ها نمیبرم چون اصلا تعمیرکاراشون آدمای با احساس مسئولیت و وظیفه شناس و تمیز کاری نیستن مثل بازار شام میمونه میز های کارشون و نحوه ی کار روی دیوایس های مشتری و اصلا احساس مسئولیت ندارن . همون چند بار که دادم هر سری یکی از پیچ های فابریکش نبود یا پایه چسبی پلاستیکی زیرش کنده شده بود موقع تعمیر گم شده بود و جالب اینکه جایگزین نداشتن و بازم مینداختن گردن مشتری که خودت گم کردی !! ... فوق العاده تعمیر کاراشون شعور کار و مسئولیت کاری ندارن حالا هر چقدرم بخوان حرفه ای باشن . |
||||
تبلت/لپ تاپ | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۹۴/۳ | بستن جزئیات |
مهدیار کاظمی پور می نویسد :
سلام حدود یک سال پیش یک دستگاه نوت بوک گیمینگ از ماتریکس خریدم که دستگاه مشکل داشت و کل پول رو بعد از ده روز از خریدم به بنده عودت دادند.از آقای لاهیجانیان هم بابت انسان دوستی ایشون واقعاً ممنونم. |
||||
تبلت/لپ تاپ | - | یک ( خیلی بد ) | ۱۰/۹۴ | بستن جزئیات |
رضا ابراهیمیان می نویسد :
ارسالی ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ قبل از ظهر با عرض سلام. من چند وقتی هست که یک لپ تاپ گیمینگ گیمینگ MSI GE۶۲ ۲QF ۵۷۰۰HQ رو از ماتریس خریداری کردم. اولین روزی که لپ تاپ اومد من جعبشو باز کردم و توی جعبه دیدم که ماوسی رو که گذاشتن اصلا جزو ماوس هائی که من توی سایت MSI دیده بودم نبود و رفتم مدل ماوس رو جستجو کردم و متاسفانه این ماوسه به اصطلاح گیمینگی که ماتریس توی جعبه برام گذاشته بود جز لگوی دراگون MSI هیچ شبهت دیگه ای به محصولی که من دیده بودم نداشت. باز گفتم حتما مدل جدیده با امکانات بالاتر و برم ببینم چطوریه و وقتی که ویندوز رو روی لپتاپ ریختم و نرم افزار ماوس رو دیدم با یک نرم افزار کاملا بی کیفیت که حتی امکان تغییر دادن دکمه های فرعی ماوس رو نمیداد(کسی که چپ کلیک یا راست کلیک یا اسکرول رو که نمیخواد مادفای کنه که) مواجه شدم و از طرفی هم چون که ماوس توی وبسایت MSI نبود پس پشتیبانی نرم افزاری هم نداشت و نرم افزار بروزش هم نمیتونستم بگیرم و نرم افزارهای موجود هم این ماوس رو نشناختن. سپس کوله ی لپ تاپ رو دیدم که جای لوگوی MSI پر شده بود از لگوی ماتریس که انگاری این لپ تاپ ساخته ماتریسه و این حق انتخاب رو از کاربر گرفته بودن و منی که دوست داشتم بگم کوله ی اصل MSI دارم حالا میتونم بگم کوله ی اصل ماتریس دارم :| بعد که لپ تاپ شروع کرد به اذیت کردن و اصرار داشت به register کردن و از طرفی هم من خیلی دوست دارم هر کالائی رو که میخرم register کنم تا در درجه اول از اصل بودنش مطمئن شم و در ثانی بتونم از امکانات اضافه و به قول MSI در دسترس بودن زودتر درایور ها برخوردار باشم. رفتم توس سایت MSI ثبت نام کردم و اقدام به Register کردن کردم و متاسفانه سایت به هیچ وجه شماره سریال دستگاه رو قبول نمیکرد; من زنگ زدم به ماتریس و قضیه رو براشون توضیح دادم که من نتونستم لپتاپتون رو رجیستر کنم و اونا به من گفتن که این امر کاملا طبیعیه!!!! بله متاسفانه نماینده رسمی MSI توی ایران میگه کاملا طبیعیه که نتونید کالای MSI رو توی وبسایت MSI رجیستر کنید. بعد در مورد ماوس بهشون گفتم و گفتم چرا ماوسه لپ تاپ فرق کرده به من گفتن به خاطر ارزون تر دراومدن قیمت تمام شده لپتاپ ما مجبور!!!!! شدیم که ماوس ۷۰ دلاری MSI رو برداریم و این ماوسه بی کیفیت رو جاش بزاریم. خالی از لطف نیست که بگم لپتاپ MSI GE۶۲ ۶QF که یک سروگردن از این لپتاپ بالاتره به خاطر یک نسل پردازنده بهتر و حافظه های NVME که سرعت ۲۲۰۰ مگ بر ثانیه دارن که قیمت همین حافظه ها خدات تومنه دارن با قیمت ۱۵۰۰ دلار توی Newegg به فروش میرسن(۱۵۰۰ * ۳۶۰۰ = ۵۴۰۰۰۰۰) و لپ تاپ من قیمت منطقیش حداقل باید ۲۰۰ یا ۳۰۰ دلاری کمتر از اون باشه حالا اونا اومدن دارن لپتاپ رو با قیمت ۵۴۵۰۰۰۰ تومن عرضه میکنن که ۵۰۰۰۰ تومن از نسل جدید هم گرون تر میدن و نه ماوس روی لپتاپ میزارن و نه ویندوز اوریجینال و نه برنامه های لپتاپ رو روی لپتاپ نصب میکنن و نه کوله ی خوده MSI که به گفته خودشون گرون تره و نه خبری از کوپن بازی The Rise Of The Tomb Rider(همین کوپن ۶۰ دلار ارزششه) که همه ی اینا توی اون محصولی که از Newegg میخریم وجود داره. دوستان عزیز دقت کنید به این نکته که وقتی یکی یه جنسی رو عمده میخره چقدر باید قیمت پایین بیاد حالا ماتریس داره ریز قطعات رو میگیره و به قیمت نمایندگی رسمی میگیره و داره توی ایران اینارو سرهم میکنه پس مطمئن باشید که این ۱۵۰۰ دلاری که گفتم هزینه ی مالیات و گمرک و ... اش هم حساب بشه باز هم خیلی کمتر میافته از همون ۱۵۰۰ دلار که من قیمت یک نسل بالاتر رو گفتم. خوب بعد از همه اینا رفتم سراغ لپ تاپ و گفتم حالا این همه دزدی کردن و جوابش هم دارن حداقل برم از کالائی که خریدم لذت ببرم. روی لپ تاپ بازی ریختم و شروع کردم به بازی کردن Assassin's Creed Syndicate و طبق عادت همیشگیم یه برنامه مانیتور دما هم پشت زمینه گزاشتم تا دمای لپ تاپ رو بعد بازی ببینم. بعد حدود یک ساعت بازی کردن رفتم توی نرم افزار و عملا چشمام از حلقه دراومد وقتی دیدم که دمای میانگین لپتاپ حین بازی من ۸۲ درجه و حداکثر دما هم ۸۷ درجه شده!!!!! بعد اومدم و یه تاپیک زدم توی همین انجمن و انجمن TomsHardware و خوده انجمن MSI و پیامی هم به تیم فنی MSI دادم و جویای دمای لپتاپ شدم و تیم فنی و انجمن MSI در کمال ناباوری گفتن که دماها کاملا عادیه و نیازی به نگرانی نیست و اگه دماها خطرناک بشن خوده لپتاپ خاموش میشه و تا ۹۰ درجه اوکی هست. اینو دیگه هرکسی توی توی زمینه اورکلاک یا دماهای پردازنده های یه کم سررشته داشته باشه میفهمه که یک پردازنده ۴۷ واتی بیاد و چنین محدوده تحمل دمائی رو بدون پایین آوردن طول عمر خودش یا کامپوننت های اطرافش کاملا غیرممکنه. از طرفی دوستان توی انجمن tomshardware هم از نامطلوب بودن دماها گفتن و گفتن حداکثر تحمل دمائی اکثر پردازنده ها ۷۵ یا فوقش دیگه ۸۰ درجه هست و هر دمائی بالاتر از ۸۰ درجه گرمه و خطرناک محسوب میشه و میتونه عمر قطعه رو پایین بیاره. دوستان توی لیون هم همین نظر دوستان رو داشتن ولی یک سری راهکارهائی هم جلوی پام گذاشتن که یکی از اونا تعویض خمیر بود که من پیگیرش شدم و رفتم دنبال خرید بهترین خمیرها برای تعویض خمیر و پاینن آوردن دما. من بهترین خمیرهارو پیدا کردم به هر بدبختی که بود و تماس گرفتم با ماتریس و اونا اول گفتن که خودم نباید خمیر بزنم و باید لپ تاپ رو ببرم اونجا تا اونا برای من این کار رو انجام بدن و بعد از اینکه من آماده ی سفر شدم و دوباره باهاشون تماس گرفتم جهت هماهنگی در کمال ناباوری برگشتن و به من گفتن که ما هیچ خمیری جز خمیر خودمون رو روی دستگاه شما نمیزنیم و هر خمیر دیگه ای برای دستگاه خطرساز خواهد بود!!!!!!!!!!!!! و شما باید یه رضایت نامه امضا کنید که اگه هر اتفاقی برای لپتاپ افتاد ما دیگه هیچ مسئولیتی نداریم و کلا لپتاپ دست شماست که خلاصه این حرفشون این بود که خودت بشین بزن الکی خودتو الاف ما نکن :| چند روزی مشغول چک و چونه زدن باهاشون بودم و اونا راه حل های کارآمدی میدادن مثله اینکه لپتاپ رو انقد استفاده کنم تا پردازندش بسوزه یا کارائی لپتاپ رو با شیفت کردن روی حالی ضعیف تر پایین تر بیارم تا turbo boost خاموش بشه و کلی کارائی بیاد پایین تا چند درجه دما بیاد پایین و .. رو به من دادن که واقعا باعث شرمساریه منه که همچنین شرکت حرفه ای رو تا حالا ملاقات نکرده بودم تا با راه حل هاشون مواجه بشم. آقای مرتضوی رئیس ماتریس به من میگه که این کاری که شما میخوای انجام بدی و خمیر رو تعویض کنی یک کار کاملا خارج از عرفه و من تا به حال چنین چیزی رو به تجربه کاریم ندیدم و از هر چند میلیون خریدار این لپتاپ فقط چند نفر محدود میان و این کارای شما رو میکنن و از طرفی هم یه حرف کاملا بی منطق دیگه هم میگفت این بود که هر دمائی که MSI بگه دمای امنه همون دما برای ما ملاکه و اگه دما بالاتر از اون بود در خدمتتیم و این در حالیه که دمائی رو که MSI به من گفت دمائی بود که کارائی پردازنده به صورت خودکار پایین میاد و هیچ ربطی به دمای امن نداشت. اومدم و رفتم سراغه خوده MSI و دوباره ایمیل زدم و در مورد اینکه خمیر رو عوض نمیکنن برام براشون توضیح دادم و دیدم که اونا متاسفانه از خوده ماتریس هم بدترن و فقط به من میگفتن لطفا درک کنید ما فقط کلیه قطعات محصولات خود را به ماتریس میدهیم و نمیتوانیم از شما قطعات را بگیریم و بزاریم یه جوری این حرفارو میزدن انگار قراره من قراره جای باتری لپتاپ اورانیوم بزارم تا دیگه به برق نزمنش. بماند به هر دری زدیم اینا به هیچ صراطی مستقیم نشدن و پس از چندین روز بد رفتاری های ماتریس من دیگه بیخیال شدم ولی یه تجربه رو یاد گرفتم که دیگه هیچ وقت اگه عزیزم هم توی ماتریس جا گذاشتم اونطرفی نرم و همین داستان برای شرکت MSI هم حاکمه. |
||||
تبلت/لپ تاپ | - | یک ( خیلی بد ) | ۹۴/۲ | بستن جزئیات |
حامد حسینی می نویسد :
سلام دوستان بنده یک دستگاه لپ تاپ msi ge۶۰ دارم که به خاطر بایوس زدن اشتباه روی مادر برد دستگاه رو بردم گارانتی msi که همون شرکت ماتریکس هست . هزینه درست کردن بایوس رو این شرکت از من ۵۰ هزار تومن گرفت . وقتی دستگاه رو بردم خونه دیدم فن صدای فوق العده شدید میده و دستگاه هاردش انقدر کند شده که بوت شدنش ۴ تا ۵ دقیقه بیشتر طول میکشه !!! کلا هارد لپ تاپ خیلی کند شده . خود شرکت گفت بد سکتور ها رو نرم افزاری نتونستیم بگیریم . واقعا از این شرکت ماتریکس بد تر وجود خارجی نداره و اصلا بلایی که سر من در آوردن رو هیچ جوره قبول نکردن و به خاطر یه بایوس منو ۳۰۰ تومن تو خرج انداختن . تازه فن دستگاه رو هم قبول نکردن خودشون خراب کردن . تابلو وقتی کارشناسشون اومده دستگاه رو باز کنه روی سینی آلومینیومی دستگاه فشار آورده و باعث سر و صدای فن شده و دیگه قابل تعمیر نیست . و هزینه تعویض فن هم ۵۰ هزار تومنه و هم چنین هارد و رو هم معلومه پرت کردن که این مشکل براش پیش اومده و هزینه خرید هارد هم ۱۹۰ هزار تومنه به نظرتون من بد بخت الان چکار کنم هر چی بهشون میگم هم قبول نمی کنن نا مردا . |
||||
تبلت/لپ تاپ | - | یک ( خیلی بد ) | ۹۴/۲ | بستن جزئیات |
حامد می نویسد :
سلام دوستان بنده یک دستگاه لپ تاپ msi ge۶۰ دارم که به خاطر بایوس زدن اشتباه روی مادر برد دستگاه رو بردم گارانتی msi که همون شرکت ماتریکس هست . هزینه درست کردن بایوس رو این شرکت از من ۵۰ هزار تومن گرفت . وقتی دستگاه رو بردم خونه دیدم فن صدای فوق العده شدید میده و دستگاه هاردش انقدر کند شده که بوت شدنش ۴ تا ۵ دقیقه بیشتر طول میکشه !!! کلا هارد لپ تاپ خیلی کند شده . خود شرکت گفت بد سکتور ها رو نرم افزاری نتونستیم بگیریم . واقعا از این شرکت ماتریکس بد تر وجود خارجی نداره و اصلا بلایی که سر من در آوردن رو هیچ جوره قبول نکردن و به خاطر یه بایوس منو ۳۰۰ تومن تو خرج انداختن . تازه فن دستگاه رو هم قبول نکردن خودشون خراب کردن . تابلو وقتی کارشناسشون اومده دستگاه رو باز کنه روی سینی آلومینیومی دستگاه فشار آورده و باعث سر و صدای فن شده و دیگه قابل تعمیر نیست . و هزینه تعویض فن هم ۵۰ هزار تومنه و هم چنین هارد و رو هم معلومه پرت کردن که این مشکل براش پیش اومده و هزینه خرید هارد هم ۱۹۰ هزار تومنه به نظرتون من بد بخت الان چکار کنم هر چی بهشون میگم هم قبول نمی کنن نا مردا . |
||||
تبلت/لپ تاپ | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۹۳ | بستن جزئیات |
sorenagh می نویسد :
یکبار جهت تعویض رایگان : PCi Express Mainboard CPU |
||||
تبلت/لپ تاپ | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۹۲/۱۰ | بستن جزئیات |
مهراد افخم می نویسد :
DVD writer لب تاپ DVD های کپی شده را اجرا نمی کرد و بعد از مراجعه Writer دستگاه آپدیت شد |
||||
مادربرد | - | یک ( خیلی بد ) | ۵/۹۳ | بستن جزئیات |
محمود قاسمی می نویسد :
یک مادربورد + پردازنده ای ام دی خریدم هر دو با گارانتی ماتریس. دمای پردازنده تو بایوس به ۷۳ درجه میرسید. بردم گارانتی همون موقع بعد نیم ساعت تست کردن گفتند قطعاً پردازنده مشکل داره ولی باید بیشتر تست کنند. دو روز بعد تماس گرفتند که هیچکدوم مشکلی نداره و شما برای رفع مشکل باید کولر گازی اونم مناسبش رو تهیه کنید. به همین راحتی رفع مسئولیت کردند در حالیکه خیلی روشنه که مشکل از سیستم پاور دهی مادربورد به پردازنده است حتی حاضر نشدن مشکل رو به msi ارجاع بدن شاید با آپدیت بایوس مشکل رو مرتفع کنند. یا یک مادربورد مدل دیگه ای را جایگزین کنند. این یعنی بی مسئولیت کامل شرکت ماتریس |
||||
رم | - | سه ( متوسط ) | ۹۳/۳ | بستن جزئیات |
مهرداد می نویسد :
یک رم super talent را فرستادم برای تعویض بعد از یک هفته رم را دادند .تست که کردم دیدم خراب است |
||||
مادربرد | + | چهار ( خوب ) | ۸۸/۱ | بستن جزئیات |
م.رحیمی می نویسد :
مادربرد K۹N مشکل چیپ پیدا کرده بود که با پیک فرستادم برای گارانتی و اونا هم ظرف چند روز با پیک یه مادربرد نو (با ریویژن بالاتر) برام فرستادند. |
||||
کارت گرافیک | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۹۱/۶ | بستن جزئیات |
امیرمنصور شجاعی می نویسد :
با سلام کارت گرافیک r۷۹۷۰ lightning داشتم که از کار افتاد به کل ! که طبق نظر کارشناس باید تعویض میشد همه ی مراحل این پروسه به خوبی انجام شد غیر از تحویل که تاخیر ۲ هفته ای داشت ولی در کل هم برخورد هم سرویس دهی این مرکز عالی بود و من کاملا راضیم :) |
||||
مادربرد | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۹۱/۷/۲۳ | بستن جزئیات |
مرتضی عطایی می نویسد :
تا بحال چند بار برای گارانتی به این شرکت مراجعه نمودم بر خورد خوبی داشتند حتی مادربردی که زیر اور کلاک تاب نیورده بود وبه رحمت خدا پیوسته بود رو برام راحت عوض کردن البته این تجربه منه وممکنه برای همه دوستان صادق نباشه |
||||
سی پی یو | + | پنج ( خیلی خوب ) | ۹۱/۱۱ | بستن جزئیات |
ابراهیم شیرزادی می نویسد :
تعویض درجای سی پی یو |
||||
مادربرد | - | دو ( بد ) | ۱۰/۸۹ | بستن جزئیات |
احسان سلطانی شیرازی می نویسد :
سال ۸۹ یک مادربرد msi ۷۹۰fx-gd۸۰ با گارانتی فکر کنم سه ساله خریدم متاسفانه ۲ ماه بعد مدار تغذیه مادربرد آتیش گرفت و مادربرد به شرکت ارایه کننده خدمات و نمایندگی در شیراز ارسال گردید تا برای بررسی به تهران ارسال گردد. متاسفانه پس از حدود ۲ ماه به من اعلام گردید که شامل گارانتی نمیشه و تعمیر و تعویض هم نخواهد شد و اعلام گردید که قطعات من از جمله پاور دارای ایراد بوده که سبب آسیب به برد شده در حالی که تمام قطعات قبلی به همراه یک برد از یک برند دیگه از همون سال تا حالا بدون هیچ مشکلی به فعالیت ادامه داده و باز هم متاسفانه ایراد مدار تغذیه در بردی که اعلام کردم از برند msi در آن زمان در سطح جهانی بسیار رایج بوده است. خلاصه نتیجه موضوع دیگه به من اطلاع داده نشد و از لاشه بردم هم به هیچ عنوان تا به امروز خبری نشد. با تشکر |
||||
سی پی یو | + | چهار | ۵/۹۰ | بستن جزئیات |
آرمان ندافی می نویسد :
برای تعویض CPU رفتم..به راحتی تعویض شد و بدون هیچ مشکلی یک پردازنده نو تحویل داده شد. |
مشخصات گارانتی ماتریس
آدرس: تهران، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه ششم، پلاک ۳شماره تماس: ۰۲۱-۲۷۰۰ و ۰۲۱-۲۷۰۷
وبسایت: matris.ir
وضعیت اعتبار و کیفیت خدمات گارانتی ماتریس
نشانهای کسب شده: گارانتی فراگیر
تعداد نمایندگیهای فعال: ۲۹ نماینده در سراسر کشور
پشتیبانی رسمی در شهر سختافزار: دارد
درصد رضایت کاربران: ۷۴٪ (بر اساس نظرات مشتریان)
برندهای تحت پوشش ماتریس
ماتریس نمایندگی رسمی چندین برند معتبر جهانی را در ایران بر عهده دارد. این شرکت همچنین واردکننده و عرضهکننده بسیاری از برندهای فعال در حوزه کامپیوتر و فناوری است. مهمترین این برندهای عبارتاند از:
-
مایا (Maya): کامپیوترهای بدون کیس و مانیتور.
-
اماسآی (MSI): لپتاپهای گیمینگ و حرفهای، مادربرد، کارت گرافیک، مانیتور، حافظه SSD، مینی پیسی، تین کلاینت، زیرو کلاینت، ورک استیشن و وبکم.
-
ایسوس (ASUS): لپتاپهای حرفهای و گیمینگ، مادربرد، کارت گرافیک، مانیتور، کیس، فن خنککننده و کامپیوترهای بدون کیس.
-
لنوو (Lenovo): لپتاپهای کاربردی و حرفهای و کامپیوترهای بدون کیس.
-
ایامدی (AMD): پردازندههای (CPU) برای سیستمهای مختلف.
-
وسترن دیجیتال (Western Digital): هارد دیسکهای اینترنال و اکسترنال.
-
سیگیت (Seagate): هارد دیسکهای اینترنال.
-
توشیبا (Toshiba): هارد دیسکهای اینترنال و اکسترنال، فلش مموری و هارد سرور و لپتاپ.
-
لکسار (Lexar): حافظه SSD با سرعت بالا.
-
پاتریوت (Patriot): حافظه SSD.
-
کیوکسیا (Kioxia): حافظه SSD و کارت حافظه.
-
کورسیر (Corsair): حافظه SSD.
-
اوسیزد (OCZ): حافظه SSD.
-
بنکیو (BenQ): مانیتور، ویدئو پروژکتور و ویدئو وال.
-
سونی (Sony): ارتباطی، لوازم جانبی و صوتی و تصویری.
-
سامسونگ (Samsung): مانیتور.
-
الجی (LG): مانیتور.
-
ادیفایر (Edifier): اسپیکرهای حرفهای، سینما خانگی و هندزفری بلوتوث.
-
هویت (Havit): کابل و مبدل، پاوربانک و کولهپشتی لپتاپ.
-
یونیتک (Unitek): کابل و مبدل.
-
ویدوی (Vidvie): کابل و مبدل.
دستهبندی محصولات تحت پوشش ماتریس
محصولات تحت پوشش ماتریس در دستهبندیهای مختلف فناوری ارائه میشوند که به شرح زیر است:
۱. قطعات کامپیوتر
-
کامپیوتر بدون کیس (All-in-One): مایا، اچپی، اماسآی، اپل، لنوو، ایسوس
-
پردازنده (CPU): AMD و اینتل
-
مادربرد: اماسآی و ایسوس
-
کارت گرافیک: اماسآی و ایسوس
-
حافظه SSD: لکسار، پاتریوت، کیوکسیا، کورسیر، اماسآی، اوسیزد
-
هارد دیسک اینترنال: وسترن دیجیتال، سیگیت، توشیبا
-
هارد دیسک اکسترنال: وسترن دیجیتال، توشیبا
-
مانیتور: ایسوس، اماسآی، الجی، سامسونگ، بنکیو، مایا
-
کیس کامپیوتر: ایسوس
-
فن خنککننده: ایسوس
-
مینی پیسی و تین کلاینت: اماسآی
-
زیرو کلاینت: اماسآی
-
فلش مموری: توشیبا
-
کابل و مبدل: سونی، ویدوی، یونیتک، هویت
-
وبکم: اماسآی
-
ورک استیشن: اماسآی
۲. لپتاپ و لوازم جانبی
-
لپتاپ: لنوو، اماسآی (نو و دست دوم)
-
کیف لپتاپ: فوروارد
-
کولهپشتی لپتاپ: هویت
-
هارد لپتاپ: توشیبا
۳. موبایل
-
گوشی موبایل: شیائومی
-
پاوربانک: هویت
-
کارت حافظه: کیوکسیا
-
هندزفری بلوتوث: ادیفایر
۴. ماشینهای اداری
-
ویدئو پروژکتور و ویدئو وال: بنکیو
۵. ماینینگ
-
دستگاه ماینر: ایبنگ
۶. دوربین مداربسته
-
هارد دیسک: توشیبا
۷. سرور و متعلقات
-
هارد سرور: توشیبا
۸. تبلت و لوازم جانبی
-
تبلت: اماسآی، پاریز
۹. صوت و تصویر
-
اسپیکر حرفهای و سینما خانگی: ادیفایر
-
هدست و هدفون: ادیفایر
نکات تکمیلی در مورد برندها و محصولات تحت پوشش ماتریس
-
مجوز و اعتبار: تمامی محصولات فوق تحت مجوز رسمی اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران توسط ماتریس ارائه میشوند.
-
گارانتی: ماتریس خدمات گارانتی و پس از فروش این محصولات را با شرایط مشخص (حداقل ۱۸ ماه گارانتی و ۳ سال خدمات پس از فروش) ارائه میدهد.
-
شبکه توزیع: ماتریس با داشتن شبکه گسترده نمایندگیها و مراکز خدمات در سراسر ایران، دسترسی به این محصولات و خدمات را تسهیل کرده است.
این فهرست نشاندهنده تنوع و گستردگی فعالیت شرکت ماتریس در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که آن را به یکی از بازیگران کلیدی بازار ایران تبدیل کرده است. برای اطلاعات بیشتر، میتوانید به وبسایت رسمی ماتریس (www.matris.co.ir) مراجعه کنید.
قبل از خرید محصولات با گارانتی ماتریس، شرایط دقیق ضمانت آن را بررسی کنید.
شرایط گارانتی ماتریس؛ چه مواردی تحت پوشش هستند؟
✅ قطعات معیوب باید همراه با فاکتور خرید و کارت گارانتی ارسال شوند.
✅ محصول باید در جعبه اصلی خود و بدون آسیبدیدگی فیزیکی باشد.
✅ آبخوردگی، شکستگی، سوختگی و دستکاری پلمپ گارانتی، ضمانت را باطل میکند.
✅ نصب نادرست، استفاده نامناسب یا حوادث طبیعی (زلزله، آتشسوزی و ...) شامل گارانتی نمیشود.
✅ شرکت میتواند قطعه را تعمیر، تعویض یا در صورت عدم موجودی، با مدل مشابه جایگزین کند.
✅ ماتریس هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات دستگاه ندارد.
نحوه استعلام گارانتی ماتریس
برای بررسی وضعیت گارانتی، از روشهای زیر استفاده کنید:
✅ از طریق وبسایت: وارد matris.co.ir شوید و شماره سریال محصول را وارد کنید.
✅ از طریق تلفن: تماس با شماره ۰۲۱۲۷۰۷ برای استعلام وضعیت گارانتی.
✅ از طریق اپلیکیشن: استفاده از QR Code روی جعبه محصول برای بررسی گارانتی.
قبل از مراجعه به نمایندگی، از اعتبار گارانتی محصول خود مطمئن شوید.
نحوه تماس با شرکت گارانتی ماتریس
برای ارتباط با ماتریس، از روشهای زیر استفاده کنید:
- تلفن: ۰۲۱۲۷۰۷
- فکس: ۰۲۱۲۳۵۶۶۰۰۰
- وبسایت: www.matris.co.ir
- ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
- آدرس: تهران، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه ششم غربی، پلاک ۳
- امور مشتریان: ۰۲۱۲۷۰۰
- خدمات پس از فروش: ۰۲۱۲۷۰۷
- ایمیل خدمات: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
پیشنهاد میشود قبل از مراجعه حضوری، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.
نمایندگیهای گارانتی ماتریس در شهرهای ایران
شرکت ماتریس دارای ۲۹ نمایندگی فعال در سراسر کشور است. در جدول زیر، مشخصات مراکز خدمات ماتریس بر اساس حروف الفبا (نام شهر) بهصورت جدول منظم ارائه شده است:
شهر |
نام مرکز |
آدرس |
شماره تماس |
ساعات کاری |
---|---|---|---|---|
اراک |
ترنج کامپیوتر | خیابان نیسانیان، تقاطع ۲۲ بهمن | ۰۸۶-۳۲۲۴۳۴۳۲ | شنبه تا پنجشنبه ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ الی ۲۱ |
اردبیل |
نگین رایانه | سهراه دانش، نبش خیابان اسماعیل بیگ، پلاک ۲۲۷ | ۰۴۵-۳۳۲۴۲۰۲۰ | (تماس بگیرید) |
ارومیه |
کامپیوتر آذر نصر | خیابان خیام جنوبی، نرسیده به میدان خیام، پلاک ۱۵۶ | ۰۴۴-۳۲۲۳۲۵۷۱ | (تماس بگیرید) |
اصفهان |
دفتر خدمات ماتریکس | خیابان طالقانی، پاساژ طالقانی، طبقه دوم، پلاک ۱۸۴ | ۰۳۱-۳۲۳۶۸۹۹۱، ۰۳۱-۳۲۳۵۸۵۰۷ | شنبه تا چهارشنبه ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰، پنجشنبهها ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ |
اهواز |
دفتر خدمات ماتریکس | بلوار ساحلی شرقی، ملی راه، مجتمع پارک سنتر، طبقه دوم، واحد ۲۵۸ | ۰۶۱-۳۴۶۱۴۳۳۷ | (تماس بگیرید) |
ایلام |
رایان اندیش | میدان انقلاب، نبش خیابان انقلاب | ۰۸۴-۳۳۳۸۳۸۳۴ | (تماس بگیرید) |
بجنورد |
توسعه پرداز میراکل | خیابان امیریه شمالی، نبش خیابان وداد | ۰۵۸-۳۲۴۱۴۳۵۷، ۰۵۸-۳۲۲۳۲۰۰۷ | (تماس بگیرید) |
بندرعباس |
مبین کامپیوتر | بلوار اسدآبادی، جنب پارک لاله، ساختمان مبین | ۰۷۶-۳۲۲۲۰۰۱۹ | (تماس بگیرید) |
بیرجند |
مرکز کامپیوتر ایلیا | خیابان معلم، نبش معلم ششم | ۰۵۶-۳۲۲۳۴۳۳۴ | شنبه تا پنجشنبه ۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۱ |
بروجرد |
رایانه گستر برجسته | خیابان شهدا، پاساژ آینه، طبقه اول | ۰۶۶-۴۲۶۲۹۰۹۱ | (تماس بگیرید) |
بوشهر |
سیما گستر | خیابان معلم، بعد از بانک رفاه، ساختمان سیما گستر | ۰۷۷-۳۳۳۳۴۴۵۳ | (تماس بگیرید) |
تبریز |
دفتر خدمات ماتریکس | سهراه طالقانی، مجتمع کامپیوتر سهند، زیر همکف، واحد یک | ۰۴۱-۳۵۵۴۱۹۰۶ | شنبه تا چهارشنبه ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰، پنجشنبهها ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ |
تهران |
دفتر خدمات ماتریکس | خیابان شهید بهشتی، خیابان احمد قصیر (بخارست)، کوچه ششم، پلاک ۳ | ۰۲۱-۲۷۰۷ | شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۶:۳۰ |
رشت |
دهکده جهانی | خیابان لاکانی، روبروی بانک ملی | ۰۱۳-۳۳۲۲۳۹۹۳ | (تماس بگیرید) |
زاهدان |
مرکز خدمات سامان سیستم | خیابان مولوی عبدالعزیز، حدفاصل مولوی ۲۳ و ۲۱ | ۰۹۱۵۳۴۹۳۸۸۱ | شنبه تا پنجشنبه ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۶:۰۰ الی ۲۱ |
زنجان |
سینا پردازش | خیابان صفا، نرسیده به میدان قائم، پلاک ۴۵ و ۴۶ | ۰۲۴-۳۳۴۷۲۴۰۰ | شنبه تا چهارشنبه ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ و ۱۵:۳۰ الی ۱۹:۳۰، پنجشنبهها ۸:۳۰ الی ۱۳:۳۰ |
ساری |
مرکز خدمات انفورماتیک هوراد | خیابان فرهنگ، روبروی پیوندی، مجتمع کامپیوتر تقوی، طبقه اول | ۰۱۱-۳۳۳۰۲۸۴۳ | شنبه تا چهارشنبه ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۱:۰۰، پنجشنبهها ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ |
سمنان |
صدف کامپیوتر | خیابان ولیعصر، جنب مدرسه بعثت | ۰۲۳-۳۳۳۳۵۰۴۰ | (تماس بگیرید) |
سنندج |
زاگرس رایانه | خیابان پاسداران، مجتمع تجاری کردستان، طبقه همکف، واحد ۱۴۷ | ۰۸۷-۳۳۲۹۰۴۱۸ | شنبه تا پنجشنبه ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و ۱۶:۰۰ الی ۲۱:۰۰ |
شهرکرد |
میلاد رایانه | خیابان سعدی، نبش کوچه ۵۴، پلاک ۱، ساختمان میلاد | ۰۳۸-۳۲۲۵۳۵۳۱ | (تماس بگیرید) |
شیراز |
دفتر خدمات ماتریکس | خیابان ملاصدرا، نبش خیابان معدل، روبروی شهرکتاب، ساختمان ۱۶۹، طبقه ۴، واحد ۷ | ۰۷۱-۳۲۳۱۷۵۲۸، ۰۷۱-۳۲۳۱۷۵۲۹ | شنبه تا چهارشنبه ۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰، پنجشنبهها ۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ |
قزوین |
پردازشگران قزوین | خیابان خیام شمالی، روبروی بانک ملی، پلاک ۵۱۳ | ۰۲۸-۳۳۳۵۹۳۳۱ | شنبه تا پنجشنبه ۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۱:۰۰ |
قم |
بهینه پردازشگران | میدان صفائیه، بلوار نیایش، نیایش ۳، پلاک ۳۴ | ۰۲۵-۳۳۵۵۱۷۱۸ | شنبه تا چهارشنبه ۱۰:۰۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۶:۳۰ الی ۲۰:۳۰، پنجشنبهها ۱۰:۰۰ الی ۱۴:۰۰ |
کیش |
کیمیا کیش | بازار پردیس ۱، شش ضلعی، شماره ۱۴۶ | ۰۷۶-۴۴۴۵۶۵۳۱ | (تماس بگیرید) |
کرمان |
سانا سیستم پارس | خیابان ۲۴ آذر، بین کوچه ۳۷ و ۳۹ | ۰۳۴-۳۲۴۷۶۸۷۵، ۰۳۴-۳۲۴۷۱۶۴۴ | شنبه تا چهارشنبه ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۰:۰۰، پنجشنبهها ۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ |
کرمانشاه |
شرکت ارتباطات آینده | بالاتر از چهارراه شهید رجایی، جنب بانک ملی، ساختمان غلامی، طبقه اول، واحد ۱ | ۰۸۳-۳۷۲۹۱۷۲۹ | (تماس بگیرید) |
گرگان |
فکر الکترونیک فردای ایرانیان | خیابان اول لشکر، نبش کوچه پنجم، پلاک ۵۶ | ۰۱۷-۳۲۲۲۲۷۹۰ | شنبه تا چهارشنبه ۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰، پنجشنبهها ۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰ |
مشهد |
دفتر خدمات ماتریکس | سازمان آب، نبش شهید صادقی ۱۹، مجتمع تابان، طبقه اول، واحد ۳۴ | ۰۵۱-۳۷۲۵۵۴۱۱ | شنبه تا چهارشنبه ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰، پنجشنبهها ۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ |
همدان |
مجتمع آموزشی هوشمند | میدان دانشگاه، اول بینالنهرین، ساختمان هوشمند، طبقه اول | ۰۸۱-۳۸۲۷۲۸۶۱ | (تماس بگیرید) |
یاسوج |
سینا رایانه | خیابان طالقانی، جنب بانک ملت مرکزی | ۰۷۴-۳۳۲۲۷۸۲۱ | (تماس بگیرید) |
یزد |
شرکت کامپیوتر بهارستان | بلوار مطهری، روبروی اداره دارایی (ساختمان شهید سردار سلیمانی) | ۰۳۵-۳۵۲۶۴۲۶۰، ۰۳۵-۳۵۲۳۳۸۵۵ | شنبه تا چهارشنبه ۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰ و ۱۷:۰۰ الی ۲۱:۰۰ |
سوالات متداول در مورد گارانتی ماتریس
در این بخش به برخی از سوالات متداول در مورد گارانتی ماتریس پاسخ داده ایم:
چگونه میتوانم قطعه خود را به شرکت ماتریس ارسال کنم؟
برای ارسال قطعه خود به شرکت ماتریس، باید قطعه را با فاکتور خرید و کارت گارانتی به آدرس شعبه نزدیکتر به شما بفرستید. هزینه ارسال قطعه به عهده شماست.
چقدر زمان لازم است تا قطعه خود را تعمیر یا تعویض کنم؟
زمان لازم برای تعمیر یا تعویض قطعه بستگی به نوع و مدل قطعه دارد.
آیا میتوانم قطعه خود را در هنگام گارانتی ارتقا دهم؟
بله، شما میتوانید قطعه خود را در هنگام گارانتی با قطعه دیگری با مشخصات بالاتر تعویض کنید. در این صورت، باید تفاوت قیمت قطعات را به شرکت ماتریس پرداخت کنید.
آیا میتوانم قطعه خود را به شخص دیگری واگذار کنم؟
بله، شما میتوانید قطعه خود را به شخص دیگری واگذار کنید. در این صورت، باید اطلاعات شخص جدید را به شرکت ماتریس اعلام کنید و فاکتور خرید و کارت گارانتی را به او بدهید.
در این مطلب با گارانتی ماتریس آشنا شدیم. این شرکت با داشتن نمایندگی از برندهای معتبر و تراز اول جهان، خدمات پس از فروش باکیفیت و با رضایتمندی بالا برای مشتریان را ارائه میدهد. شرکت گارانتی ماتریس با سامانه پیگیری قطعات، اپلیکیشن هوشمند و شعبه های گسترده در سراسر کشور، به مشتریان خود امکان استعلام وضعیت گارانتی محصولات خود را میدهد. برای اطلاعات بیشتر، میتوانید به سایت [www.matris.co.ir] مراجعه کنید یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۷۰۰ تماس بگیرید.