خیانت به همسر از مشخصات افرادی با این چهره است!!


خیانت به همسر از مشخصات افرادی با این چهره است!!

شکل صورت همسر شما می تواند نشاندهنده احتمال خیانت او به شما باشد. بله احتمال خیانت به همسر را می…

شکل صورت همسر شما می تواند نشاندهنده احتمال خیانت او به شما باشد. بله احتمال خیانت به همسر را می توان از شکل صورت تشخیص داد.

ارتباط بین شکل صورت و احتمال خیانت به همسر

فقط با نگاه کردن به صورت هر شخصی می توانید اطلاعات زیادی در مورد او بدست آورید، سن، جنسیت، حتی وضعیت احساسی. محققان دانشگاه نیپسینگ ( Nipissing ) در کانادا می گویند، ویژگی های صورت می تواند میل جنسی شخص و احتمال خیانت کردن او در یک رابطه را نشان دهد. این مطالعه که در مجله رفتار جنسی ( Sexual Behavior ) به چاپ رسیده، نشان می دهد، زنان و مردان با صورت کوتاه تر و پهن تر، انگیزه های جنسی بیشتری دارند، یعنی میل جنسی شان بالاتر است. مردانی که صورت های خیلی پهنی دارند (بر اساس محاسبه نسبت عرض به ارتفاع چهره یا FWHR) نسبت به سایرین میل جنسی بالاتری دارند و احتمال این که به رابطه های جنسی باز و گاه به گاه بدون عشق و تعهد کشیده شوند بیشتر است و نسبت به سایرین به طور قابل توجهی بی وفا ترند.

خیانت به همسر از مشخصات افرادی با این چهره است!!

استیون انورسکی ( Steven Arnocky ) سرپرست این مطالعه، گفت: این یافته ها نشان می دهد که ویژگی های صورت ممکن است اطلاعات مهمی درباره انگیزه های جنسی انسان، نشان دهند. انورسکی و همکارانش از قبل می دانستند که ابعاد چهره فرد به برخی از صفات روان شناختی و رفتاری او مرتبط است. به عنوان مثال، مطالعه ای که در سال 2014 در زمینه علوم روان شناسی منتشر شد نشان داد، زنان در طی یک ملاقات سریع رو در رو در عرض 3 دقیقه مردانی که صورتی پهن تر دارند را جذاب تر می شمارند. زنان میزان FWHR بالاتر را نافذ تر و قابلیت رمانتیک بودن بیشتر می دانند، ولی فقط برای روابط کوتاه مدت.

این یافته موجب شد، محققان بررسی نمایند که آیا FWHR می تواند زندگی جنسی زنان و مردان را پیش بینی کند. در دو مطالعه جداگانه انورسکی، یک روان شناس با تمرکز روی رفتار انسان و رابطه جنسی، همبستگی بین تمایلات جنسی و ویژگیهای صورت را مورد بررسی قرار داد. در مطالعه اول، از 145 مرد و زن دانشجوی کارشناسی ارشد که روابط عاشقانه داشتند، درباره رفتار بین فردی و میل جنسی شان سوال شد، و FWHR آن ها با استفاده از عکس محاسبه گردید. در مطالعه دوم، که نسخه گسترده تری از مطالعه اول بود، 314 دانشجو به سوالاتی بیشتر در مورد جهت گیری اجتماعی جنسی (گرایش به داشتن رابطه جنسی گاه به گاه) و خیانت از قبل تعیین شده، پرداخته شد. بر اساس گزارش آن ها، FWHR به صورت قابل توجهی با تمایلات جنسی در ارتباط بود. فقط با داشتن مقدار FWHR، محققان می توانستند تشخیص دهند که گزارش میل جنسی ارائه شده از سوی کدام شخص بوده است. این ارتباط بین هر دو جنس وجود دارد.

محققان بر این باوردن که رفتار های مرتبط با FWHR را می توان با هورمون های جنسی در ارتباط دانست، به خصوص تستوسترون. تمایلات جنسی زنان و مردان به وضوح توسط تستوسترون تنظیم می شود. در دوران بلوغ، تستوسترون با رفتارها و انگیزه های جنسی بعدی مردان و زنان مرتبط است. به عنوان مثال، یک مطالعه که در سال 2011 درباره هورمون ها و رفتار منتشر شد، نشان داد مردان و زنان همجنسگرا که میل بیشتری برای رابطه جنسی گاه به گاه یا رفتار جنسی گزارش داده بودند، سطح تستوسترون یکسانی با همتایانشان داشتند. مردان و زنان مجرد نسبت به افراد متاهل سطح تستوسترون بالاتری داشتند.

مطالعه انورسکی می تواند نوید بخش تحقیقات بیشتری روی تاثیر FWHR در طول زندگی و باقی ماندن آن در بزرگسالی باشد. اگر این ارتباط در طول عمر باقی بماند می تواند در مورد پیش بینی روابط طولانی مدت در بزرگسالان مورد استفاده قرار بگیرد. بطور خلاصه؟ ترجیحات جنسی یک فرد روی تمام صورت او نوشته شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو