استراتژی‌های تازه «ایران‌خودرو» و «سایپا» در سال 1404

دسته‌بندی: خودروتاریخ انتشار: ۱۴۰۴ اردیبهشت ۸, دوشنبه ساعت ۶:۲۸
استراتژی‌های تازه «ایران‌خودرو» و «سایپا» در سال 1404

تحلیل روند تولید و عرضه در خودروسازان بزرگ کشور نشان می‌دهد سال ۱۴۰۴، نقطه‌ عطفی در رقابت صنعت‌خودرو ایران خواهد بود. ایران‌خودرو و سایپا با اتخاذ استراتژی‌های متفاوت، در پی بازتعریف جایگاه خود در بازاری هستند که به‌ سمت تنوع محصول و کاهش وابستگی به مدل‌های سنتی حرکت می‌کند.