به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز ارتباطات، توسعه برند و رویدادهای بین المللی همراه اول، این اپراتور در ادامه برنامه دیجیتالی کردن خدمات خود و در راستای ایجاد تجربه نوین دیجیتال برای مشتریان، از سامانه IVA نخستین دستیار پاسخگویی هوشمند تلفنی تمامفارسی در ایران در مرکز تماس خود بطور رسمی رونمایی کرد.
این سامانه که با بهرهگیری از فناوری هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی فارسی توسعه یافته، درحال حاضر بصورت ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته پاسخگوی سوالات متداول مشترکان همراه اول است.
مشترکان این اپراتور برای استفاده از این سرویس جدید باید با برقراری ارتباط با سامانه ۹۹۹۰ کلید شماره ۳ و سپس کلید شماره ۱ را انتخاب کنند.
تفاوت چهره فریبا نادری قبل و بعد از جراحی زیبایی
بیوگرافی ریا سیهورن: از کیم وکسلر تا درخشش در پلوریبوس
فیلم شکارچیان ویران شهر Badland Hunters 2024 با دوبله فارسی
30 گیف فوق العاده ترسناک و وحشتناک
باران تهران اسیدی و سربی است؟
رنگ آمیزی سنجاب ؛ 30 مدل رنگ آمیزی سنجاب کیوت برای کودکان
نقاشی درباره دوستی | 70 نقاشی و رنگ آمیزی در مورد دوست و دوستی برای کودکان