به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون استان چهارمحال وبختیاری، روحالله واحد، مدیرکل کانون استان، با اشاره به افزایش نمود بیرونی فعالیتهای کانون در سالهای اخیر، خواستار تقویت ارتباط مراکز با محلهها و نقاط اطراف شد.
وی حضور کانون در جامعه را مختصر اما مؤثر توصیف کرد و افزود: هر مرکز کانون مسئولیت مستقیم نسبت به کودکان و نوجوانان محله خود دارد و لازم است کارکنان مراکز شناخت دقیقتری از جغرافیای اجتماعی اطراف خود داشته باشند.
مدیرکل کانون خطاب به مربیان و مسوولان مراکز گفت: ارتباط با همسایگان دیوار به دیوار باید آغاز شود و با تشکیل جلسات منظم، این تعامل به سطح گستردهتری برسد.
واحد همچنین بر اهمیت شناخت تعداد دانشآموزان، طبقه اجتماعی خانوادهها و آمار کودکان و نوجوانان منطقه تأکید کرد و افزود: در هر منطقه، افراد فعال فرهنگی حضور دارند که میتوان آنان را امدادگران فرهنگی نامید. مراکز کانون باید با این افراد ارتباط مؤثر برقرار کنند.
وی در ادامه، شناسایی نوجوانان موفق و پیشرو در محلهها را از اولویتهای مراکز دانست و گفت: این نوجوانان باید به ستاد کانون استان معرفی شوند تا در برنامههای مختلف مورد حمایت و معرفی قرار گیرند.
در پایان، مدیرکل کانون با اشاره به حساسیت دوره نوجوانی، از مسئولان مراکز خواست تا این سن را جدی بگیرند و گفت: نوجوانی، دوره مسئولیتپذیری، حساسیت اجتماعی و در عین حال، دورهای آسیبپذیر در برابر ناهنجاریهایی چون اعتیاد و خودکشی است.
گفتنی است در این نشست، معاون فرهنگی ادارهکل، کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی ستاد، حوزه پشتیبانی و مسئولان مراکز شماره یک شهرکرد و سورشجان نیز حضور داشتند.
برای دیدن گزارش تصویری کلیک کنید
به گزارش روابط عمومی ادارهکل کانون استان چهارمحال وبختیاری، روحالله واحد، مدیرکل کانون استان، با اشاره به افزایش نمود بیرونی فعالیتهای کانون در سالهای اخیر، خواستار تقویت ارتباط مراکز با محلهها و نقاط اطراف شد.
وی حضور کانون در جامعه را مختصر اما مؤثر توصیف کرد و افزود: هر مرکز کانون مسئولیت مستقیم نسبت به کودکان و نوجوانان محله خود دارد و لازم است کارکنان مراکز شناخت دقیقتری از جغرافیای اجتماعی اطراف خود داشته باشند.
مدیرکل کانون خطاب به مربیان و مسوولان مراکز گفت: ارتباط با همسایگان دیوار به دیوار باید آغاز شود و با تشکیل جلسات منظم، این تعامل به سطح گستردهتری برسد.
واحد همچنین بر اهمیت شناخت تعداد دانشآموزان، طبقه اجتماعی خانوادهها و آمار کودکان و نوجوانان منطقه تأکید کرد و افزود: در هر منطقه، افراد فعال فرهنگی حضور دارند که میتوان آنان را امدادگران فرهنگی نامید. مراکز کانون باید با این افراد ارتباط مؤثر برقرار کنند.
وی در ادامه، شناسایی نوجوانان موفق و پیشرو در محلهها را از اولویتهای مراکز دانست و گفت: این نوجوانان باید به ستاد کانون استان معرفی شوند تا در برنامههای مختلف مورد حمایت و معرفی قرار گیرند.
در پایان، مدیرکل کانون با اشاره به حساسیت دوره نوجوانی، از مسئولان مراکز خواست تا این سن را جدی بگیرند و گفت: نوجوانی، دوره مسئولیتپذیری، حساسیت اجتماعی و در عین حال، دورهای آسیبپذیر در برابر ناهنجاریهایی چون اعتیاد و خودکشی است.
گفتنی است در این نشست، معاون فرهنگی ادارهکل، کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی ستاد، حوزه پشتیبانی و مسئولان مراکز شماره یک شهرکرد و سورشجان نیز حضور داشتند.
«جان من فدای ایران»؛ شور و سرور در مرکز فرهنگی هنری بیارجمند
روایتی از شهید عباس کریمی برای کودکان
اجرای فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی به مناسبت حماسه عاشورایی نهم دی،روز بصیرت در مراکز کانون استان آذربایجان غربی
بزرگداشت حافظ در کانون پرورش فکری اهرم
اولین روز هفته ملی کودک در آذربایجان شرقی
ادامهی جشنهای قربان تا غدیر در مراکز فرهنگیهنری کانون سیستان و بلوچستان(بخش دوم)
کارگاه گلیم بافی در کانون پرورش فکری مریانج
نشریههای علمی و پژوهشی مراکز کانون کرمانشاه